valt me alles mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Ireth het volgende:
Nu wordt er wel verteld dat Joanne heeft geluld! Yes! De rat! De vuile rat!
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef resi_70 het volgende:
zo meteen even de nieuwe COS tekst kopiëren. Staan de nieuwe kluisbedragen in
Echt he, lees eens wat streamverslagen, updates etc voor je iets vraagt. Dan zie je meteen dat dat nog niet bekend is.quote:
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, lees eens wat streamverslagen, updates etc voor je iets vraagt. Dan zie je meteen dat dat nog niet bekend is.
als er niks bij updates staat is er ook nog niets bekend dusquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.
Je moet ook andersom redeneren. Als het bekend was geweest, had het wel in de updates gestaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er staat niks bij updates. Er staat ook niet: nominaties nog niet bekend, wordt om 23:00 uur bekend gemaakt.
Logica ftwquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als er niks bij updates staat is er ook nog niets bekend dus
hij is getest idd en de bel doet het niet, ze horen hem niet echt overgaan, alleen ver weg achter de schermenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
De telefoon is getest dus daar kunnen we misschien ook nog wat van verwachten.
Dan gaan de stem maar kloppen;quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij is getest idd en de bel doet het niet, ze horen hem niet echt overgaan, alleen ver weg achter de schermen
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef jesje1982 het volgende:
Jo denkt dan Sharon en zijzelf genomineerd worden
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan gaan de stem maar kloppen;
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet" (samson en gert)
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan gaan de stem maar kloppen;
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet" (samson en gert)
eensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsie
Neeeeeeeee.... Jo is leuk... Jo moet blijven!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... dubbele exit. Jo en Servio foetsie
Jo was een van mijn favorieten, maar ze heeft het de afgelopen 2 a 3 weken afgedaan bij mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neeeeeeeee.... Jo is leuk... Jo moet blijven!!!
Ik las van de week ergens dat hij 4 was geworden en nu is hij dood, nee doe maar geen knutquote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef waxmask het volgende:
Kunnen ze bij deze RLS niet ook even een Knut doen, dat zal wel kijkcijfers opleveren....
geniale capquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef beequeen het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/1465/Voorzichtige+intimiteit
[ afbeelding ]
Ja Alex, we zien het.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eitjes in haar haar? Dat noem je toch gewoon neten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |