Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kinderen kosten al genoeg geld
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, valt het tegen dan ben je relatief weinig geld kwijt. Vind je het wel leuk, kun je altijd over een jaar of twee overgaan naar iets beters.
West-vlaams dialect:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of vlaams en brabants zo extreem veel verschillend zijn
Idd, zijn behoorlijk prijzige insturmenten, wel tof dat ze dit willen doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalen
Viool+Akoestische gitaar+Keyboard is al duur genoeg!
Achja, welke ouder stimuleert de culturele -en muzikale ontwikkeling van z'n kind nou niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd, zijn behoorlijk prijzige insturmenten, wel tof dat ze dit willen doen
Tof dat ze het allemaal voor je willen kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het al super sympa dat ze het voor me willen betalen
Viool+Akoestische gitaar+Keyboard is al duur genoeg!
Zo te lezen ga jij een bijbaantje nodig hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijt
Tuurlijk, maar ik ben ooit met bv een houten racket begonnen met tennis. Je leert iets met skills, de apparatuur gaat er pas echt toe doen als je de basis onder de knie hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm ook zo weer door, Marktplaats is een perfecte plek om iets tijdelijk aan te schaffen en door te verkopen, voor een ander of beter product, want je raakt het altijd wel kwijt
Ik mocht nooit zingen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, welke ouder stimuleert de culturele -en muzikale ontwikkeling van z'n kind nou niet?
Hedde gij nog genoeg bier, of nie, eej!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stop telling on mehhh !!
Maar ja dus... Men was danig teleurgesteld toen ze merkten dat ik gewoon Brabants meelul
Jabbeke of zo zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BIJ BruggeBoeredorpje er langs; om precies te zijn
Hoe gaat ie?quote:
Hehe.. Nee; nog iets verderquote:
dat versta ik dus nietquote:
Ja, ik kan er niets zinnigs over zeggen vrees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wil m'n ouders ook niet op onnodige kosten jagen, dus ik ga me er nog even iets verder in verdiepen
Ja, en deze kun je dan misschien nog wel aardig verkopen ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, valt het tegen dan ben je relatief weinig geld kwijt. Vind je het wel leuk, kun je altijd over een jaar of twee overgaan naar iets beters.
Halloquote:
En hallo!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi
[..]
Heej daar hebben we op een camping gezeten
Haiquote:
Jawel, voorspel!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nogal wisselend
Volkomen kut en geweldig, en daar zit niets tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |