Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb het ook niet gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs dan had ik er niet over gepiekerd
Ah, je doet niet aan teruglezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je je oude werkgever al van zijn onredelijkheid kunnen overtuigen?
Nee, dan ben ik een hele avond bezig en moet ik vervolgens alle topics van die avond weer gaan teruglezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je doet niet aan teruglezen
Ja, zijn e-penis is weer gedaald.
7 verzakers dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik uberhaupt de OP nog bijwerken of zal ik het gewoon eens niet doen...
7 topics
Lolquote:
Een kikker!quote:
MART!!!!!!!!! het lukt niet hoor, ik heb de overige topics er in gezet maar krijg het niet zo mooiquote:
Dat is pas 8000 keer tegen die jongen gezegdquote:
Ja, jonge ik zie toch niet dat het imageshack isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is pas 8000 keer tegen die jongen gezegdStop er nou maar gewoon mee
quote:
hehe, die is wel geinigquote:
show usquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Er mist nog een enter na 3150quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MART!!!!!!!!! het lukt niet hoor, ik heb de overige topics er in gezet maar krijg het niet zo mooi
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef Pheno het volgende:
Jullie waren gisteren bezig met jeugdfoto's: een foto van mij in het vliegtuig:aaah schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie waren gisteren bezig met jeugdfoto's: een foto van mij in het vliegtuig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie waren gisteren bezig met jeugdfoto's: een foto van mij in het vliegtuig:roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
fixedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er mist nog een enter na 3150.
Wiki is bijgewerkt, trouwens.
stilte voor de stormquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik even afwassen zonder een topic te missen.
Zullen we beginnen jonges en dames ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
uh waarmee?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zullen we beginnen jonges en dames ?
Solquote:
Fruitig laten we maar niet doen, dat is te veel van het goede om de hele dag naar groente en fruit te ruikenquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, en _A_ heeft ook een nieuwe baan, die begint 1 juni
Dat is heel fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
Okequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
topic vol gooien:Pquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
Veel slechter als nu kan nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, morgen een andere auto. Ben benieuwd wat voor.
Wilde je de Yaris niet houden dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Solique het volgende:
alles beter dan een Yarisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Solique het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel slechter als nu kan niet
Wat is er mis met deze?
Is maar een tijdelijke auto en niet van mijn leasemaatschappij. Kost ze dus een hoop geld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wilde je de Yaris niet houden dan?
pinguinquote:
Misschien wel weer een scirocco.quote:
Toyotaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VW vs. Toyota... nou ik zou het wel weten
Ik ga voor de aziaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VW vs. Toyota... nou ik zou het wel weten
Dat zou wel tof zijn, als een ik vw neem dan is het diequote:
Toyota sunami ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Lease heeft alleen VW of audiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou voor een C5 gaan of een Peugeot 3008
VW'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koekblikken zijn het.. als je er naar kijkt valt het al bijna van ellende uit elkaar...
Beter als een stuk schrootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koekblikken zijn het.. als je er naar kijkt valt het al bijna van ellende uit elkaar...
Als ik toch mag kiezen dan ga ik voor een C70quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou voor een C5 gaan of een Peugeot 3008
ik heb nu een picasso en dat is echt een heerlijke autoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beter als een stuk schroot
[..]
Als ik toch mag kiezen dan ga ik voor een C70
Heul niet... ik heb gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VW's
Toyota's zijn oerdegelijk en niet stuk te krijgen
Nog veel betrouwbaarder ook.
Collega heeft een RS5quote:
De 1 model van de nieuwe generatie jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet... ik heb gelijk
Er zijn niet voor niets zoveel toyota's terug geroepen![]()
* LovelyLady stampvoet.....
Ik heb iets te vaak een R8 gezien dus nee bedanktquote:
Ik heb ook niks te klagen over mijn ouders senicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nu een picasso en dat is echt een heerlijke auto
Jah, de mac flurrys is het enige eetbarequote:
zegt genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De 1 model van de nieuwe generatie ja
appeltje MAC??quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegt genoeg![]()
Moet ik boos worden?
* LovelyLady neemt kung fu panda houding aan
ja, dat is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lamssteakjes met gebakken champignons![]()
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
Mij boeit een lease auto niet eigenlijk, zolang hij maar het minste kost en rijd.
Tenzij mijn salaris flink omhoog gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPAM!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Iedereen hier even aan meedoen:
http://www.efteling.com/i(...)raveleijn/index.html
4 tickets te winnen voor de nieuwe Raveleijn show en gratis toegang tot de Efteling.![]()
Komt toch niet zo eng over als bij Beertjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegt genoeg![]()
Moet ik boos worden?
* LovelyLady neemt kung fu panda houding aan
had je een scirocco ??quote:
Pas maar op hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt toch niet zo eng over als bij Beertje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenJee, wat heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPAM!![]()
Ik ga wel weer.![]()
Just trying to be nice.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenHeb zelf niets gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als tijdelijke auto gehad, was echt een zware tijd (voor de kilometersquote:)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
sollyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jee, wat heb jij![]()
Ik ga wel weer.![]()
Just trying to be nice.
Heeft een touringbus voor mij gedaan en het was een foxquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
Maar Sol, heb jij je Polo in de prak gereden?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft een touringbus voor mij gedaan en het was een fox
Ach, het rijd en kan vele auto's eruit trekken tot de helft van de tweede versnelling.quote:
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, het rijd en kan vele auto's eruit trekken tot de helft van de tweede versnelling.
Meestal aan de bestuurdersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto's
Als ik er weer zin in hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
zo weer ff een urrtje op ONZ radio
wanneer draai jij weer LL?
ik heb een yaris Verso automaat gehad en ik trok echt iedere auto eruit bij de stoplichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto's
Ik vond het op het laatst met rijlessen wel leuk om andere er uit te trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een yaris Verso automaat gehad en ik trok echt iedere auto eruit bij de stoplichten
tot een km of 60 en daarna was het wel over
vooral als er zo'n gastje naast me stond met een opgepimpte kutbakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het op het laatst met rijlessen wel leuk om andere er uit te trekken
Of met zo'n afgetrapte golf en dan met het gas zat te spelen, heerlijk die blikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral als er zo'n gastje naast me stond met een opgepimpte kutbak
anders deed het ik het niet eens
Hey Joysaquote:
jah dat, die pauper gti tjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of met zo'n afgetrapte golf en dan met het gas zat te spelen, heerlijk die blikken
Whut?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah jij rent iedereen eruit bij het stoplicht
Hoi Trevquote:
Visual Basic op een macquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een van m'n cursisten heeft alleen een MAC ter beschikking
![]()
die kan mijn oefenprogramma niet gebruiken (VB in een exe) dus nu zoek ik een oplossing voor hem
Hey Whisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer helemaal schoon![]()
![]()
![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
Symph, radio staat aan
okequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
Symph, radio staat aan
Haiii Whisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
Symph, radio staat aan
WEERquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai dan dingus wel ff voor je
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl komt ook nog even kijken.
Hoi whis, joysa, sym, trev, fles, LL, pheno, sol, bar,......
..... en anderen
Wil je advies over een krop sla? Of koffie?quote:
Hey PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
..... en anderen
Hey TFMquote:
Hoi PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
..... en anderen
Hoezo?quote:
quote:
Whiskyquote:
Sympquote:
En multiquote voor jouquote:
gefeliciteerd met je moederquote:
Thanks!quote:
Het hoeft niet per sé van mij hoor, maar het is wat overzichtelijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whisky
[..]
Symp
[..]
En multiquote voor jou![]()
Jep!quote:
Ik maak het graag overzichtelijker voor jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het hoeft niet per sé van mij hoor, maar het is wat overzichtelijker
maar, bedankt
Thaaaaaaaaaaaaaanksquote:
Tof van je, waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak het graag overzichtelijker voor jou![]()
Dank!quote:
ik meestal ook niet, maar het leek me wel grappig om te vermeldenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ben ik zo niet Nederlands![]()
Ik feliciteer NOOIT iemand met de verjaardag van een ander![]()
![]()
![]()
Ik heb er giga aan moeten wennen toen ik hier in NL kwam en ze mij feliciteerden met mijn vriend.. IK dacht steeds: Het is zijn verjaardag; niet de mijne....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ben ik zo niet Nederlands![]()
Ik feliciteer NOOIT iemand met de verjaardag van een ander![]()
![]()
![]()
Alleen bij ons in de familie slaan we nog wel eens een beetje doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er giga aan moeten wennen toen ik hier in NL kwam en ze mij feliciteerden met mijn vriend.. IK dacht steeds: Het is zijn verjaardag; niet de mijne....![]()
Maar ah... Vind het wel zo netjes
Dat je op een verjaardag heel de kring in de kamer afgaat en iedereen feliciteert?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen bij ons in de familie slaan we nog wel eens een beetje door
Ik vind het gewoon vreemd om iemand te feliciteren met de verjaardag van een ander maar dat zal wel zijn wat je bent gewend denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er giga aan moeten wennen toen ik hier in NL kwam en ze mij feliciteerden met mijn vriend.. IK dacht steeds: Het is zijn verjaardag; niet de mijne....![]()
stuartquote:
waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoiets ja en dat je ze dan ook nog weer terug krijgtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat je op een verjaardag heel de kring in de kamer afgaat en iedereen feliciteert?
Belgiëquote:
Belgie.quote:
bekendequote:
BIJ Bruggequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Belgie.Brugge om precies te zijn
Ik dacht eigenlijk dat zo'n gitaar veel duurder wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)_&_accessoires_.html
http://muziek.marktplaats(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Of
http://muziek.marktplaats(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1 <-- voor de versterker
Twijfels, twijfels en twijfels, keuzes en keuzes, welke moet ik kopen?
goed dat ik het zie moet nog wat versterkers en boxen d'r op zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)_&_accessoires_.html
http://muziek.marktplaats(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Of
http://muziek.marktplaats(...)jws7Kfj%2B4VB4M&df=1 <-- voor de versterker
Twijfels, twijfels en twijfels, keuzes en keuzes, welke moet ik kopen?
het is niks anders dan boeren dorpen daar om heenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BIJ BruggeBoeredorpje er langs; om precies te zijn
(Maar was wel veel in Brugge te vinden; want Brugge)
Oke tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg een beperkt budget van m'n ouders, en ik ben gauw tevreden, geluidskwaliteit maakt mij wel uit, maar zo'n enorm verschil is er niet tussen ¤200,- en ¤100,-...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat zo'n gitaar veel duurder was
Ze heeft een brabants accent ondertussen..quote:
Pehehe.. Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niks anders dan boeren dorpen daar om heen
Maar toch niks mis met een boerendorpjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stop telling on mehhh !!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze heeft een brabants accent ondertussen..
Nou, dan zou ik gewoon voor die van rond de 100 euro gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg een beperkt budget van m'n ouders, en ik ben gauw tevreden, geluidskwaliteit maakt mij wel uit, maar zo'n enorm verschil is er niet tussen ¤200,- en ¤100,-...
Als of vlaams en brabants zo extreem veel verschillend zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stop telling on mehhh !!
Maar ja dus... Men was danig teleurgesteld toen ze merkten dat ik gewoon Brabants meelul
Ik wil m'n ouders ook niet op onnodige kosten jagen, dus ik ga me er nog even iets verder in verdiepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik gewoon voor die van rond de 100 euro gaan
Nee kinderen kosten al genoeg geldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wil m'n ouders ook niet op onnodige kosten jagen, dus ik ga me er nog even iets verder in verdiepen
Precies, valt het tegen dan ben je relatief weinig geld kwijt. Vind je het wel leuk, kun je altijd over een jaar of twee overgaan naar iets beters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik gewoon voor die van rond de 100 euro gaan
Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kinderen kosten al genoeg geld
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, valt het tegen dan ben je relatief weinig geld kwijt. Vind je het wel leuk, kun je altijd over een jaar of twee overgaan naar iets beters.
West-vlaams dialect:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of vlaams en brabants zo extreem veel verschillend zijn
Idd, zijn behoorlijk prijzige insturmenten, wel tof dat ze dit willen doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalen
Viool+Akoestische gitaar+Keyboard is al duur genoeg!
Achja, welke ouder stimuleert de culturele -en muzikale ontwikkeling van z'n kind nou niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd, zijn behoorlijk prijzige insturmenten, wel tof dat ze dit willen doen
Tof dat ze het allemaal voor je willen kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalen
Viool+Akoestische gitaar+Keyboard is al duur genoeg!
Zo te lezen ga jij een bijbaantje nodig hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijt
Tuurlijk, maar ik ben ooit met bv een houten racket begonnen met tennis. Je leert iets met skills, de apparatuur gaat er pas echt toe doen als je de basis onder de knie hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijt
Ik mocht nooit zingen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, welke ouder stimuleert de culturele -en muzikale ontwikkeling van z'n kind nou niet?
Hedde gij nog genoeg bier, of nie, eej!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stop telling on mehhh !!
Maar ja dus... Men was danig teleurgesteld toen ze merkten dat ik gewoon Brabants meelul
Jabbeke of zo zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe gaat ie?quote:
Hehe.. Nee; nog iets verderquote:
dat versta ik dus nietquote:
Ja, ik kan er niets zinnigs over zeggen vrees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wil m'n ouders ook niet op onnodige kosten jagen, dus ik ga me er nog even iets verder in verdiepen
Ja, en deze kun je dan misschien nog wel aardig verkopen ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, valt het tegen dan ben je relatief weinig geld kwijt. Vind je het wel leuk, kun je altijd over een jaar of twee overgaan naar iets beters.
Halloquote:
En hallo!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
[..]
Heej daar hebben we op een camping gezeten
Haiquote:
Jawel, voorspel!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Geet ut hier toch wat makkelijkerquote:
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Hoiquote:
'avondquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?
4 om 3 dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?
gelukkig welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik wou ook dat het anders was....
Maar dat geweldig houdt me wel op de been als het kut gaat
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoorquote:
quote:
Hmm. Dat is minder. Is het vooruitzicht wel goed?quote:
Succes en have funquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Maarrrrrr... Ik moet er weer vandoor. Moet weer tennissen vanavond !
Wish me luck![]()
![]()
ze is nog niet thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Kennelijk niet want het is niet Gadequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoor...
Gade mee brommers kiek'n?
Of stroek'n doek'n?
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra langquote:
Veel succes PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Wish me luck![]()
![]()
Good luck Priemiiiiiiieeeeee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wish me luck![]()
![]()
En wat heeft ze gewonnen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Vuzequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Ze begreep me anders primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet want het is niet Gade
[..]
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra lang
3.46gb volgens mijn laptopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.
AppelmansGirlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wish me luck![]()
![]()
Details, details!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal best maar de uitspraak is niet helemaal correct
Ik snap wel dat het daar om gingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Details, details!
Ze begreep me, en daar ging het om![]()
.
Nou dan! Niet zeuren!quote:
beter dan een vuvuzelaquote:
Nou, dan heeft ie nog .26G vrij!quote:
Boorplatform.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
zal me benieuwen waar ie uiteindelijk is
Was ik vanmiddag ook kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
Verbrand, toen je in de stad dat spoor van smeulend pinpas achterlietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
In je auto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
64 bit hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.
Garpje. Heb ik toch niet aan.quote:
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantischquote:
64 bit dus 4 gig beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantisch![]()
Precies. Mijn eerste pc had wel 512kb!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantisch![]()
mweh ik heb em vandaag nog gebruikt om te tankenquote:
Ik had nog van die mooie grote floppies van 5,25 inchquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Mijn eerste pc had wel 512kb!
In de auto lijkt me een goede optiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik heb em vandaag nog gebruikt om te tanken
dus ben em in 3 mogelijke bewegingen kwijt geraakt:
- wegbergen na het pinnen
- openen van de garage deur
- tekst uit tas halen
maar in en rondom de garage was ie neit. en ik kan me niet herrineren dat ik em terug heb gestopt
ik was niet met de autoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de auto lijkt me een goede optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |