OMGquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/1465/Voorzichtige+intimiteit
[ afbeelding ]
Ja Alex, we zien het.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het is die van het nieuws bericht over die kus op de SST site..
mijn droomquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsie
Ik ga haar juist steeds leuker vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jo was een van mijn favorieten, maar ze heeft het de afgelopen 2 a 3 weken afgedaan bij mij.
Flipje had gewoon bij de Gestapo moeten solliciteren...quote:
Hij heeft inderdaad wel Ludwig Kessler-ogen..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Flipje had gewoon bij de Gestapo moeten solliciteren...
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
Ze haalt de woorden uit mijn mond.
[ afbeelding ]
Nee het viel vandaag heel erg mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿
Is voor haar een redelijk hygielogische look......quote:
Zonnebrandquote:
Tot mijn grote verbazing weken ze niet veel af van de waarheid idd....quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het viel vandaag heel erg mee.
Proost!quote:
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing weken ze niet veel af van de waarheid idd....
Stervio kreeg er behoorlijk van langs....
Die hebben ze er als trouwe Joanna slaafjes netjes uitgekniptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?
dat zou jo nooit zeggen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die hebben ze er als trouwe Joanna slaafjes netjes uitgeknipt
Die vielen mij nu ook opeens op.. niet eerder gezien?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Wauw mooi groot beest zeg....
en wat een goed verstopte microfoons daar in die plant
gatver, zit net aan de chips, de echtequote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegetenEn gefrituurde maden met rooie saus... Smaakt naar chips
Dan zal je ook niet vies zijn van een kwakje op zijn tijd...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegetenEn gefrituurde maden met rooie saus... Smaakt naar chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |