Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Geet ut hier toch wat makkelijkerquote:
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Hoiquote:
'avondquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is wel het ene uiterste en het andere uiterste he?
4 om 3 dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke van de 2 is het vaker? Ik mag hopen dat het de tweede is?
gelukkig welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik wou ook dat het anders was....
Maar dat geweldig houdt me wel op de been als het kut gaat
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoorquote:
quote:
Hmm. Dat is minder. Is het vooruitzicht wel goed?quote:
Succes en have funquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Maarrrrrr... Ik moet er weer vandoor. Moet weer tennissen vanavond !
Wish me luck![]()
![]()
ze is nog niet thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Kennelijk niet want het is niet Gadequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat van bij jullie kan ik ook wel hoor...
Gade mee brommers kiek'n?
Of stroek'n doek'n?
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra langquote:
Veel succes PGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
BrabantsAlleen als ik zat bier op heb; komt mijn west-vlaams accent meer naar boven
Wish me luck![]()
![]()
Good luck Priemiiiiiiieeeeee!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Wish me luck![]()
![]()
En wat heeft ze gewonnen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marijke al online geweest vandaag hier toevallig?
Marijke heeft met de boekenprijsvraag gewonnen!![]()
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!
Omdat de 32-bits versie van windows niet meer dan 3,3 G kan aanspreken. Kut-OS.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Vuzequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom gebruikt mijn laptop 3.2 van de 4 gig ram terwijl ik alleen firefox/vuze/msn heb aanstaan?
Ze begreep me anders primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet want het is niet Gade
[..]
Hopelijk voor zijn die 3 dagen extra lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |