Wat denkt ze van hem te weten?¿quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
dat wordt niks, is nog maar 1 clue int huis geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique gaat vandaag voor het geheim van Servio
Ze heeft al gedrukt om naar de KvdW te gaan
Ze zegt dat ze 7 clues heeft die erbij passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Wat denkt ze van hem te weten?¿
Sowieso al 3quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat wordt niks, is nog maar 1 clue int huis geweest
wat mij opviel gisteren op de gewone tv, wat een rare kleur heeft hij gelig en mijn kleuren zijn best mooi hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:06 schreef TimeJumper het volgende:
Wat loopt die nazi Flip altijd raar waggelend met zijn armen ook zo naar achteren
Heksie? steun jij ons ook in de lovetrianglequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat mij opviel gisteren op de gewone tv, wat een rare kleur heeft hij gelig en mijn kleuren zijn best mooi hoor
natuurlijk, als het daadwerkelijk doorgaat donderdag gaan we eens de koppen bij elkaar stekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heksie? steun jij ons ook in de lovetrianglembt Gerard?
Toppie!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk, als het daadwerkelijk doorgaat donderdag gaan we eens de koppen bij elkaar steken
Kameleonquote:
+ hoeveel ballen zitten er in een bingo spelquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kameleon
Die lady gaga act
Bingo geluidjes, wat iedereen aan de jackpot koppelt
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kameleon
Die lady gaga act
Bingo geluidjes, wat iedereen aan de jackpot koppelt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard is planner bij, ik dacht, Océ(kopieermachines)
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Lady gaga niet, wel dat hij zich als vrouw moest verkleden,quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat heeft lady gaga met een bingoqueen te maken ?
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?quote:
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hetzelfde als een clown met de olympische spelen?
Ja inderdaad, en huisjesmelker geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gerard is makelaar . Koopt en verkoopt winkelpanden/huizen toch?
ah oke dan, dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hahaha ben nog niet wakker, ik bedoel Karim.
Multi interpretabele cluesquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef sjampoeh het volgende:
bingo geluidjes heb ik niet gehoord, wel kassa gerinkel
nee ik ook niet, echt zo'n flierefluiter hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef suzi1 het volgende:
ik had gister begrepen dat jo de huisjesmelker is aangezien ze wel even een wonming kon regelen voor mo als die in r'dam wilde gaan wonen
Ik ook had dat niet verwacht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ah oke dan, dat zou goed kunnen.
Hij werkte op een kantoor hoorde ik hem zeggen.
Vind het totaal niet bij hem passen, maar ja....
gerard niet hier denk ik, hij heeft niks te verliezen, heeft geld zat. Karim denk ik wel, kan het geld goed gebruiken net als de restquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heel raar van mij, maar Gerard en karim kunnen nu leuk lief en aardig zijn, maar als eentje van hun een zakenman is een keiharde dat kan ik me ook wel weer voorstellen, vooral Karim lijkt me iemand die hard is wat betreft zaken doen etc.etc.
en van het begin af gezegt, Gerard is de winnaar kan me echt niet voorstellen dat hij het huis moet verlaten.quote:
of aan karim of alexquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Weet je wat ik denk, hoop, verwacht? Dat als Gerard wint, hij het geld aan een goed doel schenkt. Ik zie hem er echt voor aan.
Ik hoop dat je glazen bol gelijk heeft!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en van het begin af gezegt, Gerard is de winnaar kan me echt niet voorstellen dat hij het huis moet verlaten.
Gerard wint SST vanaf dag 1 had ik al dat gevoel
Ja!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
wat verteld alex ? dat ze gezoend hebben ?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Weet je wat ik denk, hoop, verwacht? Dat als Gerard wint, hij het geld aan een goed doel schenkt. Ik zie hem er echt voor aan.
idd dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Hij gaat ons nog verbazen, dat zei mijn glazen bolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou moet ik lachen sorry, nee hoor ook Gerard zit er voor het geld.
sorry
Of een deel geeft aan zijn echte maatjes in het huis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij gaat ons nog verbazen, dat zei mijn glazen bol
Chanel het is geld veel geld en ik denk dat het als Gerard het wint, het weken daarna pas op zijn bankrekening wordt gestort, nee hoor heeft Jaap ooit wat weg gegeven hahaha ja aan Joran als ik de bladen moet gelovenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of een deel geeft aan zijn echte maatjes in het huis.
nah, nee hoor, dan had ik hem vast al wel ontmoetquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard is planner bij, ik dacht, Océ(kopieermachines)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je toch die 2e handse antieke glazen bol op Koningendag gekocht, je wist van te voren dat het daarin veels te mistig was en je amper wat kon zien erin, je luistert ook nooit naar mij he als ik je goede raad geef
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ja, nou, ja
Hij was wel wat klein.
[ afbeelding ]
ook nooit gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hahaha ben nog niet wakker, ik bedoel Karim.
Nou ik niet, en ik hoop ook niet dat hij dat gaat doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Annelies-G het volgende:
Was foutje hè, ik bedoelde Karim en die werkt nu in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, nee hoor, dan had ik hem vast al wel ontmoet
Karim vind ik ook een typ als straatwerker, iets met ontspoorde jongeren, of maatschappelijk werk, in die richtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was foutje hè, ik bedoelde Karim en die werkt nu in Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie opeens allemaal gerardjes in de Uitjes
Ja zeer zeker niet als planner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karim vind ik ook een typ als straatwerker, iets met ontspoorde jongeren, of maatschappelijk werk, in die richting
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
Bunga bunga
Bunga bunga zou refereren naar een seksspel dat na het avondeten plaatsvond. Niemand minder dan de Libische leider Khadhaffi zou Berlusconi de regels van het bunga bunga aangeleerd hebben.
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....
Ik heb dat ook al gevonden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconi
rechts bovenin zie je dit staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemorgen maar weer allemaal.
Ik wil ook heel graag een Gerard avatar (jullie zeggen uitje?), maar weet niet hoe dit te doen. Waar kan ik dit vinden, of wil iemand me misschien ff helpen?
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
rechts bovenin zie je dit staan [ afbeelding ] Je klikt op het poppetje en daarna usersicon/avatar. Daar ga je je plaatje in uploaden en gebruiken. formaat mag 60 bij 60 pixels zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
UI= User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
wat is een Uitje??
zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragenquote:
Groot gelijk.. En meestal krijg je ook wel een serieus antwoord!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragen
die van jou is ook mooi Markyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |