had ze eerder moeten bedenken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. Ze gingen toch eerst nog trouwen?
Neequote:
dat is mij ook ontgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
....
En belangrijker... Hoe lang al
????
OMG OMG OMG Whaaaaaaa kutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is al bijna aan het bevallen man............
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Nu weet ik niet meer of het echt is of we voor de gek worden gehouden
Ga op je instinct afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
geruchten, komt door de dochters van sympquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Die heb ik niet, in dit soort dingen. Maar ik denk dat Marijke niet zwanger isquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, in dit soort dingen. Maar ik denk dat Marijke niet zwanger is
ik ging daar automatisch vanuitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan de peettante worden, aaaah, supertoe?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef Bos81 het volgende:
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geruchten, komt door de dochters van symp
Natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan de peettante worden, aaaah, supertoe?
Eh, nee, niet daaromquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.
Nee johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet waar dus. Marijke schijnt wat aan de dikkere kant te zijn (met alle respect), dus zullen die meiden daarom wel gedacht hebben dat ze al zwanger is.
Oh Okeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh
Ze willen er gewoon een broertje bij![]()
Nee hoor.. Ze willen zoooooooo graag een broetje of zusje. Dus vinden ze dat Symph en Marijke hup, hup, hup aan de slag moeten daarmeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over een kwartiertje ff lekker naar buiten
oh, hihihihiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging daar automatisch vanuitdaarom feliciteerde ik je ook gisteren
![]()
en ook voor dat andere hoor
Je mag je cel even uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over een kwartiertje ff lekker naar buiten
quote:
Dat was vroeger altijd bij de serie over Batman, Allemaal die tekstwolkjes die in beeldkwamen tijdens het vechtenquote:
Ja, nou heb ik dat stomme frère Jaques in mijn hoofd, bedankt hequote:
wel thuis wok!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
bijna mag ik ook weg![]()
operatie stofwolk is onder weg
maar een kleintje anders komt hij voor de zon...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |