quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef danilel het volgende:
s6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Die ziet er weer lekker gezond uit zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef Annelies-G het volgende:
SorryNu echt weg om te douchen.
[ afbeelding ]
Ik denk voor Sharonquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef diditje64 het volgende:
Goedemorgen ik heb dus een clue gemist en de sterken verhalen ach niet zo heel veel dus. was de clue voor Phillip?
Beschaafd praten hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef sjampoeh het volgende:
over stervio![]()
Servio
Servio (27) is een aanwezige, ijdele, opgewekte en beschaafd pratende man. Op Texel groeide hij op, waar hij heel erg gepest werd. Hij is niet op het eiland geboren en kon zich moeilijk aanpassen. Daarbij valt hij op jongens. Zijn verhuizing naar Amsterdam was dan ook een verademing.
Ik zit nu heerlijk in mijn vel en laat dat graag aan iedereen zien
quote:
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik vind dat die clues wel wat eerlijker het huis in mogen. Over Sharon zijn er heel veel, Flip hoeft alleen nog maar te drukken, terwijl er over Karim en Aaf nog bijna niets is.
Wat denkt ze van hem te weten?¿quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
dat wordt niks, is nog maar 1 clue int huis geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
Ze zegt dat ze 7 clues heeft die erbij passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Wat denkt ze van hem te weten?¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |