nee hoor ligt niet aan jouquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Moofasah het volgende:
Ligt het aan mij of komt Linsey meer in beeld dan de rest
Dat is waar ook. Ze doet het dagverslagquote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Pencile het volgende:
[..]
nee hoor ligt niet aan jouop rtlgemist heb ze ook al allemaal bonus materiaal, blijkbaar vinden ze er erg leuk.
Eensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wel terecht dat die Josie het corveerooster mag indelen deze week
Denk je echt dat zoiets ooit een dame kan worden??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zij heeft het wel het meest nodig om een dame te worden, die Linsey.
Dacht gelijk hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Denk je echt dat zoiets ooit een dame kan worden??
Als je toch betaalt weet ik wel andere dingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voor 20euro per uur mag Dilara wel mijn poep eruit vissen.
What else is new??quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ze doet het dagverslagBen bang dat ze blijft tot de finale. Maar dat bewijst voor mij dan wel dat het programma oneerlijk verloopt, en alleen maar uit is op zo hoog mogelijke kijkcijfers.
stel je eens niet zo aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:46 schreef cindy11 het volgende:
Enige waar ik echt medelijden mee had,waren de paarden!
Je zal maar dom en dommer naast je hebben lopen en gillen....![]()
Als je een manege knol nog zover krijgt dat hij gaat lopen dribbelen,ben je nog je nog minder als een josti![]()
Vond het bijna pure dierenmishandeling,om een stel hysterische slettenbakken daarnaast en op te zetten.
Wat de mannen betreft...de lullen die erop zaten,hadden er beter onder kunnen hangen?
Echt smerigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
"Ik heb het toch gedaan... met pijn in m'n kut!"
Was ook een mooie TT geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |