Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Geet ut hier toch wat makkelijkerquote:
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Hoiquote:
'avondquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?
4 om 3 dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?
gelukkig welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik wou ook dat het anders was....
Maar dat geweldig houdt me wel op de been als het kut gaat
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoorquote:
quote:
Hmm. Dat is minder. Is het vooruitzicht wel goed?quote:
Succes en have funquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Maarrrrrr... Ik moet er weer vandoor. Moet weer tennissen vanavond !
Wish me luck![]()
![]()
ze is nog niet thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Kennelijk niet want het is niet Gadequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoor...
Gade mee brommers kiek'n?
Of stroek'n doek'n?
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra langquote:
Veel succes PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Wish me luck![]()
![]()
Good luck Priemiiiiiiieeeeee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wish me luck![]()
![]()
En wat heeft ze gewonnen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Vuzequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Ze begreep me anders primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet want het is niet Gade
[..]
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra lang
3.46gb volgens mijn laptopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.
AppelmansGirlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wish me luck![]()
![]()
Details, details!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal best maar de uitspraak is niet helemaal correct
Ik snap wel dat het daar om gingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Details, details!
Ze begreep me, en daar ging het om![]()
.
Nou dan! Niet zeuren!quote:
beter dan een vuvuzelaquote:
Nou, dan heeft ie nog .26G vrij!quote:
Boorplatform.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
zal me benieuwen waar ie uiteindelijk is
Was ik vanmiddag ook kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
Verbrand, toen je in de stad dat spoor van smeulend pinpas achterlietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
In je auto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
pinpasje kwijt
64 bit hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.
Garpje. Heb ik toch niet aan.quote:
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantischquote:
64 bit dus 4 gig beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantisch![]()
Precies. Mijn eerste pc had wel 512kb!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dat was 10 jaar geleden gigantisch![]()
mweh ik heb em vandaag nog gebruikt om te tankenquote:
Ik had nog van die mooie grote floppies van 5,25 inchquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Mijn eerste pc had wel 512kb!
In de auto lijkt me een goede optiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik heb em vandaag nog gebruikt om te tanken
dus ben em in 3 mogelijke bewegingen kwijt geraakt:
- wegbergen na het pinnen
- openen van de garage deur
- tekst uit tas halen
maar in en rondom de garage was ie neit. en ik kan me niet herrineren dat ik em terug heb gestopt
ik was niet met de autoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
In de auto lijkt me een goede optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |