Alles voor de tv hè?quote:
s c h i t t e r e n dquote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
Ze haalt de woorden uit mijn mond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Burp?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar gaat idd iets niet goed, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom zijn er inmiddels mensen in het huis waar ik me meer aan irriteer dan Servio?
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoertquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom zijn er inmiddels mensen in het huis waar ik me meer aan irriteer dan Servio?
Je zei flikker!!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoert
Ah mooi, dat moet ie volhouden, dan mag ie blijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien omdat die zich helemaal afzondert en geen flikker meer uitvoert
ze doen het eromquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom gaan die mensen altijd eten als ze voor een moment zitten op tv?
En dan wordt hier gezeurd over geen dansles hebben gehad!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef mazaru het volgende:
Die mensen hebben echt totaal geen opvoeding gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dansles is al erg, maar dit is gewoon a-sociaalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En dan wordt hier gezeurd over geen dansles hebben gehad!
Geen dansles is in deze tijd heel normaal (of je moet streetdance meetellen) Eten voor iedereen zit is inderdaad gewoon a-sociaal!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen dansles is al erg, maar dit is gewoon a-sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |