*kijkt naar postaantal Tong*quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat dit soort mensen echt bestaan.
Zo leeg. Geen interesses behalve neuken en zuipen. Dat deed ik op die leeftijd ook graag.
Maar daarnaast was ik een fanatieke sporter en hield alle actualiteit bij.
Dit soort mensen kijkt alleen naar GTST en K-1 Boksen.
Boeken lezen ze niet daar zitten immers geen plaatjes in.
Denk meer dat het gaat om het idee. Dat ze moeten werken om iets gedaan te krijgen, discipline bijbrengen en samenwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
Dat stallen uitmesten sloeg ook nergens op trouwens.
De hoofdprijs welquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef rubje het volgende:
Ik blijf mij nog steeds verbazen dat mensen zich voor dit soort programma's blijven opgeven terwijl ze kunnen weten dat ze uitgebuit of geexploiteerd worden op een manier die hun voor de toekomst meer kwaad dan goed doet.
Of is de betaling om mee te doen zo geweldig?
Idd die mantelpakjes kwamen er in het vorige seizoen ook pas bij de laatste 5 dames.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Ole het volgende:
Ja maar toen was het maar één keer per week. Nu elke dag, en dat haalt het tempo er een beetje uit. Ik hoop dat ze binnenkort metamorfoses krijgen en in mantelpakjes moeten gaan lopen
Ik geloof niet dat deze mensen voldoende herseninhoud hebben om zich dát allemaal te beseffen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef rubje het volgende:
Ik blijf mij nog steeds verbazen dat mensen zich voor dit soort programma's blijven opgeven terwijl ze kunnen weten dat ze uitgebuit of geexploiteerd worden op een manier die hun voor de toekomst meer kwaad dan goed doet.
Of is de betaling om mee te doen zo geweldig?
Daar gaat de klus ook om !!! Ik moet zeggen dat het best goed is voor sommige meiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze mensen voldoende herseninhoud hebgben om zich dát allemaal te beseffen.
Vorige week ook al minder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef tralalala het volgende:
Heeft Linsey deze week wat minder plamuur op of is het zonnebankkleurtje er in 1 week afgegaan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef fespo het volgende:
yosie
ik vraag me af of haar ouders broer en zus zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
Stiekem vind ik Jenna wel lief.
Totdat ze haar mond opentrektquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
Ik vind haar al meer mimiek hebben dan eerst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Blistering het volgende:
Tijgerin Woods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |