nee hoor ligt niet aan jouquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Moofasah het volgende:
Ligt het aan mij of komt Linsey meer in beeld dan de rest
Dat is waar ook. Ze doet het dagverslagquote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Pencile het volgende:
[..]
nee hoor ligt niet aan jouop rtlgemist heb ze ook al allemaal bonus materiaal, blijkbaar vinden ze er erg leuk.
Eensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wel terecht dat die Josie het corveerooster mag indelen deze week
Denk je echt dat zoiets ooit een dame kan worden??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zij heeft het wel het meest nodig om een dame te worden, die Linsey.
Dacht gelijk hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Denk je echt dat zoiets ooit een dame kan worden??
Als je toch betaalt weet ik wel andere dingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voor 20euro per uur mag Dilara wel mijn poep eruit vissen.
What else is new??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ze doet het dagverslagBen bang dat ze blijft tot de finale. Maar dat bewijst voor mij dan wel dat het programma oneerlijk verloopt, en alleen maar uit is op zo hoog mogelijke kijkcijfers.
stel je eens niet zo aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:46 schreef cindy11 het volgende:
Enige waar ik echt medelijden mee had,waren de paarden!
Je zal maar dom en dommer naast je hebben lopen en gillen....![]()
Als je een manege knol nog zover krijgt dat hij gaat lopen dribbelen,ben je nog je nog minder als een josti![]()
Vond het bijna pure dierenmishandeling,om een stel hysterische slettenbakken daarnaast en op te zetten.
Wat de mannen betreft...de lullen die erop zaten,hadden er beter onder kunnen hangen?
Echt smerigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
"Ik heb het toch gedaan... met pijn in m'n kut!"
Was ook een mooie TT geweestquote:
Ik mag alleen in SHO modden, hier ben ik gewoon user, En de TT nu is ook leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat let je
En Gary die heel stoer probeert te zeggen dat hij niet durft
Inderdaad, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
Juf van Eekelen mag ook wel eens langs de logopedist om wat aan die 'R' te doen
En die poepvlek op d'r wang mag ze ook 'ns naar laten kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
Juf van Eekelen mag ook wel eens langs de logopedist om wat aan die 'R' te doen
Hoezo dat? Het is gewoon een wijnvlek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
En die poepvlek op d'r wang mag ze ook 'ns naar laten kijken.
Daar heb je geen tijd meer voor, want dan zit dat mes al tussen je ribbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef tong80 het volgende:
Dit is het soort mensen waar ik bang voor ben. Als je ze verkeerd aankijkt in de kroeg of je stoot ze per abuis aan, moet je dekking zoeken.
Ah, ik dacht een fout van de visagiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het is gewoon een wijnvlek.
Dit is ook leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef Ole het volgende:
Volgens mij kijken hier meer mensen naar dan naar Secret Story
Wat dacht je toen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Jennifer bewijst wat ik al sinds het begin over haar dacht.
ja ze hebben echt een kuthoudingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wat een negatieve mensen. Niks willen ze niks kunnen ze niks lusten ze. Vreselijk ik zou heleml gek worden. Nergens zien ze een uitdaging in.
Gewoon een excuus om Jenna sexy in beeld te brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef June. het volgende:
Wat was dat nu weer? Omdat ze naast elkaar fitnessen hebben ze iets met elkaar?
Ik denk dat menig man er een moord voor zou doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Chai het volgende:
Die kop van Jenna echt hè.Je zal maar gepijpt worden door iemand die continu zo kijkt.
*kijkt naar postaantal Tong*quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat dit soort mensen echt bestaan.
Zo leeg. Geen interesses behalve neuken en zuipen. Dat deed ik op die leeftijd ook graag.
Maar daarnaast was ik een fanatieke sporter en hield alle actualiteit bij.
Dit soort mensen kijkt alleen naar GTST en K-1 Boksen.
Boeken lezen ze niet daar zitten immers geen plaatjes in.
Denk meer dat het gaat om het idee. Dat ze moeten werken om iets gedaan te krijgen, discipline bijbrengen en samenwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
Dat stallen uitmesten sloeg ook nergens op trouwens.
De hoofdprijs welquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef rubje het volgende:
Ik blijf mij nog steeds verbazen dat mensen zich voor dit soort programma's blijven opgeven terwijl ze kunnen weten dat ze uitgebuit of geexploiteerd worden op een manier die hun voor de toekomst meer kwaad dan goed doet.
Of is de betaling om mee te doen zo geweldig?
Idd die mantelpakjes kwamen er in het vorige seizoen ook pas bij de laatste 5 dames.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Ole het volgende:
Ja maar toen was het maar één keer per week. Nu elke dag, en dat haalt het tempo er een beetje uit. Ik hoop dat ze binnenkort metamorfoses krijgen en in mantelpakjes moeten gaan lopen
Ik geloof niet dat deze mensen voldoende herseninhoud hebben om zich dát allemaal te beseffen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef rubje het volgende:
Ik blijf mij nog steeds verbazen dat mensen zich voor dit soort programma's blijven opgeven terwijl ze kunnen weten dat ze uitgebuit of geexploiteerd worden op een manier die hun voor de toekomst meer kwaad dan goed doet.
Of is de betaling om mee te doen zo geweldig?
Daar gaat de klus ook om !!! Ik moet zeggen dat het best goed is voor sommige meiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze mensen voldoende herseninhoud hebgben om zich dát allemaal te beseffen.
Vorige week ook al minder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef tralalala het volgende:
Heeft Linsey deze week wat minder plamuur op of is het zonnebankkleurtje er in 1 week afgegaan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef fespo het volgende:
yosie
ik vraag me af of haar ouders broer en zus zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
Stiekem vind ik Jenna wel lief.
Totdat ze haar mond opentrektquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
Ik vind haar al meer mimiek hebben dan eerst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
Dilaraquote:
Haha, was bij de aflevering van eergisteren(?) ook duidelijk te zien toen ze terugkwamen van uitgaan in Utrecht, haar shirt nogal omhoog gekropen waardoor je zo'n 'muffin'-effect zag bij haar lerenbroekquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze is toch nog best mollig daar beneden
Je weet toch zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Jenna is idd stiekem wel leuk.
Gary is stiekem heel irritant..
wanneer zag je die duidelijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Die armpjes van die Dominique trouwensWat een scharminkel
Ze schelden elkaar ook constant verrot, in hele normale situaties. Teringmongool, je moet de bal raken, dat zeg ik toch,pisvlek, waar ligt het brood, kankerkut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Physics het volgende:
[..]
Je weet toch zelf.
Met hun "straattaal", stelletje kinderen.
Ze loopt wel een beetje raar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef fespo het volgende:
yosie
ik vraag me af of haar ouders broer en zus zijn.
Nou ja, blijkbaar wordt het geaccepteerd. Ben het ook al wel een paar keer in deze reeks tegengekomen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze loopt wel een beetje raar.
Maar ik vind dr wel lief..
Edit ik vind het een hilarisch programma, maar eigenlijk stiekem wel een beetje ver gaan dat het voortaan op een tv-zender geaccepteerd wordt om met k te schelden.
Hij heeft met Linsey geneukt, dus hij zal toch wel besmet zijn met het aso virus ±Pquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef fespo het volgende:
ik snap ook niet wat hij er tussen doet.
misschien zijn kamper look.
En goede tv natuurlijk, toen hij aan kwam lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef ukga het volgende:
[..]
Hij heeft met Linsey geneukt, dus hij zal toch wel besmet zijn met het aso virus ±P
Hij heeft geen kamperlookquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef fespo het volgende:
ik snap ook niet wat hij er tussen doet.
misschien zijn kamper look.
serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef fespo het volgende:
wtf terugkijken kost geld, gelukkig hebben we nieuwsgroepen
Nee, volgens mij heeft ie wat geslikt of zo.quote:
maarrrrrrrr "ik gun het haar niet"quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef Fascination het volgende:
"Ik vind het wel leuk dat ik ken golfen. Ken ik ook eens een keer tegen een kouwe kak-iemand zeggen: zullen we een potje golfen?"
Ik moest hard op lachen.
Hij heeft gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft ie wat geslikt of zo.
Maurice? Bedoel je niet Marcin?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij heeft geen kamperlook
Dan hebben die Yosie en Maurice eerder een kamper look met hun nike-petjes en joggingbroek.
MAurice uit Polen hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maurice? Bedoel je niet Marcin?
Marcin.quote:
Damn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
Alleen de afleveringen van deze week kan je terugkijken.
Als iemand de afleveringen op download hebben, hoor ik dat graag
ja ik vind die yosie ook wel oke! Die mag van mij nu al winnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef fespo het volgende:
veel afleveringen net gezien, yosie is toch wel lief
die pool heb ik nooit op beeld gezien wtf
Bij haar was al vanaf het begin duidelijk dat ze al acterend een wit voetje probeerde te halen - werd alleen maar onderstreept dat toen de camera's even bij de stallen weg waren ze ging roken. "Wat moe'k doen dan??!" ja, wat denk je zelfquote:
Gezocht maar snap het niet helemaal met die NZB-bestandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef fespo het volgende:
staat op nzbindez
zoeken naar dames in de dop s03e0*
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:04 schreef Lienzz het volgende:
Jennifer moet eruit!!! Die leeft in een amuse...
welke episodes wil je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gezocht maar snap het niet helemaal met die NZB-bestanden
Ik vond hem ook leuk TOTDAT hij in die supermarkt als een malloot stond te schreeuwen en onbeschoft ging doen tegen het personeel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Soury het volgende:
Gary vind ik eigenlijk ook wel wat hebben. Een lol prethoofd . Ik mag hem wel .
Ze misdroegen zich allemaal wel daarquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk TOTDAT hij in die supermarkt als een malloot stond te schreeuwen en onbeschoft ging doen tegen het personeel.
Best raar iid als er een complete camera ploeg achteraan looptquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Idd maar sinds die 'scene' vind ik Gary helemaal niks meer.
Die mensen eromheen ook, allemaal zo:
ik zal eens kijken of ik ze op mijn website kan zetten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal, behalve van deze week
Thanks gozerquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef fespo het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik ze op mijn website kan zetten.
Topchef is lachen manquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zap altijd weg omdat Topchef () bezig is
kijkcijfers kijkcijfersquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Blistering het volgende:
Lindsey gedreven om te veranderen, ja joh?!
Gekeken, Dames in de dop is veel vermakelijker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Nu Echte meisjes in de jungle maar eens kijken.
Nee joh, EMIDJ is echt stukken leuker dan DIDD. De ene hilarische oneliner na de andere wordt uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gekeken, Dames in de dop is veel vermakelijker.
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:59 schreef Grunge. het volgende:
Vermakelijk altijd, dit.
Meron(?) hoort hier eigenlijk niet thuis wat mij betreft. Volgens mij heeft zij ook een heel andere opvoeding gehad. Ik hoop dat Jenna of Josie(?) gaat winnen (omdat die het meest positief kunnen veranderen, bij Meron hoeft er niet zoveel te gebeuren). Beide ontzettend lieve meisjes. Met Jenna krijg ik echt medelijden als ze dingen zegt als "Ik heb me eens door twee mannen laten nemen en dat deed pijn". Je zou bijna denken dat ze onder invloed op de wereld is gekomen (moeder aan de drugs of zo, zo'n type leek die me ook wel), ze praat zo langzaam. Toch is ze niet zo dom als ze doet vermoeden. Daarbij vind ik haar ook het enige meisje met echte potentie om een mooi meisje te kunnen zijn, met haar hoge jukbeenderen. En Josie spreekt voor zich natuurlijk, die doet hartstikke goed haar best en daar zit ook een goed hart in. Dilara lijkt me een heel naar meisje, zo één die je op de middelbare school in je gezicht zou spugen of zo (ja, ik heb dat meegemaakt). Evenals Linsey. Ik vind ze echt een beetje eng. Van Dilara heb ik ook het idee dat ze alleen maar in het programma zit voor de aandacht, omdat ze het stoer vind. Niet dat ze wil veranderen. Linsey wil dat misschien toch wel een beetje, ze kwam immers naar de 'coach innerlijk'.
Met de jongens komt het wel goed, denk ik. Die ene ex van Linsey komt wijs op me over, die wil wel echt veranderen. Alleen die jongen met dat stripfigurenhoofd is enorm ignorant en ik denk dat dat er moeilijk uit zal gaan. Ik weet z'n naam niet meer, maar jullie weten vast wie ik bedoel.
Precies wat Dilara ook doet dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef ukga het volgende:
Volgens mij realiseert linsey zich dat ze met haar gedrag niet ver gaat komen in de show, dus doet ze maar alsof ze echt aan haar zelf wil gaan werken, als redding zodat ze er niet uit gezet wordt
Davequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:59 schreef Grunge. het volgende:
Vermakelijk altijd, dit.
. Ik weet z'n naam niet meer, maar jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
DaveEn damn, wat heeft die een zwaar accent
quote:Ik kan wel tegen mu verlies, maah ben wel een winnaah
Het is wel zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
Ik vond het wel baas dat Dominique zei;
Je bent pas echt een heer als je kunt weglopen
(bij dat stukje waar iedereen zo stoer deed over hun vechtpartijen)
Ja klopt. het was ook tergend hoe iedereen stoer dacht te zijn met hun rambo verhalenquote:
Ik heb wel het idee ook dat Dominique net als Meron volwassener is dan de rest. Z'n welbespraaktheid viel me vanaf het begin al op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
Hoe ze ook voor die kroeg stonden te ijsberen, te stoer om naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja klopt. het was ook tergend hoe iedereen stoer dacht te zijn met hun rambo verhalen
Stuk voor stuk zijn ze Remy Bonjasky in hun belevingswereld
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoe ze ook voor die kroeg stonden te ijsberen, te stoer om naar binnen te gaan![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee ook dat Dominique net als Meron volwassener is dan de rest. Z'n welbespraaktheid viel me vanaf het begin al op.
Haha, de helft was bluf, dat weet ik zeker. Die Marcin ziet er uit als een of andere heroïnejunkie, die heeft geen spieren en die slaat ff twee grote kerels in elkaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
(bij dat stukje waar iedereen zo stoer deed over hun vechtpartijen)
Zeker.quote:
QFTquote:
Nee, het krimpt alleen. Het groeit alleen tijdens het helingsproces dicht.quote:
Na haar gedrag in de kroeg.. Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eigenlijk zouden we elke vrijdag voor de uitzending een poll moeten maken wie er uit gaat, kijken wie de leiding het best doorheeft
Ik hoop (en denk) vandaag inderdaad ook Jennifer
Sowieso dat egocentrische.. Blehquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef mootie het volgende:
Jammer, dat jong deed het verder prima toch?
Die Jennifer had echt weggemoeten, braaf doen als er iemand kijkt, en verder gewoon op de oude voet doorgaan.
Jennifer is gewoon pure evil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef mootie het volgende:
Jammer, dat jong deed het verder prima toch?
Die Jennifer had echt weggemoeten, braaf doen als er iemand kijkt, en verder gewoon op de oude voet doorgaan.
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef BigBif het volgende:
Niemand die de achternaam van Dilara heeft ofzo? Zou wel wat meer van der willen weten / zien![]()
Iemand die meer weet als Dilara, 20, Schiedam, Zuid-Holland ??
Ik weet nu ook wat ik zo viezig aan haar vind. Ze heeft een hele grote of dikke tong oid. Het is net of die lap niet in haar mond past, komt altijd tevoorschijn als ze praat. Zo ranzig.quote:
Blijkbaar .. kun je linkje pm'en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?
Ik wil er graag nog meer over horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Sofia90 het volgende:
Ik hoef niet zoveel over jenna's natte poes te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik heb Meron op Hyves.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?
ja wat dacht je van die pukkels en koortslip en afwezigheid van make-up?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nu ook wat ik zo viezig aan haar vind. Ze heeft een hele grote of dikke tong oid. Het is net of die lap niet in haar mond past, komt altijd tevoorschijn als ze praat. Zo ranzig.
Niks mis met chicks die geen make-up dragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
ja wat dacht je van die pukkels en koortslip en afwezigheid van make-up?
Niet bij alle, maar bij sommige is het echt noodzaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met chicks die geen make-up dragen.
Whehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
hihiihhiihhihii Meron is een handgranaat.
[ afbeelding ]
Gothic zijn en op een VMBO-school zitten. Er is ook nog eens in mijn haar gespuugd en een stuk haar in de fik gegaan omdat zo'n wijf er met een aansteker bij zat (met opzet natuurlijk). Nou ja, wat niet eigenlijk? Achteraf zijn het wel mooie anekdotes.quote:
Wtf, wat een tuig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Gothic zijn en op een VMBO-school zitten. Er is ook nog eens in mijn haar gespuugd en een stuk haar in de fik gegaan omdat zo'n wijf er met een aansteker bij zat (met opzet natuurlijk). Nou ja, wat niet eigenlijk? Achteraf zijn het wel mooie anekdotes.
Nu de nieuwe kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |