en je irriteerd je nog steeds aan Gerard? ( kan ik me niet voorstellen)quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
nou bedankt, nu irriteer ik me aan fakking 80.000% van de groep
precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef suzi1 het volgende:
neee absoluut niet, nu heb ik al weken een crush op hem
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.
Jij bent wakkúrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
Goedemorgen poesiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen, idd prettig dat er nu altijd wat te zien is. En eindelijk eens een goed gesprek; de geldcrisis!
volgens mij zocht Suzi een Gerard hier op het forum?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Goedemorgen poesieOOk nog gedroomd over Gerard?
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef Flow3r het volgende:
Ja, Geeeeeeeeeeeerraaaaaaaaaarrrddddddddddd is een topperrrrrr , ik kwijl even mee
Oe, dat is wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden ( maar ik keek het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |