Haha, was bij de aflevering van eergisteren(?) ook duidelijk te zien toen ze terugkwamen van uitgaan in Utrecht, haar shirt nogal omhoog gekropen waardoor je zo'n 'muffin'-effect zag bij haar lerenbroekquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze is toch nog best mollig daar beneden
Je weet toch zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Jenna is idd stiekem wel leuk.
Gary is stiekem heel irritant..
wanneer zag je die duidelijk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Die armpjes van die Dominique trouwensWat een scharminkel
Ze schelden elkaar ook constant verrot, in hele normale situaties. Teringmongool, je moet de bal raken, dat zeg ik toch,pisvlek, waar ligt het brood, kankerkut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Physics het volgende:
[..]
Je weet toch zelf.
Met hun "straattaal", stelletje kinderen.
Ze loopt wel een beetje raar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef fespo het volgende:
yosie
ik vraag me af of haar ouders broer en zus zijn.
Nou ja, blijkbaar wordt het geaccepteerd. Ben het ook al wel een paar keer in deze reeks tegengekomen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze loopt wel een beetje raar.
Maar ik vind dr wel lief..
Edit ik vind het een hilarisch programma, maar eigenlijk stiekem wel een beetje ver gaan dat het voortaan op een tv-zender geaccepteerd wordt om met k te schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |