Maar jij bent 14, ik ben 30quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmen![]()
![]()
Ik kijk 8 uur journaal, ik kijk DWDD, WIDM, Chuck en Scrubsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Ik kijk alleen nog sport. DWDD voor dagelijkse actualiteit. En verder af en toe herrie in de keuken/hotel en de vrijende rechter.
En natuurlijk TBBTen Flikken Maastricht
jij kan toch ook wel klimmen??quote:
dat heb ik wel eens gecombineerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
ieh ieh ieh dikke buurman zonder shirt
*Wiggle wiggle*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Nou met moeite, maar dat zie ik me niet meer zo snel doen. Die jaren liggen achter mequote:
Ik wist dat ik niet de enige was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens gecombineerd
Leuke bloopers van die serie vooral de blooper met de bij rond 6:00 minutenquote:
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier last van de half bejaarde hondfetisjiste Paula, die de buurt terroriseert met d'r favoriete Zomerse hobby: Naakte zonnen in de tuin, en ze heeft van die planken als schutting, dus als je d'r langs loopt/fietst loop je vaak meerdere trauma's op
ze heeft wel overal in huis en in de tuin schilderijen en beelden van honden staan, d'r hele auto is ondergespoten met hondjes, ze draagt shirts en broeken met honden, overal hondenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?
Later MaDuquote:
Helaas kom zie je meer dat soort buurman dan dit soort buurmannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier last van de half bejaarde hondfetisjiste Paula, die de buurt terroriseert met d'r favoriete Zomerse hobby: Naakte zonnen in de tuin, en ze heeft van die planken als schutting, dus als je d'r langs loopt/fietst loop je vaak meerdere trauma's op
Oeh scherp heel scherpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor naakte zonnen heeft ze in de tuin?
Oh bah gadsiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze heeft wel overal in huis en in de tuin schilderijen en beelden van honden staan, d'r hele auto is ondergespoten met hondjes, ze draagt shirts en broeken met honden, overal honden
Wat een faal danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
*klop klop*
Leraar: kom binnen
Leraar die binnenkomt: mag ik *naam leerling* even meenemen uit de klas?
Leraar + klas: er zit geen *zelfde naam leerling* in onze klas
Leraar die binnenkwam: oh, ok, doei
Blijft geinig, zulke acties
Ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas kom zie je meer dat soort buurman dan dit soort buurmannen.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaaden vandaag ging de lerares van Engels ook nog achter leraar Bernard aan rennen al roepende: 'burnurrrt!! Burnurt!'
We mochten niet lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |