Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaaden vandaag ging de lerares van Engels ook nog achter leraar Bernard aan rennen al roepende: 'burnurrrt!! Burnurt!'
We mochten niet lachenquote:
niks gemist hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] is een beetje gaar van al het overleggen...
[/me]
En dan mis ik nog een topic ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gaar? Meteen van het vuur af danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[/me]
geliefdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[/me]
Is hij dan dik of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heeee de buurman heeft een shirt aangetrokkenwat een burgerlijke man
Nogalquote:
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogalhet ziet er niet al te smakelijk uit zeg maar
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.
PUMBAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen dat hij lijkt op een hangbuikzwijntje maar dat vind ik dan weer zielig voor het hangbuikzwijntje.
Hakuna Matataquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |