Donequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:20 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Oke klopt kun je de datum dan effe aanpassen?
Haha dit kwam 1 minuut later. Ik dacht nou de streams lopen ver voor op Ziggo. Had er niet aangedacht dit ik eerder een minut had terug gespoeld en dat deze daardoor dus een 1min achter liepquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:26 schreef keffertje77 het volgende:
Philip: Vierde worden is klote.
Monique: Precies. Dan kun je beter 6e worden.
Monique weet al dat het de tsunami is, maar wil het niet voor Flip wegkapen. Hebben ze het net over gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:21 schreef keffertje77 het volgende:
Monique over het geheim van Sharon: Het is echt de tsunami of een gewone verdrinking.
Philip: Als het een verdrinking is ga je nooit meer zwemmen.
Monique: De tsunami dan?
Philip: Dat is echt anders. Dat was maar 1 grote golf.
Monique: Toch denk ik dat het nummer voor haar was.
Ik snap dus die uitval van Flip bij dat stasie verhoor niet, want nu is die eigenlijk heel aardig, maar na dat stasie verhoor, heb ik echt een hekel aan hem gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:45 schreef keffertje77 het volgende:
Monique komt echt weer over als een lieve meid en ook Philip valt me mee. Jammer van die actie van hem tegen Monique toen.
Wie zegt dat dat gejank om haar moeder niet gespeeld is??quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo maakt haar druk om een zinnetje.
Ze vergeet wat er te zien was met het seksen.
Ze vergeet dat ze ongesteld en na het seksen niet eens gaat douchen.
Natuurlijk word je dan afgerekend op één zinnetje.
Dat denk ik dus ook een beetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:57 schreef keffertje77 het volgende:
Monique denkt dat Gerard Alex de hele tijd boven water houdt en dat dat heel erg zal veranderen als Gerard eruit moet donderdag.
Ik ben benieuwd of ze donderdag de % ook gaan geven. (voor zover die betrouwbaar zijn)quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:50 schreef keffertje77 het volgende:
Philip en Monique denken dat het een afgetekende overwinning wordt voor Gerard.
Nou ik las straks al dat de hele homoscene ging stemmen, er zijn meer homo's als miljonairsquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze donderdag de % ook gaan geven. (voor zover die betrouwbaar zijn)
Want dat zou zeker invloed hebben op de komende nominaties.
Als het een 80-20 wordt voor Gerard, nomineert niemand hem meer. Als ze tactisch kunnen nadenken daar.
Maar je zal zien dat die verschillen zoals nu in de poll's op internet natuurlijk totaal niet kloppen.
Dan wordt een 80(G)-20(S) ineens een 55(G)-45(S) of gekker nog een 45(G)-55(S)
Met als excuus: Mensen stemmen massaal op Servio op het eind en niet meer op Gerard, omdat die toch wel veilig stond.
Bleek deze na een half uur reanimeren toch te leven met een kleine tekortkomingquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze is ook weer wakker ..........
[ afbeelding ]
En eerder vanavond vertelde ze doodleuk dat haar moeder
zeven miskramen heeft gehad .............. what the fuck.
[ afbeelding ]
Heb je goed gehoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:55 schreef Ifa het volgende:
Jo had met een medewerker gesproken en daaruit is de opdracht gekomen om een sjaal te breien met een clou als beloning.
Ik zat maar half te luisteren en geloof mijn oren maar half. Kan iemand bevestigen da'k dat goed gehoord heb>?
Ik mag toch hopen dat ze 4 maanden van te voren vertellen dat ze zwanger wordt en dan 12 maanden draagtijd heeft anders krijgt ze dat truitje niet op tijd afquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fakking drama queen ..............
[ afbeelding ]
Ja, de programma bestaat nog..quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:
Het is wel leuker streams kijken zo, je gaat naar bed en ze zijn wakker, je staat op en ze zijn wakker. Beter dan kijken naar slapende mensen.
Van mij mogen ze wel vaker dit soort missies krijgen
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje: maik ga naar bed.
en goedemorgen annelies!
Droom was iig geen nachtmerriequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha, wel vermakelijke dromen dan
Gerard is wakker en er is nu meteen leven in de brouwerij!
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.
Hij heeft ook gewoon een lekker bekkiequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet hahahahaha. Ik herinner mij dat ik hem ergens mee ging troosten en van het een kwam het ander
Oooooooo wat zijn wij vrouwen erg.
Goeiemorgen FOK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik droom al over Gerard, word wel een beetje erg he?
LOL ik zeg niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hier nog één! Wat ik in mijn dromen al met die man heb uitgespookt... Daar zou zelfs Sofia rooie oortjes van krijgen.
Ja echt YES. Ein-de-lijk kan ze doen wat ze al die tijd heeft gewild: BREIEN!! Dr droomt komt echt uit.. en de rest heeft niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik vind het trouwens echt raar dat Joanna weer haar zin krijgt met dr breien
hahahahaha. Ik ben alleen maar met hem wezen zoenen in mijn droom, heb het tot nu toe netjes gehoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef suzi1 het volgende:
opluchting te horen dat ik niet alleen zo over hem droom haha. eergister had ik nml gedroomd in het huis te zijn bij hem en zijn vrouw, maar dat hij mooi bij mij kwam slapen
Verwend kutkind is het, en SST laat het alleen maar groeien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja echt YES. Ein-de-lijk kan ze doen wat ze al die tijd heeft gewild: BREIEN!! Dr droomt komt echt uit.. en de rest heeft niks
Jaaaaaaaaaa, vertel vertel niet jaloers toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jullie laten mij nu bijna zeggen dat ik ook over hem heb gedroomd! Maar dat ga ik maar niet doen
OMG, bespaar me dat aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef suzi1 het volgende:
je zou zo maar dromen dat lau je komt kriebelen, nachtmerrie!
Alleen maar slapen ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef suzi1 het volgende:
in de eerste week overigens gedroomd met guido op straat in parijs te slapen
dat was ook best leuk hoor
Ja pokeren wilde zij ook, de fiets wilde zij, dammen en schaken doet ze ook graag (ook al hebben ze dat zelf gemaakt). Ik ben GEEN fan van Joanna en dr eindeloze gelul over thuis maar dat overdreven gedoe als ze even mag breien. BREIEN!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Verwend kutkind is het, en SST laat het alleen maar groeien.
Geilquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer als we bij de vuurkorf zitten
Aaf vond ik in het begin leuk, zelf haar uitspattingen met alcohol op was vermakelijk, Maar ze liet meer en meer haar ware aard zien, en dat is niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef suzi1 het volgende:
maar het is toch voornamelijk aaf die me de kriebels geeft in mijn dromen als ik hier voor de tv nok ga. dat mens schreeuwt dan continu en ik wil dan iets terugzeggen, maar heb dan totaal geen stem
Nee tuurlijk niet. Dan heeft ze het programma gewonnen. 1 sjaal, 100.000 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
maar las hier dat ze een clou van sharon krijgt als ze een sjaal voor de regie heeft gebreid. dat kan toch niet waar zijn he?
Nee joh, hier op FOK mogen ze ook graag roddeltjes en onwaarheden verspreidenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef suzi1 het volgende:
maar las hier dat ze een clou van sharon krijgt als ze een sjaal voor de regie heeft gebreid. dat kan toch niet waar zijn he?
Haar ware Aart?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aaf vond ik in het begin leuk, zelf haar uitspattingen met alcohol op was vermakelijk, Maar ze liet meer en meer haar ware aard zien, en dat is niet mijn cup of thea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |