Dat Jo buitenschot gehouden wordt denk ik.quote:
Die bingokaart loopt niet echt lekker vandaag he?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Blue Thunder het volgende:
de regie denkt zeker dat we liever gejank zien dan het spel goed spelen...
truequote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Maar die handboeien actie is wel briljant eigenlijk... maakt ze helemaal gek.. drank erbij en kijken wat er gebeurt.
man, het is drama!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die bingokaart loopt niet echt lekker vandaag he?
Volgende keer met z'n elfen aan elkaar boeien graag...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Maar die handboeien actie is wel briljant eigenlijk... maakt ze helemaal gek.. drank erbij en kijken wat er gebeurt.
Waarmee?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat Jo buitenschot gehouden wordt denk ik.
Ja of ze moeten er even bij willen vermelden dat het allemaal zo uit de hand liep dat de baas uit Nederland belde en zij tegen Joanna had gezegd dat ze dit met de andere bewoners mocht bespreken. Die kans lijkt mij niet erg groot.quote:
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke doodquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Volgende keer met z'n elfen aan elkaar boeien graag...
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
En toch zien we in de uitzendingen heel weinig over het bespreken van ideeen over anderen en hun geheimen. Als het gebeurt, dan gebeurt het tussen neus en lippen door.
dat soort dingen staan toch ook op de website?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke dood
Van mij mogen ze die actie nog een paar keer doen maar dan steeds aan een ander persoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Alleen maar laten zien dat ze in tranen is, dat is zich onuitstaanbaar gedroeg, hebben ze maar overgeslagen.quote:
Omdat niemand, programmamakers incluis, geen idee meer heeft wat nu het concept eigenlijk was..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
En toch zien we in de uitzendingen heel weinig over het bespreken van ideeen over anderen en hun geheimen. Als het gebeurt, dan gebeurt het tussen neus en lippen door.
ik zeg nieuwe missiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke dood
Ik ben voorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die actie nog een paar keer doen maar dan steeds aan een ander persoon.
Gewoon elke keer rouleren en kijken wat er dan gebeurd met sommige koppeltjes![]()
![]()
Laten ze werken voor die ton, ja toch
Nee oke, dat snap ik wel. Maar als je puur kijkt naar het spelelement van het programma dan zie je er best wel weinig van terugquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |