Hij heeft met Linsey geneukt, dus hij zal toch wel besmet zijn met het aso virus ±Pquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef fespo het volgende:
ik snap ook niet wat hij er tussen doet.
misschien zijn kamper look.
En goede tv natuurlijk, toen hij aan kwam lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef ukga het volgende:
[..]
Hij heeft met Linsey geneukt, dus hij zal toch wel besmet zijn met het aso virus ±P
Hij heeft geen kamperlookquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef fespo het volgende:
ik snap ook niet wat hij er tussen doet.
misschien zijn kamper look.
serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef fespo het volgende:
wtf terugkijken kost geld, gelukkig hebben we nieuwsgroepen
Nee, volgens mij heeft ie wat geslikt of zo.quote:
maarrrrrrrr "ik gun het haar niet"quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef Fascination het volgende:
"Ik vind het wel leuk dat ik ken golfen. Ken ik ook eens een keer tegen een kouwe kak-iemand zeggen: zullen we een potje golfen?"
Ik moest hard op lachen.
Hij heeft gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft ie wat geslikt of zo.
Maurice? Bedoel je niet Marcin?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij heeft geen kamperlook
Dan hebben die Yosie en Maurice eerder een kamper look met hun nike-petjes en joggingbroek.
MAurice uit Polen hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maurice? Bedoel je niet Marcin?
Marcin.quote:
Damn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
Alleen de afleveringen van deze week kan je terugkijken.
Als iemand de afleveringen op download hebben, hoor ik dat graag
ja ik vind die yosie ook wel oke! Die mag van mij nu al winnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef fespo het volgende:
veel afleveringen net gezien, yosie is toch wel lief
die pool heb ik nooit op beeld gezien wtf
Bij haar was al vanaf het begin duidelijk dat ze al acterend een wit voetje probeerde te halen - werd alleen maar onderstreept dat toen de camera's even bij de stallen weg waren ze ging roken. "Wat moe'k doen dan??!" ja, wat denk je zelfquote:
Gezocht maar snap het niet helemaal met die NZB-bestandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef fespo het volgende:
staat op nzbindez
zoeken naar dames in de dop s03e0*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |