Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hebben jullie ook nescafe?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik drink de hele dag al olie, wat hier uit de automaat komt kan zo je motor blok in en 50.000 km mee
Laat MUck bellen dat haar weeen zijn begonnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Toekito het volgende:
wie o wie belt mijn baas dat ik met spoed wegmoet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat MUck bellen dat haar weeen zijn begonnen
[..]
En toek ookquote:
[..]
Dvquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu eens kijken hoe Fort Dv er in het zonnetje uitziet
Wel zwaaien he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu eens kijken hoe Fort Dv er in het zonnetje uitziet
bluf... geloof er niks vanquote:
Maar wel lekkerquote:
quote:
quote:
quote:
geniet van je nieuwe autoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga naar huis
of jah ... eerst kantoor om auto om te wisselen
laters iedereen![]()
laters gekke Mquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga naar huis
of jah ... eerst kantoor om auto om te wisselen
laters iedereen![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Nog eentje en dan hou ik op
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij.
"Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend.
"Een grote rode haan," antwoordt ze.
Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."
He? Wat? Marijke zwanger? WTF?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
needat was de reserve Muck, marijke
ze is al bijna aan het bevallen man............quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die Knut............een hersenaandoening. Dat is dan de eerste Duitser met hersens.
Maar.. Ze gingen toch eerst nog trouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is al bijna aan het bevallen man............
hetzal daarna wel wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Of pas na de bevalling dan? Kan natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |