Dat moet nog komen, want ze stopten op het moment dat ze zielig deed in de meidenkamer. Daarna zei ze dat, dus komt misschien morgen nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waar was het stukje dat Jo 3x zei, "mag ik kanker krijgen als het niet waar is"?
bij sprinkhanen (rupsen ook trouwens) hangt het er wel heel erg vanaf hoe ze klaargemaakt zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegetenEn gefrituurde maden met rooie saus... Smaakt naar chips
Ja dat vind ik dan weer wél goorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan zal je ook niet vies zijn van een kwakje op zijn tijd...![]()
Das Joyce jongen, dat zie je toch zoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
Stefan( roepnaam Stef) de sprinkhaan
[ link | afbeelding ]
als in... 1 sprinkhaan, gesnipperd enquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij sprinkhanen (rupsen ook trouwens) hangt het er wel heel erg vanaf hoe ze klaargemaakt zijn
Je vent meer prei laten eten en minder witte sauzenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer wél goor
Was gewoon bij een junglefeestje op de Beekse Bergen, gefrituurd is het allemaal prima weg te krijgen. Alleen die sprinkhanen zijn wat taai en gaat tussen je tanden zitten
ben helemaal niet van al die dingen, mij niet gezien al leggen ze 40 staven goud voor me neus dan nog niet zal ik het etenquote:
Beest heeft meteen een traumaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Aaah zen poot beweegt... Arme stef iemand die zo hard schreeuwt bij hem in de buurt..
nee maar ik heb ze ook wel eens op dat het hele droge hap was en dat je na een half uur nog de schilfers uit je mond staat te vissen, maar als ze goed klaargemaakt zijn heb je dat niet en is het prima te etenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
als in... 1 sprinkhaan, gesnipperd enin 3 liter saus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |