Ik was 'vroeger' echt tv-junkiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
respect...
ik denk dat je me daarin egt owned...
Dat betekent dat het goed los zit en je er bijna vanaf bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Barreltje het volgende:
groene snot... dat betekent een ontsteking toch??
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' echt tv-junkie
Nu heb ik denk ik al zo'n maand geen tv meer gekeken
Ik was vroeger ook heel erg, maar toen kwam de PC en tja de tv staat zo nu en dan aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' echt tv-junkie
Nu heb ik denk ik al zo'n maand geen tv meer gekeken
Pc-junkies ftwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigIk keek vroeger ook veel meer, tegenwoordig nauwelijks meer
das al een maand zo.. dus die vlieger gaat niet helemall op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat betekent dat het goed los zit en je er bijna vanaf bent
Nope, bacterie volgens mij... Dus kan je lichaam zelf oplossen, tenminste zo is dat bij mij altijd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Barreltje het volgende:
groene snot... dat betekent een ontsteking toch??
Ach ja ik zou best een paar dagen zonder kunnen waarschijnlijk. Lekker sudoku-en, lezen en dan zal ik uiteindelijk toch wel een DVD of zo aanzetten.quote:
hij zit nog in m'n bijholte die rochel..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, bacterie volgens mij... Dus kan je lichaam zelf oplossen, tenminste zo is dat bij mij altijd...
En het ligt eraan hoe snel die rochel zakt op je beelscherm
Ik kijk nu in een week minder tv dan ik vroeger op een dag keekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook heel erg, maar toen kwam de PC en tja de tv staat zo nu en dan aan.
Oh, ja eigen ervaringquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das al een maand zo.. dus die vlieger gaat niet helemall op!
Ook dat bij goed weer?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja ik zou best een paar dagen zonder kunnen waarschijnlijk. Lekker sudoku-en, lezen en dan zal ik uiteindelijk toch wel een DVD of zo aanzetten.
Denk het wel, al zal ik wel veel in de tuin gaan lezen denk ikquote:
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigIk keek vroeger ook veel meer, tegenwoordig nauwelijks meer
Bij goed weer sta ik op m'n skateboard of ben ik op het dak, hek, etc aan het klimmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk het wel, al zal ik wel veel in de tuin gaan lezen denk ik
ik ken er geen een, behalve Secret Story, en dat alleen door FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.
Secret Story![]()
Grenzeloos verliefd![]()
Alleen nog een man
Vakantieliefdes
Verborgen gebreken
dames in de dop
Al die zgn grappige amerikaanse comedies
Veel flutprogramma's op tv tegenwoordig.
Kijk alleen nog naar Law and Order SVU, The Closer, Medium en Supernatural.
Ik ken echt geen een leuk programmaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de proramma's leuker dan nu.
Secret Story![]()
Grenzeloos verliefd![]()
Alleen nog een man
Vakantieliefdes
Verborgen gebreken
dames in de dop
Al die zgn grappige amerikaanse comedies
Veel flutprogramma's op tv tegenwoordig.
Kijk alleen nog naar Law and Order SVU, The Closer, Medium en Supernatural.
De meeste programma's zijn ook niet leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken echt geen een leuk programma
En genoeg beweging helpt het ook wel los te komen en anders stomen met die mintachtige geurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij zit nog in m'n bijholte die rochel..
maar ok!
ik ga vitamientjes slikken.. even m'n lichaam een handje helpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |