Foutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google weet het
En trouwens, immigranten gaan het land uit en emigranten komen het land in
Lees het bericht boven jequote:
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,quote:
nee, dat was al klaarquote:
Nee begrijp ik. Maar Rocknijntje zei het tegenovergestelde dan wat jij zei..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,
Immigranten = Import + Inkomend
Emmigranten = Export = Eruit
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, iets duidelijker met ezels bruggetje,
Immigranten = Import + Inkomend
Emmigranten = Export = Eruit
Wat wil je met een Limburger voor aardrijkskunde *smiley met hamer waar ik de code niet van weet*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee begrijp ik. Maar Rocknijntje zei het tegenovergestelde dan wat jij zei..
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?
Want anders zie ik het ezelsbruggetje niet
ja, helemaal alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was al klaar![]()
ben jij al thuis?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedoel je dan dat het allemaal met een I of een E begint?
Want anders zie ik het ezelsbruggetje niet
ik kom er nu aan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, helemaal alleen.
straks patat bakken
Beter een Limburger dan een Helmonder, en daarvan zul je ook wel les van krijgen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat wil je met een Limburger voor aardrijkskunde *smiley met hamer waar ik de code niet van weet*
Uhu, wiskunde, partyHarriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beter een Limburger dan een Helmonder, en daarvan zul je ook wel les van krijgen denk ik
Oeh oeh ik wil allebei en patat ajbquote:
frikandet of krokandel, zeg ik altijdquote:
Een krokel graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
frikandet of krokandel, zeg ik altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |