ja, dat is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lamssteakjes met gebakken champignons![]()
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
Mij boeit een lease auto niet eigenlijk, zolang hij maar het minste kost en rijd.
Tenzij mijn salaris flink omhoog gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPAM!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Iedereen hier even aan meedoen:
http://www.efteling.com/i(...)raveleijn/index.html
4 tickets te winnen voor de nieuwe Raveleijn show en gratis toegang tot de Efteling.![]()
Komt toch niet zo eng over als bij Beertjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegt genoeg![]()
Moet ik boos worden?
* LovelyLady neemt kung fu panda houding aan
had je een scirocco ??quote:
Pas maar op hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt toch niet zo eng over als bij Beertje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenJee, wat heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPAM!![]()
Ik ga wel weer.![]()
Just trying to be nice.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel vergeten nu je die polo in de prak hebt geredenHeb zelf niets gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als tijdelijke auto gehad, was echt een zware tijd (voor de kilometersquote:)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
sollyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jee, wat heb jij![]()
Ik ga wel weer.![]()
Just trying to be nice.
Heeft een touringbus voor mij gedaan en het was een foxquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
Maar Sol, heb jij je Polo in de prak gereden?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft een touringbus voor mij gedaan en het was een fox
Ach, het rijd en kan vele auto's eruit trekken tot de helft van de tweede versnelling.quote:
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, het rijd en kan vele auto's eruit trekken tot de helft van de tweede versnelling.
Meestal aan de bestuurdersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto's
Als ik er weer zin in hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
zo weer ff een urrtje op ONZ radio
wanneer draai jij weer LL?
ik heb een yaris Verso automaat gehad en ik trok echt iedere auto eruit bij de stoplichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan die fox of aan de bestuurders van die andere auto's
Ik vond het op het laatst met rijlessen wel leuk om andere er uit te trekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een yaris Verso automaat gehad en ik trok echt iedere auto eruit bij de stoplichten
tot een km of 60 en daarna was het wel over
vooral als er zo'n gastje naast me stond met een opgepimpte kutbakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het op het laatst met rijlessen wel leuk om andere er uit te trekken
Of met zo'n afgetrapte golf en dan met het gas zat te spelen, heerlijk die blikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral als er zo'n gastje naast me stond met een opgepimpte kutbak
anders deed het ik het niet eens
Hey Joysaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |