Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hebben jullie ook nescafe?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik drink de hele dag al olie, wat hier uit de automaat komt kan zo je motor blok in en 50.000 km mee
Laat MUck bellen dat haar weeen zijn begonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Toekito het volgende:
wie o wie belt mijn baas dat ik met spoed wegmoet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat MUck bellen dat haar weeen zijn begonnen
[..]
En toek ookquote:
[..]
Dvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu eens kijken hoe Fort Dv er in het zonnetje uitziet
Wel zwaaien he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu eens kijken hoe Fort Dv er in het zonnetje uitziet
bluf... geloof er niks vanquote:
Maar wel lekkerquote:
quote:
quote:
quote:
geniet van je nieuwe autoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga naar huis
of jah ... eerst kantoor om auto om te wisselen
laters iedereen![]()
laters gekke Mquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga naar huis
of jah ... eerst kantoor om auto om te wisselen
laters iedereen![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Nog eentje en dan hou ik op
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij.
"Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend.
"Een grote rode haan," antwoordt ze.
Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."
He? Wat? Marijke zwanger? WTF?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
needat was de reserve Muck, marijke
ze is al bijna aan het bevallen man............quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die Knut............een hersenaandoening. Dat is dan de eerste Duitser met hersens.
Maar.. Ze gingen toch eerst nog trouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is al bijna aan het bevallen man............
hetzal daarna wel wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Of pas na de bevalling dan? Kan natuurlijk ook
had ze eerder moeten bedenken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. Ze gingen toch eerst nog trouwen?
Neequote:
dat is mij ook ontgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
....
En belangrijker... Hoe lang al
????
OMG OMG OMG Whaaaaaaa kutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is al bijna aan het bevallen man............
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Nu weet ik niet meer of het echt is of we voor de gek worden gehouden
Ga op je instinct afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
geruchten, komt door de dochters van sympquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Die heb ik niet, in dit soort dingen. Maar ik denk dat Marijke niet zwanger isquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, in dit soort dingen. Maar ik denk dat Marijke niet zwanger is
ik ging daar automatisch vanuitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan de peettante worden, aaaah, supertoe?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geruchten, komt door de dochters van symp
Natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan de peettante worden, aaaah, supertoe?
Eh, nee, niet daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.
Nee johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.
Oh Okeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh
Ze willen er gewoon een broertje bij![]()
Nee hoor.. Ze willen zoooooooo graag een broetje of zusje. Dus vinden ze dat Symph en Marijke hup, hup, hup aan de slag moeten daarmeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over een kwartiertje ff lekker naar buiten
oh, hihihihiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging daar automatisch vanuitdaarom feliciteerde ik je ook gisteren
![]()
en ook voor dat andere hoor
Je mag je cel even uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over een kwartiertje ff lekker naar buiten
quote:
Dat was vroeger altijd bij de serie over Batman, Allemaal die tekstwolkjes die in beeldkwamen tijdens het vechtenquote:
Ja, nou heb ik dat stomme frère Jaques in mijn hoofd, bedankt hequote:
wel thuis wok!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
bijna mag ik ook weg![]()
operatie stofwolk is onder weg
maar een kleintje anders komt hij voor de zon...
[ afbeelding ]
Je vergeet Kapow!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd bij de serie over Batman, Allemaal die tekstwolkjes die in beeldkwamen tijdens het vechtenBoem Bam Poeff
Oh oh dat ken ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was vroeger altijd bij de serie over Batman, Allemaal die tekstwolkjes die in beeldkwamen tijdens het vechtenBoem Bam Poeff
bijnaquote:
ja, geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BLAMquote:
Bim bam bomquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik dat stomme frère Jaques in mijn hoofd, bedankt he
ik kan het maar vast gezegd hebbenquote:
Een halve seconde per zapsessiequote:
jij hebt een snelle zaptvquote:
Zwaaaaar geoefdende zapskillsquote:
Ah joh, nog maar 1,5 uurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat jij net binnenkomt en ik aan het werk moet
Hoi
quote:
Ik was 'vroeger' echt tv-junkiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
respect...
ik denk dat je me daarin egt owned...
Dat betekent dat het goed los zit en je er bijna vanaf bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Barreltje het volgende:
groene snot... dat betekent een ontsteking toch??
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' echt tv-junkie
Nu heb ik denk ik al zo'n maand geen tv meer gekeken
Ik was vroeger ook heel erg, maar toen kwam de PC en tja de tv staat zo nu en dan aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' echt tv-junkie
Nu heb ik denk ik al zo'n maand geen tv meer gekeken
Pc-junkies ftwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigIk keek vroeger ook veel meer, tegenwoordig nauwelijks meer
das al een maand zo.. dus die vlieger gaat niet helemall op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat betekent dat het goed los zit en je er bijna vanaf bent
Nope, bacterie volgens mij... Dus kan je lichaam zelf oplossen, tenminste zo is dat bij mij altijd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Barreltje het volgende:
groene snot... dat betekent een ontsteking toch??
Ach ja ik zou best een paar dagen zonder kunnen waarschijnlijk. Lekker sudoku-en, lezen en dan zal ik uiteindelijk toch wel een DVD of zo aanzetten.quote:
hij zit nog in m'n bijholte die rochel..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, bacterie volgens mij... Dus kan je lichaam zelf oplossen, tenminste zo is dat bij mij altijd...
En het ligt eraan hoe snel die rochel zakt op je beelscherm
Ik kijk nu in een week minder tv dan ik vroeger op een dag keekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook heel erg, maar toen kwam de PC en tja de tv staat zo nu en dan aan.
Oh, ja eigen ervaringquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das al een maand zo.. dus die vlieger gaat niet helemall op!
Ook dat bij goed weer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja ik zou best een paar dagen zonder kunnen waarschijnlijk. Lekker sudoku-en, lezen en dan zal ik uiteindelijk toch wel een DVD of zo aanzetten.
Denk het wel, al zal ik wel veel in de tuin gaan lezen denk ikquote:
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigIk keek vroeger ook veel meer, tegenwoordig nauwelijks meer
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk het wel, al zal ik wel veel in de tuin gaan lezen denk ik
ik ken er geen een, behalve Secret Story, en dat alleen door FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.
Secret Story![]()
Grenzeloos verliefd![]()
Alleen nog een man
Vakantieliefdes
Verborgen gebreken
dames in de dop
Al die zgn grappige amerikaanse comedies
Veel flutprogramma's op tv tegenwoordig.
Kijk alleen nog naar Law and Order SVU, The Closer, Medium en Supernatural.
Ik ken echt geen een leuk programmaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.
Secret Story![]()
Grenzeloos verliefd![]()
Alleen nog een man
Vakantieliefdes
Verborgen gebreken
dames in de dop
Al die zgn grappige amerikaanse comedies
Veel flutprogramma's op tv tegenwoordig.
Kijk alleen nog naar Law and Order SVU, The Closer, Medium en Supernatural.
De meeste programma's zijn ook niet leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken echt geen een leuk programma
En genoeg beweging helpt het ook wel los te komen en anders stomen met die mintachtige geurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij zit nog in m'n bijholte die rochel..
maar ok!
ik ga vitamientjes slikken.. even m'n lichaam een handje helpen..
Maar jij bent 14, ik ben 30quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmen![]()
![]()
Ik kijk 8 uur journaal, ik kijk DWDD, WIDM, Chuck en Scrubsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Ik kijk alleen nog sport. DWDD voor dagelijkse actualiteit. En verder af en toe herrie in de keuken/hotel en de vrijende rechter.
En natuurlijk TBBTen Flikken Maastricht
jij kan toch ook wel klimmen??quote:
dat heb ik wel eens gecombineerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
ieh ieh ieh dikke buurman zonder shirt
*Wiggle wiggle*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nou met moeite, maar dat zie ik me niet meer zo snel doen. Die jaren liggen achter mequote:
Ik wist dat ik niet de enige was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens gecombineerd
Leuke bloopers van die serie vooral de blooper met de bij rond 6:00 minutenquote:
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier last van de half bejaarde hondfetisjiste Paula, die de buurt terroriseert met d'r favoriete Zomerse hobby: Naakte zonnen in de tuin, en ze heeft van die planken als schutting, dus als je d'r langs loopt/fietst loop je vaak meerdere trauma's op
ze heeft wel overal in huis en in de tuin schilderijen en beelden van honden staan, d'r hele auto is ondergespoten met hondjes, ze draagt shirts en broeken met honden, overal hondenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?
Later MaDuquote:
Helaas kom zie je meer dat soort buurman dan dit soort buurmannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier last van de half bejaarde hondfetisjiste Paula, die de buurt terroriseert met d'r favoriete Zomerse hobby: Naakte zonnen in de tuin, en ze heeft van die planken als schutting, dus als je d'r langs loopt/fietst loop je vaak meerdere trauma's op
Oeh scherp heel scherpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?
Oh bah gadsiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze heeft wel overal in huis en in de tuin schilderijen en beelden van honden staan, d'r hele auto is ondergespoten met hondjes, ze draagt shirts en broeken met honden, overal honden
Wat een faal danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
*klop klop*
Leraar: kom binnen
Leraar die binnenkomt: mag ik *naam leerling* even meenemen uit de klas?
Leraar + klas: er zit geen *zelfde naam leerling* in onze klas
Leraar die binnenkwam: oh, ok, doei
Blijft geinig, zulke acties
Ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas kom zie je meer dat soort buurman dan dit soort buurmannen.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaaden vandaag ging de lerares van Engels ook nog achter leraar Bernard aan rennen al roepende: 'burnurrrt!! Burnurt!'
We mochten niet lachenquote:
niks gemist hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] is een beetje gaar van al het overleggen...
[/me]
En dan mis ik nog een topic ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gaar? Meteen van het vuur af danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[/me]
geliefdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[/me]
Is hij dan dik of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heeee de buurman heeft een shirt aangetrokkenwat een burgerlijke man
Nogalquote:
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogalhet ziet er niet al te smakelijk uit zeg maar
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.
PUMBAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.
Hakuna Matataquote:
quote:
exportnederlanderquote:
Bijnaquote:
quote:
De belgische keukenquote:
klopt iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een weertje zeg pfff het is haske warm in het zonnetje
Doet me denken aan hoe mijn opa buitenlanders noemt; importchinezenquote:
veels te vetquote:
Nee okee, maar wat is nu wat.quote:
En nee, niet de appelsap op de tostiquote:
Google weet hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee okee, maar wat is nu wat.
Zijn al die marrokanen/turken/polen/engelsen Immigranten of Emigranten
En al die Nederlanders die in Australie/Canada/Amerika wonen Immigranten of Emigranten?
Weet het echt niet meer
Ja dat is wel zo natuurlijk maar de vlaamse frieten zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veels te vet![]()
ze maken hier heel veel sausen met room
Ik ben lui, ik wil het antwoord van een van julliequote:
zie editquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik wil het antwoord van een van jullie
immigrant is importquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik wil het antwoord van een van jullie
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google weet het
En trouwens, immigranten gaan het land uit en emigranten komen het land in
Bedankt, het is heel duidelijk nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
immigrant is import
emmigrant is export
Oh andersom dus dan wat ik dacht, nouja was AK klas 1, dat weet ik echt niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Immigranten = Iemand die zich hier komt vestigen.
Emigranten = Iemand die een land verlaat.
Foutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google weet het
En trouwens, immigranten gaan het land uit en emigranten komen het land in
Lees het bericht boven jequote:
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,quote:
nee, dat was al klaarquote:
Nee begrijp ik. Maar Rocknijntje zei het tegenovergestelde dan wat jij zei..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,
Immigranten = Import + Inkomend
Emmigranten = Export = Eruit
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,
Immigranten = Import + Inkomend
Emmigranten = Export = Eruit
Wat wil je met een Limburger voor aardrijkskunde *smiley met hamer waar ik de code niet van weet*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee begrijp ik. Maar Rocknijntje zei het tegenovergestelde dan wat jij zei..
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?
Want anders zie ik het ezelsbruggetje niet
ja, helemaal alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was al klaar![]()
ben jij al thuis?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?
Want anders zie ik het ezelsbruggetje niet
ik kom er nu aan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, helemaal alleen.
straks patat bakken
Beter een Limburger dan een Helmonder, en daarvan zul je ook wel les van krijgen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat wil je met een Limburger voor aardrijkskunde *smiley met hamer waar ik de code niet van weet*
Uhu, wiskunde, partyHarriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beter een Limburger dan een Helmonder, en daarvan zul je ook wel les van krijgen denk ik
Oeh oeh ik wil allebei en patat ajbquote:
frikandet of krokandel, zeg ik altijdquote:
Een krokel graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
frikandet of krokandel, zeg ik altijd
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar goed dat ik 2 frituur pannen hebquote:
oh, geen frikandet of krokandel voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar goed dat ik 2 frituur pannen heb
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te laatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, geen frikandet of krokandel voor mij hoor
O god. Wij hadden een leraar die helemaal gek was van Ome Henk. Af en toe werd er dan tijdens de les geen les gegeven maar Ome Henk geluisterdquote:
maar maar maar vleesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laatwat je besteld eet je op ook
1 knuffel en verder ben ik niet zo veeleisend hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen moeite meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 maar zoiets stop je in je holle kies.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar maar maar vlees
aardappelkroketje dan?
Ome Henkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O god. Wij hadden een leraar die helemaal gek was van Ome Henk. Af en toe werd er dan tijdens de les geen les gegeven maar Ome Henk geluisterd
1 knuffel speciaal voor LL, komt eraanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 knuffel en verder ben ik niet zo veeleisend hoor
Jaaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Myraela het volgende:
Groenten kroketten en goulash kroketten zijn lekker.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 knuffel speciaal voor LL, komt eraan
Sorry beeb, ik heb het zelf veel te hard nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een potje zin voor morgenochtend?
potje zin.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook een potje zin voor morgenochtend?
Je hoort het wok... 2 potjes zin voor morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry beeb, ik heb het zelf veel te hard nodig
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
potje zin.....
helaas, mijn weekvoorraad is al op
geen brokken maken!quote:
hou je de Yaris heelquote:
laters PGquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Myraela het volgende:
Groenten kroketten en goulash kroketten zijn lekker.
scooter ze barretjequote:
laters koenquote:
kijk koen, zo snel kan het gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het verkeer hier in Leiden nu ook nog opschoot
quote:
quote:
Tsjah.... Om dat te halen moet ik of verhuizen of een helicopter kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk koen, zo snel kan het gaan
[..]
[..]
mijn vorige klus was ik ook anderhalf tot 2 uur bezig hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsjah.... Om dat te halen moet ik of verhuizen of een helicopter kopen
holadiodialodiolaholiodeladioheladioholadiaquote:
Jaaaaa dat dus natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
holadiodialodiolaholiodeladioheladioholadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |