Blijkt spinazie te zijn,Jo wil er gebakken champies bij.......quote:
die is solidair naar johanna toequote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Nobodies het volgende:
Typisch dat er vandaag niks meer gebeurd is tussen Laura en Alex.
Het is toch al geheim dat er iets gebeurd is, dan zouden ze het best nog een keer in het geheim (voor de rest v/d bewoners) kunnen doen.quote:
Lau heeft het Mo toch vertelt (las ik op de SST site)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is toch al geheim dat er iets gebeurd is, dan zouden ze het best nog een keer in het geheim (voor de rest v/d bewoners) kunnen doen.
Mo houdt het wel voor zich als ze het weetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lau heeft het Mo toch vertelt (las ik op de SST site)
huh wat zeg ik, echt niet nooit gezegt dat jij niet goed leest hoezo?????quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
En dan zeg jij soms dat ik niet goed lees...
Gerard ligt wel vaker op bed hoor. Misschien was er effe te weinig aktie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef mazaru het volgende:
Toch wel toevallig dat net op het moment dat Gerard een keer op zijn bed ligt, er voor het eerst wordt gezegd dat de bewoners op moeten staan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Jeeeez, Geer slaapt bijna nooit en moet nu opstaan. Fuckers.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef mazaru het volgende:
Toch wel toevallig dat net op het moment dat Gerard een keer op zijn bed ligt, er voor het eerst wordt gezegd dat de bewoners op moeten staan.
de dagelijkse begint zo. live beeldenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard ligt wel vaker op bed hoor. Misschien was er effe te weinig aktie.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
Zou het ook nep zijn, Lex en Lau? 'Ik denk dat we het goed doen'
Dat zou wel heel kut zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
straks zijn ze al 5 jaar getrouwd en hebben een 4ling op de wereld gezetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef mspoez het volgende:
Lex zegt dat ie denkt dat ze het goed doen, niet te close overdag en Lau zegt 'Daar hadden we het toch ook over gehad?'quote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks zijn ze al 5 jaar getrouwd en hebben een 4ling op de wereld gezet
Alex probeert het echt te acteren ofzo...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
Lex zegt dat ie denkt dat ze het goed doen, niet te close overdag en Lau zegt 'Daar hadden we het toch ook over gehad?'
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef danilel het volgende:
Mazuru
Bedankt voor je caps!
Altijd hilarisch
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.quote:
ikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.
(Bijvoorbaat al)
Ik vind het knap. Go Lauraquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was bijna onmogelijk maar het is Saaimuts toch gelukt om een nog saaiere verschijning op de streams te worden. En je zal zien dat niemand hen genomineerd heeft.
(Bijvoorbaat al)
Ze hebben getongeld , wie weet gebeurt er nog meer( denkt of hoopt de Stem)quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef akveor het volgende:
(Bijvoorbaat al)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |