en je irriteerd je nog steeds aan Gerard? ( kan ik me niet voorstellen)quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
nou bedankt, nu irriteer ik me aan fakking 80.000% van de groep
precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef suzi1 het volgende:
aan gerard had ik in het begin juist een hekel.
ik zei toen nog tegen iemand die mag er verder van mij juist wel inblijven, want ik heb iemand nodig om me aan te kunnen irriteren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef suzi1 het volgende:
neee absoluut niet, nu heb ik al weken een crush op hem
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Ik zei dus precies hetzelfde, het irriteren is veranderd in met twinkelende oogjes en het kwijl lopend uit m'n mond naar de streams kijken.
Jij bent wakkúrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Flashbox het volgende:
Camera man wil ook even in beeld
[ afbeelding ]
Goedemorgen poesiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen, idd prettig dat er nu altijd wat te zien is. En eindelijk eens een goed gesprek; de geldcrisis!
volgens mij zocht Suzi een Gerard hier op het forum?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik herken heel veel van mijzelf in Gerard, ik denk dat ik het spel op een gelijke manier zou spelen, misschien buiten de suffe drukpogingen. Daarom kan ik ook echt van hem genieten
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastiequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Goedemorgen poesieOOk nog gedroomd over Gerard?
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef Flow3r het volgende:
Ja, Geeeeeeeeeeeerraaaaaaaaaarrrddddddddddd is een topperrrrrr , ik kwijl even mee
Oe, dat is wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden ( maar ik keek het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, ik las het! Nee, ik droom niet zo snel over mannen van TV, de laatste was Jeff van Dynastie
mag ik ook bij jullie front?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerard
Dan heb je vast een leuk (droom) tijd gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik droomde dat ik met Karim aan het liften was... ook heel bijzonder
Kom je ook in de kring van verliefde, kwijlende vrouwen? Gerard wordt onze toyboyquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef Noelle06 het volgende:
Goedemorgen Fok! even hier me bakkie koffie doen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaaf!! wij vrouwen vormen een front vol met liefde voor Gerard
Jaaaaa, doe dat. Oproep aan alle vrouwen die Geer een warm hart toedragen, Je ava veranderen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef suzi1 het volgende:
meot ik mn ava misschien toch maar aan gaan passen ...
Eensch 200.000%quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en echt niet omdat hij miljonair is. het is gewoon een echte vent, netjes, lief, humor, mooi
Geld kan me gestolen worden, is wel makkelijk maar zonder liefde geen gelukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en echt niet omdat hij miljonair is. het is gewoon een echte vent, netjes, lief, humor, mooi
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef voxy317 het volgende:
Helaas nog niet gedroomd over Gerard, ooit 1 "opwindende" droom gehad over een BNer en dat was Frans Bauer
ik heb es gedroomd over lange fransquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef suzi1 het volgende:
haha nee, frans bauer ben ik dan nog nooit tegen gekomen in dromenland
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef Noelle06 het volgende:
Quoten gaat even niet Annelies.
Gerard is gewoonBaas
ben je echt niet, geer is gewoon eindbaas !! en dat weten veel mannen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik voel me alleen als man in de aanhang van Gerard
Stervio tast normaal gesproken ook wel meer dan 3x diep in de achterban dus dat mag geen probleem zijn toch ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dit gaat de 3e keer worden dat de achterban van Servio diep in de buidel mag gaan tasten?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb hem horen vertellen dat hij die van iemand gekregen had voordat ie het huis inging.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef sjampoeh het volgende:
zou karim in z'n eentje kleding shoppen ? ik zie hem zo door een winkel sjesen, een vest, een vest, ik moet een vest, oh die past wel, hup kopen
Heus je bent niet alleen als man zijnde, dat heb ik vannacht hier nog gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
oh gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Ik heb hem horen vertellen dat hij die van iemand gekregen had voordat ie het huis inging.
Ow thanx...even flink opsparen om te kunnen rukbunkeren...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanavond trouwens Fenneke in de uitzending.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow thanx...even flink opsparen om te kunnen rukbunkeren...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga jullie heel even verlaten. Ik zit in de Aafke modus, wil daar even vanaf. Zometeen weer fris en fruitig terug
Hell no, heb ik niet, als ik ze wel had deed ik het nog niet, verspreid je het probleem zone alleen maarquote:
aafkemodusquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hell no, heb ik niet, als ik ze wel had deed ik het nog niet, verspreid je het probleem zone alleen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef danilel het volgende:
s6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Die ziet er weer lekker gezond uit zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef Annelies-G het volgende:
SorryNu echt weg om te douchen.
[ afbeelding ]
Ik denk voor Sharonquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef diditje64 het volgende:
Goedemorgen ik heb dus een clue gemist en de sterken verhalen ach niet zo heel veel dus. was de clue voor Phillip?
Beschaafd praten hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef sjampoeh het volgende:
over stervio![]()
Servio
Servio (27) is een aanwezige, ijdele, opgewekte en beschaafd pratende man. Op Texel groeide hij op, waar hij heel erg gepest werd. Hij is niet op het eiland geboren en kon zich moeilijk aanpassen. Daarbij valt hij op jongens. Zijn verhuizing naar Amsterdam was dan ook een verademing.
Ik zit nu heerlijk in mijn vel en laat dat graag aan iedereen zien
quote:
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik vind dat die clues wel wat eerlijker het huis in mogen. Over Sharon zijn er heel veel, Flip hoeft alleen nog maar te drukken, terwijl er over Karim en Aaf nog bijna niets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |