quote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef mazaru het volgende:
Zand erover, nooit meer over praten
[ afbeelding ]
Niet vanaf het begin, pas de laatste 2 wekenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom.
En het wordt al vanaf het begin pas op dinsdag bekend gemaakt
Stien Sorbo in de keuken:quote:
Ohw, ik bedoelde pas officieel in de uitzendingquote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Niet vanaf het begin, pas de laatste 2 weken
ah dat wel ja, maar in het begin lieten ze het in het huis en op stream wel bekend worden op maandagavond, dat is sinds 2 weken niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik bedoelde pas officieel in de uitzending
ohhhhhhhhhh en toch moet ik lachenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
En dan blijkt dat Flip deaud is.... (Al uren...)
die van johanna is duurderquote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef Sjalalamantha het volgende:
Hebben Sharon en Joanne dezelfde haarband?
DAn mag Joanne wel een staartje indoen. Al die haren in de spinazie en kaasquote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vind wel dat Karim even een shirtje aan kan doen, beetje smerig zo in de keuken
aafke is vettig....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:14 schreef Flow3r het volgende:
Aafkes haren zien er altijd zo vettig vies uit
ja is cabatetier en zit vrijdags aan tafel bij de wereld draait doorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:15 schreef Anneloortje het volgende:
Kennen jullie Marc Marie Huijbrecht?
Ik niet namelijk.
We MM HuijbrenchTS
Ik ook, ik ook, ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Anneloortje het volgende:
Alex o meeeeeen ik word moe van hem sorry.
hallo missj.24quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Aaf zo zit een dame niet!!!!!!
Hallo Fok.
En dan zeg jij soms dat ik niet goed lees...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is cabatetier en zit vrijdags aan tafel bij de wereld draait door
quote:SST_Guido SST Guido
Steun mijn maatje @SST_Gerard in zijn nominatie ronde, Gerard zijn game is nog lang niet afgelopen! Ook ik stem op Gerard! #sstnl
ik wel, maar dan in zo'n kookpot in afrikaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
Je zal toch moeten koken met Jo. Ik moet er niet aan denken.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef marky het volgende:
De deelnemer met de meeste followers op twitter steunt...
[..]
Guido Twittert, dan wil ik wedden dat die hier al rondgekeken heeft ook!!!quote:
Blijkt spinazie te zijn,Jo wil er gebakken champies bij.......quote:
die is solidair naar johanna toequote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Nobodies het volgende:
Typisch dat er vandaag niks meer gebeurd is tussen Laura en Alex.
Het is toch al geheim dat er iets gebeurd is, dan zouden ze het best nog een keer in het geheim (voor de rest v/d bewoners) kunnen doen.quote:
Lau heeft het Mo toch vertelt (las ik op de SST site)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is toch al geheim dat er iets gebeurd is, dan zouden ze het best nog een keer in het geheim (voor de rest v/d bewoners) kunnen doen.
Mo houdt het wel voor zich als ze het weetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lau heeft het Mo toch vertelt (las ik op de SST site)
huh wat zeg ik, echt niet nooit gezegt dat jij niet goed leest hoezo?????quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
En dan zeg jij soms dat ik niet goed lees...
Gerard ligt wel vaker op bed hoor. Misschien was er effe te weinig aktie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef mazaru het volgende:
Toch wel toevallig dat net op het moment dat Gerard een keer op zijn bed ligt, er voor het eerst wordt gezegd dat de bewoners op moeten staan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Jeeeez, Geer slaapt bijna nooit en moet nu opstaan. Fuckers.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef mazaru het volgende:
Toch wel toevallig dat net op het moment dat Gerard een keer op zijn bed ligt, er voor het eerst wordt gezegd dat de bewoners op moeten staan.
de dagelijkse begint zo. live beeldenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard ligt wel vaker op bed hoor. Misschien was er effe te weinig aktie.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
Zou het ook nep zijn, Lex en Lau? 'Ik denk dat we het goed doen'
Dat zou wel heel kut zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
straks zijn ze al 5 jaar getrouwd en hebben een 4ling op de wereld gezetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
Lex zegt dat ie denkt dat ze het goed doen, niet te close overdag en Lau zegt 'Daar hadden we het toch ook over gehad?'quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks zijn ze al 5 jaar getrouwd en hebben een 4ling op de wereld gezet
Alex probeert het echt te acteren ofzo...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lex zegt dat ie denkt dat ze het goed doen, niet te close overdag en Lau zegt 'Daar hadden we het toch ook over gehad?'
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef danilel het volgende:
Mazuru
Bedankt voor je caps!
Altijd hilarisch
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.quote:
ikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.
(Bijvoorbaat al)
Ik vind het knap. Go Lauraquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.
(Bijvoorbaat al)
Ze hebben getongeld , wie weet gebeurt er nog meer( denkt of hoopt de Stem)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
(Bijvoorbaat al)
Ik word echt letterlijk onpasselijk van die tweequote:
Alles voor de tv hè?quote:
s c h i t t e r e n dquote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
Ze haalt de woorden uit mijn mond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Burp?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja daar gaat idd iets niet goed, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom zijn er inmiddels mensen in het huis waar ik me meer aan irriteer dan Servio?
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoertquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom zijn er inmiddels mensen in het huis waar ik me meer aan irriteer dan Servio?
Je zei flikker!!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoert
Ah mooi, dat moet ie volhouden, dan mag ie blijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoert
ze doen het eromquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom gaan die mensen altijd eten als ze voor een moment zitten op tv?
En dan wordt hier gezeurd over geen dansles hebben gehad!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef mazaru het volgende:
Die mensen hebben echt totaal geen opvoeding gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dansles is al erg, maar dit is gewoon a-sociaalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En dan wordt hier gezeurd over geen dansles hebben gehad!
Geen dansles is in deze tijd heel normaal (of je moet streetdance meetellen) Eten voor iedereen zit is inderdaad gewoon a-sociaal!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen dansles is al erg, maar dit is gewoon a-sociaal
Ik ben nog uit de tijd dat je in ieder geval een quickstep moet kunnen dansenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen dansles is in deze tijd heel normaal (of je moet streetdance meetellen) Eten voor iedereen zit is inderdaad gewoon a-sociaal!!
Tjaa ik denk dat ik iets jonger ben, want bij mij kon echt niemand de quickstep.. (ik ben 20 trouwens)quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat je in ieder geval een quickstep moet kunnen dansen
idemquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
20 jaar!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa ik denk dat ik iets jonger ben, want bij mij kon echt niemand de quickstep.. (ik ben 20 trouwens)
ik ook.Raad is wat, ik ken em nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest ook van mijn ouders, maar heb net zolang kunnen rekken dat het over gingquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
20 jaar!!
Ik heb sokken die ouder zijn
[..]
20 jaar!!
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef suzi1 het volgende:
zit ook tegelijk naar de gemanupileerde tv uitzending te kijken
phil in tranen: mensen breken!
en dat is het moment van credits bij mo
het was echt zo geacteerd hoe hij dat zei.
en servio, servio is weer een tree omhoog gegaan bij mij ;p
[..]
20 jaar!!
Omhoog gegaan? Servio?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef suzi1 het volgende:
zit ook tegelijk naar de gemanupileerde tv uitzending te kijken
phil in tranen: mensen breken!
en dat is het moment van credits bij mo
het was echt zo geacteerd hoe hij dat zei.
en servio, servio is weer een tree omhoog gegaan bij mij ;p
gerard wordt natuurlijk negatief neergezetquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿
sjit dat is wel balen voor de nominaties. Gerard moet er niet uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gerard wordt natuurlijk negatief neergezet
en alle huilers - w.o. phil- worden goed neergezet
ja vreemd genoeg dat hij die trap weer op kon klimmenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Omhoog gegaan? Servio?
Mooi des te dieper zal die vallen.
Ik heb iig niet kunnen zien dat Jo alles verklapte, alleen dat Geer de handboeien af wou...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Klopt de je bent een R.A.T. is niet vertoond.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb iig niet kunnen zien dat Jo alles verklapte, alleen dat Geer de handboeien af wou...
(Maar zit dan wel met een half oog te kijken..)
valt me alles mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Ireth het volgende:
Nu wordt er wel verteld dat Joanne heeft geluld! Yes! De rat! De vuile rat!
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef resi_70 het volgende:
zo meteen even de nieuwe COS tekst kopiëren. Staan de nieuwe kluisbedragen in
Echt he, lees eens wat streamverslagen, updates etc voor je iets vraagt. Dan zie je meteen dat dat nog niet bekend is.quote:
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, lees eens wat streamverslagen, updates etc voor je iets vraagt. Dan zie je meteen dat dat nog niet bekend is.
als er niks bij updates staat is er ook nog niets bekend dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.
Je moet ook andersom redeneren. Als het bekend was geweest, had het wel in de updates gestaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.
Logica ftwquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als er niks bij updates staat is er ook nog niets bekend dus
hij is getest idd en de bel doet het niet, ze horen hem niet echt overgaan, alleen ver weg achter de schermenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
De telefoon is getest dus daar kunnen we misschien ook nog wat van verwachten.
Dan gaan de stem maar kloppen;quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij is getest idd en de bel doet het niet, ze horen hem niet echt overgaan, alleen ver weg achter de schermen
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef jesje1982 het volgende:
Jo denkt dan Sharon en zijzelf genomineerd worden
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan gaan de stem maar kloppen;
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet" (samson en gert)
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan gaan de stem maar kloppen;
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet" (samson en gert)
eensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsie
Neeeeeeeee.... Jo is leuk... Jo moet blijven!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo was een van mijn favorieten, maar ze heeft het de afgelopen 2 a 3 weken afgedaan bij mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neeeeeeeee.... Jo is leuk... Jo moet blijven!!!
Ik las van de week ergens dat hij 4 was geworden en nu is hij dood, nee doe maar geen knutquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef waxmask het volgende:
Kunnen ze bij deze RLS niet ook even een Knut doen, dat zal wel kijkcijfers opleveren....
geniale capquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/1465/Voorzichtige+intimiteit
[ afbeelding ]
Ja Alex, we zien het.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eitjes in haar haar? Dat noem je toch gewoon neten?![]()
OMGquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/1465/Voorzichtige+intimiteit
[ afbeelding ]
Ja Alex, we zien het.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het is die van het nieuws bericht over die kus op de SST site..
mijn droomquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga haar juist steeds leuker vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo was een van mijn favorieten, maar ze heeft het de afgelopen 2 a 3 weken afgedaan bij mij.
Flipje had gewoon bij de Gestapo moeten solliciteren...quote:
Hij heeft inderdaad wel Ludwig Kessler-ogen..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Flipje had gewoon bij de Gestapo moeten solliciteren...
[ afbeelding ]
Nee het viel vandaag heel erg mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Is voor haar een redelijk hygielogische look......quote:
Zonnebrandquote:
Tot mijn grote verbazing weken ze niet veel af van de waarheid idd....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het viel vandaag heel erg mee.
Proost!quote:
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing weken ze niet veel af van de waarheid idd....
Stervio kreeg er behoorlijk van langs....
Die hebben ze er als trouwe Joanna slaafjes netjes uitgekniptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?
dat zou jo nooit zeggen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die hebben ze er als trouwe Joanna slaafjes netjes uitgeknipt
Die vielen mij nu ook opeens op.. niet eerder gezien?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Wauw mooi groot beest zeg....
en wat een goed verstopte microfoons daar in die plant
gatver, zit net aan de chips, de echtequote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegetenEn gefrituurde maden met rooie saus... Smaakt naar chips
Dan zal je ook niet vies zijn van een kwakje op zijn tijd...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegetenEn gefrituurde maden met rooie saus... Smaakt naar chips
Dat moet nog komen, want ze stopten op het moment dat ze zielig deed in de meidenkamer. Daarna zei ze dat, dus komt misschien morgen nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?
bij sprinkhanen (rupsen ook trouwens) hangt het er wel heel erg vanaf hoe ze klaargemaakt zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja dat vind ik dan weer wél goorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan zal je ook niet vies zijn van een kwakje op zijn tijd...![]()
Das Joyce jongen, dat zie je toch zoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stefan( roepnaam Stef) de sprinkhaan
[ link | afbeelding ]
als in... 1 sprinkhaan, gesnipperd enquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij sprinkhanen (rupsen ook trouwens) hangt het er wel heel erg vanaf hoe ze klaargemaakt zijn
Je vent meer prei laten eten en minder witte sauzenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer wél goor
Was gewoon bij een junglefeestje op de Beekse Bergen, gefrituurd is het allemaal prima weg te krijgen. Alleen die sprinkhanen zijn wat taai en gaat tussen je tanden zitten
ben helemaal niet van al die dingen, mij niet gezien al leggen ze 40 staven goud voor me neus dan nog niet zal ik het etenquote:
Beest heeft meteen een traumaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Aaah zen poot beweegt... Arme stef iemand die zo hard schreeuwt bij hem in de buurt..
nee maar ik heb ze ook wel eens op dat het hele droge hap was en dat je na een half uur nog de schilfers uit je mond staat te vissen, maar als ze goed klaargemaakt zijn heb je dat niet en is het prima te etenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
als in... 1 sprinkhaan, gesnipperd enin 3 liter saus?
deze was heul vals hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
Wat een mitejes zitten er daar zeg.. het is een sprinkhaan! Een simpele sprinkhaan!
en een rat, R-A-E-T; ratquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze moeten echt bezuinigen.
Bij alle andere RLS's was er altijd wel een muis.
Nu alleen maar een sprinkhaan.
Nu je het zegt...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze begonnen groots in BB1 met een kutkipquote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik alles moet geloven zit hij op Aaf verder weet ik er niks van.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand hier iets opgevangen op wie en wat Servio gaat drukken en of hij wel echt gaat drukken..
op sharon de tsunamiquote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand hier iets opgevangen op wie en wat Servio gaat drukken en of hij wel echt gaat drukken..
Zolang het daarbij blijft, is het weer terug naar af na gisterenavond...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |