Ik ben nog uit de tijd dat je in ieder geval een quickstep moet kunnen dansenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen dansles is in deze tijd heel normaal (of je moet streetdance meetellen) Eten voor iedereen zit is inderdaad gewoon a-sociaal!!
Tjaa ik denk dat ik iets jonger ben, want bij mij kon echt niemand de quickstep.. (ik ben 20 trouwens)quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat je in ieder geval een quickstep moet kunnen dansen
idemquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
20 jaar!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa ik denk dat ik iets jonger ben, want bij mij kon echt niemand de quickstep.. (ik ben 20 trouwens)
ik ook.Raad is wat, ik ken em nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest ook van mijn ouders, maar heb net zolang kunnen rekken dat het over gingquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
20 jaar!!
Ik heb sokken die ouder zijn
[..]
20 jaar!!
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef suzi1 het volgende:
zit ook tegelijk naar de gemanupileerde tv uitzending te kijken
phil in tranen: mensen breken!
en dat is het moment van credits bij mo
het was echt zo geacteerd hoe hij dat zei.
en servio, servio is weer een tree omhoog gegaan bij mij ;p
[..]
20 jaar!!
Omhoog gegaan? Servio?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef suzi1 het volgende:
zit ook tegelijk naar de gemanupileerde tv uitzending te kijken
phil in tranen: mensen breken!
en dat is het moment van credits bij mo
het was echt zo geacteerd hoe hij dat zei.
en servio, servio is weer een tree omhoog gegaan bij mij ;p
gerard wordt natuurlijk negatief neergezetquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿
sjit dat is wel balen voor de nominaties. Gerard moet er niet uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gerard wordt natuurlijk negatief neergezet
en alle huilers - w.o. phil- worden goed neergezet
ja vreemd genoeg dat hij die trap weer op kon klimmenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Omhoog gegaan? Servio?
Mooi des te dieper zal die vallen.
Ik heb iig niet kunnen zien dat Jo alles verklapte, alleen dat Geer de handboeien af wou...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Worden de tv kijkers erg voor de gek gehouden met de waarheid?¿
Klopt de je bent een R.A.T. is niet vertoond.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb iig niet kunnen zien dat Jo alles verklapte, alleen dat Geer de handboeien af wou...
(Maar zit dan wel met een half oog te kijken..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |