Ja zeer zeker niet als planner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karim vind ik ook een typ als straatwerker, iets met ontspoorde jongeren, of maatschappelijk werk, in die richting
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
Bunga bunga
Bunga bunga zou refereren naar een seksspel dat na het avondeten plaatsvond. Niemand minder dan de Libische leider Khadhaffi zou Berlusconi de regels van het bunga bunga aangeleerd hebben.
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconiquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, lijkt me er echt een om te bespringen...... Khadaffi.....
Ik heb dat ook al gevonden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
staat op AD.Nl. Vriendje van Berlusconi
rechts bovenin zie je dit staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemorgen maar weer allemaal.
Ik wil ook heel graag een Gerard avatar (jullie zeggen uitje?), maar weet niet hoe dit te doen. Waar kan ik dit vinden, of wil iemand me misschien ff helpen?
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
rechts bovenin zie je dit staan [ afbeelding ] Je klikt op het poppetje en daarna usersicon/avatar. Daar ga je je plaatje in uploaden en gebruiken. formaat mag 60 bij 60 pixels zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
UI= User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
mèn, je zou op een forum komen en je ziet iedereen met een ava van jouw kop haha
wat is een Uitje??
User Iconquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
wat is een Uitje??
zoiets?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, maar dit is het gedeelte dat ik juist wel begrijp. Ik weet niet hoe ik aan zo'n plaatje van 60 x 60 pixels kom.
En dat onderschrift van jou, mijn dochter heeft een vriendin die Annelies heet en nu denk de rest van je zinnetje er steeds bij als ik haar naam hoor ....
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef ariehaan het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragenquote:
Groot gelijk.. En meestal krijg je ook wel een serieus antwoord!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx. na 14 jaar forummen kan ik dus nog steeds bijleren. haha zo ook die fipo en lapo. daar kwam ik na een tijdje zelf wel achter, maar soms sta ik echt met mn ogen te klapperen en kom er niet uit en dan ga ik het vragen
die van jou is ook mooi Markyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zal wat tegenwicht geven in verander mijn ava niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt heel origineel hiervandaan. Hierdoor heb een nog grotere hekel aan Annelies hetende mensen en meesten zien er ook uit alsof ze ook werkelijk dit doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |