Ik mag alleen in SHO modden, hier ben ik gewoon user, En de TT nu is ook leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat let je
En Gary die heel stoer probeert te zeggen dat hij niet durft
Inderdaad, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
Juf van Eekelen mag ook wel eens langs de logopedist om wat aan die 'R' te doen
En die poepvlek op d'r wang mag ze ook 'ns naar laten kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
Juf van Eekelen mag ook wel eens langs de logopedist om wat aan die 'R' te doen
Hoezo dat? Het is gewoon een wijnvlek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
En die poepvlek op d'r wang mag ze ook 'ns naar laten kijken.
Daar heb je geen tijd meer voor, want dan zit dat mes al tussen je ribbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef tong80 het volgende:
Dit is het soort mensen waar ik bang voor ben. Als je ze verkeerd aankijkt in de kroeg of je stoot ze per abuis aan, moet je dekking zoeken.
Ah, ik dacht een fout van de visagiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het is gewoon een wijnvlek.
Dit is ook leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef Ole het volgende:
Volgens mij kijken hier meer mensen naar dan naar Secret Story
Wat dacht je toen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Jennifer bewijst wat ik al sinds het begin over haar dacht.
ja ze hebben echt een kuthoudingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef tong80 het volgende:
Wat een negatieve mensen. Niks willen ze niks kunnen ze niks lusten ze. Vreselijk ik zou heleml gek worden. Nergens zien ze een uitdaging in.
Gewoon een excuus om Jenna sexy in beeld te brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef June. het volgende:
Wat was dat nu weer? Omdat ze naast elkaar fitnessen hebben ze iets met elkaar?
Ik denk dat menig man er een moord voor zou doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Chai het volgende:
Die kop van Jenna echt hè.Je zal maar gepijpt worden door iemand die continu zo kijkt.
*kijkt naar postaantal Tong*quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat dit soort mensen echt bestaan.
Zo leeg. Geen interesses behalve neuken en zuipen. Dat deed ik op die leeftijd ook graag.
Maar daarnaast was ik een fanatieke sporter en hield alle actualiteit bij.
Dit soort mensen kijkt alleen naar GTST en K-1 Boksen.
Boeken lezen ze niet daar zitten immers geen plaatjes in.
Denk meer dat het gaat om het idee. Dat ze moeten werken om iets gedaan te krijgen, discipline bijbrengen en samenwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
Dat stallen uitmesten sloeg ook nergens op trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |