quote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre Pierre, vrijdagavond biertje doen in tilburg?
Oh en om sociaal over te komen: Zijn er nog andere geinteresseerden?
Mooi feestje in Utrecht dus ik pis hem afquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Hey maarre Pierre, vrijdagavond biertje doen in tilburg?
Oh en om sociaal over te komen: Zijn er nog andere geinteresseerden?
Kan misschien wel, moet ik ff checken. Ik zou misschien ff naar mijn broer toegaan, maar dan kan ook wel zaterdag denk ik.. ik laat het wel even weten!quote:
Ah beetje een mietje gaan uithangen!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoor er niet bij he.
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaaquote:
Gehandicapten aanduwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaa
Onmogelijk manquote:
Ben ik de enige die daar een perverse twist in leest?quote:
Ik ben niet bedreven in bejaarden aanduwen, alleen met ze pratenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre is daar volgens mij wel bedreven in dus dat kan primaaa
Ik zie hem nu pasquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar een perverse twist in leest?
Zeg dat nou niet, klinkt zo smerig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben niet bedreven in bejaarden aanduwen, alleen met ze pratenTliciouz is beter in bejaarden aanduwen...
partypeeps2000 dan?quote:
Goeie postquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef dreamzk het volgende:
Om trouwens even ontopic te blijven, speel nu met mn huisgenoot de special ops van MW2 maar die laatste 3 missies zijn onmogelijk op veteran uit te spelen. Is het iemand gelukt?
Hoezo, stoma een beetje aanduwen, kunstgebit aanduwen, het eten aanduwenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, klinkt zo smerig.
Kwaliteitsuser hequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Parvus het volgende:
TIJD VOOR EEN MEEEEEEEEEEEEETINGGGGGGGGGGGGGGGG
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Parvus het volgende:
TIJD VOOR EEN MEEEEEEEEEEEEETINGGGGGGGGGGGGGGGG
Rossdale en jij hebben al geen verassingen meer voor mij gelukkigquote:
Lezen jullie niet terug ofzo, in het vorige topic nodigde ik iedereen aankomende zaterdag hier uit.quote:
Kratje bier is ook een stoel!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima, plek voor 4 man, de rest zal op de grond moeten zitten
Serieus? Ik moet zaterdagavond in Velp zijn, dus das wel dichtbijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lezen jullie niet terug ofzo, in het vorige topic nodigde ik iedereen aankomende zaterdag hier uit.
Echt?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lezen jullie niet terug ofzo, in het vorige topic nodigde ik iedereen aankomende zaterdag hier uit.
Waarom ik nou weerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga wel bij jou op schoot zitten, michhas
Nee joh, als er bij jou maar 4 man kunnen wat denk je van mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan niet
[..]
Waarom ik nou weer
Die gaat niet blij zijn als hij alles terug leest zo meteenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef PierreTT het volgende:
Ik denk dat kutkabouter daar wil zitten
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, als er bij jou maar 4 man kunnen wat denk je van mij.We gaan wel naar jou.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet zaterdagavond in Velp zijn, dus das wel dichtbij
Neuhquote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die gaat niet blij zijn als hij alles terug leest zo meteen
Trolololololololquote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NeuhKijken of ie weer zo hard hapt
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, als er bij jou maar 4 man kunnen wat denk je van mij.We gaan wel naar jou.
Dude dat is om de hoekquote:
"Ik vind je een beetje onrespectvol naar vrouwen" is al genoeg als lokaasquote:
Ja ik moet daar savonds zijn, en ben met de auto, ik zal even kijken, misschien rij ik wel even langsquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Ik vind je een beetje onrespectvol naar vrouwen" is al genoeg als lokaas
Of zeggen: e-hosselaar. Geeft ook al genoeg stof om over te pratenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Ik vind je een beetje onrespectvol naar vrouwen" is al genoeg als lokaas
Ook meteen met een lief-dagboek-verhaal komen dat ie een lilleke kop heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Of zeggen: e-hosselaar. Geeft ook al genoeg stof om over te praten
Daar is OV toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jullie wonen allemaal in het zuiden.
Behalve Doopstah, Teun en Pot4toe(denk ik)..
Deze boy boy represent het midden van het land samen met steen, je weet hoe wij rollenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Skitta hieran, noord-Present!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik woon officieel nog steeds in Druten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz, ik en Tlic wonen in Arnhem man
In het weekend geld hij niet voor mijquote:
Sorry, Fsmxi is Daan!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ook ik viel buiten de boot, misschien moet ik wat vaker online zijn
Korting, jwtz!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In het weekend geld hij niet voor mij
Met de lange haren?quote:
True that homeboy, maar heb verplichtingen hierzo dus ben er niet bij.quote:
Fsmxi je bent uitgenodigd om bij mijn online gangsta unit te komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godzijdank is die heks die mijn naam had van facebook. Ik zie d'r iig niet meer
Die was inderdaad prachtigquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godzijdank is die heks die mijn naam had van facebook. Ik zie d'r iig niet meer
quote:
G ik ben d'rquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fsmxi je bent uitgenodigd om bij mijn online gangsta unit te komen.
Hangen op de straathoekquote:
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
vrijdag/donderdag aan het eind van de middag zou ideaal voor mij zijn. Dan ben ik toch in arnhem
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.
Oh Tams, maak me gekquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtzquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
Mental imagequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtz
Noooquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhemquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijdagmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhem
Oh, dacht dat je ouder zou zijnquote:
Utrecht?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, navraag leert dat vrijdag prima is. Dus het wordt bier in Tilburg of bier in Arnhem/Utrecht. Dat je het even weet.
Prima planquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik ben in hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik durfde het niet te zeggen, maar Utrecht is perfecte locatie. Bazenstadquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Koffie zuipen, bier zuipen en slap ouwehoerenquote:
Dan kan ik niet, moet dan terug naar het ziekenhuis voor controlequote:
Ben er dan ook niet bij, beetje op kosten van de uni dan drinken bij rechten bedrijven dag.quote:
Tentamensquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
10 juni!
(ik lul wat data bij elkaar, zolang het maar een vrijdag is)
Nee man, eerder. Dan heb ik tentamens. Vrijdag 15 april!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
10 juni!
(ik lul wat data bij elkaar, zolang het maar een vrijdag is)
Ik moet ook al half uur geleden weg gaan maar dan mis ik teveelquote:
Lastig shizzle jwtzquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet ook al half uur geleden weg gaan maar dan mis ik teveel
http://www.facebook.com/teunteunisquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij ook niet moeilijk te vinden
Whahaha nee! kerel is wel lekker btw!quote:
?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Whahaha nee! kerel is wel lekker btw!
Do not wantquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Whahaha nee! kerel is wel lekker btw!
Mischien is het hem wel?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1091086141
Ik las kees koningstoma XD
Paintball masker op den kopf?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij ook niet moeilijk te vinden
Sneaky bastard!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel, heb zijn naam en achternaam nog van die HDD die ik hem gestuurd heb
Dit faalt wel hard teun...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand mijn facebook kunnen achterhalen? dat is best wel nice, ik dacht dat dat vrij simpel zou zijn.
Edit: damn you pierre waneer ik weer vertrouwen krijg in mijn internet veiligheid kom jij dr aan.
Een snelle vergelijking van geboortedata deed mij de werkelijke teun vinden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
Niemand mijn facebook kunnen achterhalen? dat is best wel nice, ik dacht dat dat vrij simpel zou zijn.
Edit: damn you pierre waneer ik weer vertrouwen krijg in mijn internet veiligheid kom jij dr aan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit faalt wel hard teun...
Geloofsovertuiging Ateist
LOL ik druk zelf die link in en BAM! 5 requests.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Michhas het volgende:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1665370191
Brood! En vissticks!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef dreamzk het volgende:
Boys, ik ga even boodschappen doen. Mn maag begint nu toch wel ernstig te knorren. Is er nog wat fijns deze week in de bonus?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL ik druk zelf die link in en BAM! 5 requests.
En ja ik heb dyslexie! dus ik zal atheist nog ff vervangen! stelletje taalnazi's
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL ik druk zelf die link in en BAM! 5 requests.
En ja ik heb dyslexie! dus ik zal atheist nog ff vervangen! stelletje taalnazi's
Gewoon toevoegen, alles wat gemeenschappelijke vrienden is met Rossdale of Michhasquote:
Ik hou er van als een plan samenkomtquote:
Moet het eerlijk gezegd zelf ook nog ff checkenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, navraag leert dat vrijdag prima is. Dus het wordt bier in Tilburg of bier in Arnhem/Utrecht. Dat je het even weet.
Breda ligt vast niet op de route?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik moet daar savonds zijn, en ben met de auto, ik zal even kijken, misschien rij ik wel even langs
Komt goed!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet het eerlijk gezegd zelf ook nog ff checkenZo ver ik weet heb ik dan nog niets in de planning, maar ik vergeet altijd alles dus ik check het nog even met mijn agenda (ook wel vriendin genoemd) vanavond
Vrijdag 's avonds in Utrecht vind ik trouwens ook prima, als meer mensen willen meeten
MW2!!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens z'n xbox aanzet en cod erin duwt
Jou missen we ook nogquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2!
Tot zo ver mijn bijdrage in deze topic
Danger Close, noobtube, RPGquote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar rondrennen met een RPG!
Maar ondertussen wél black ops doen ehquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2!
Tot zo ver mijn bijdrage in deze topic
Ik ben UFC aan het kijken en mijn xbox staat aan maar ik ben niet aan het gamenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ondertussen wél black ops doen eh
Facebook!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor die meet? Of mijn facebook pagina?
Ja, ja, neequote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Hebben we tili al op facebook?
En rossdale?
En stoma?
Ik weet waar zijn huis woont, ik ga wel ff gokken, ik weet namelijk ook zijn opleiding. It must be done!quote:
ik heb je wel gevonden op EVEquote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
Well durrr
Ik blijf bewust weg op dat soort sites. Ik heb trouwens wel een facebook, maar daar doe ik nooit iets mee.
huh??? ik zocht stoma, maar stef uit??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had je me nou gevonden Bozz of wat?
en je hebt ook twitterquote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
Well durrr
Ik blijf bewust weg op dat soort sites. Ik heb trouwens wel een facebook, maar daar doe ik nooit iets mee.
Similar to @KoningStoma · view allquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en je hebt ook twitter
http://twitter.com/#!/KoningStoma
Volgens mij is dat een zeer goede gok! Alleen geen facebook :S en niet lichtenvoordequote:
the internet HIDES NOTHINGquote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een zeer goede gok!
En die ander was geïnteresseerd in vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
haha die aagten gezocht op hyves maar kan niet zijn stoma met meer dan 300 buddy's
is niet verbrand, ITS GINGERVITIS, you lost your soulquote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verbrand onder de zonnebank ofzo.mijn neus is rood en heb duizend sproetjes.
Defrienden maar, straks pakken wij het virusquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet verbrand, ITS GINGERVITIS, you lost your soul
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is niet verbrand, ITS GINGERVITIS, you lost your soul
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Defrienden maar, straks pakken wij het virus
Een tattoo junkie en motormuisquote:
Mijn face staat al bijna een maand in mn fotoboek.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
Tim stuur een link wij willen je face zien!!
stuur een link dan!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn face staat al bijna een maand in mn fotoboek.Ik gebruik facebook niet, ik heb alleen een account.
Als jij dat bent schiet ik mij vanavond nog door mijn hoofd.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn face staat al bijna een maand in mn fotoboek.Ik gebruik facebook niet, ik heb alleen een account.
Dat facequote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
yay iedereen gezien!!!![]()
behalve mister natuurlijk....
maar als ik hem wil zien kijk ik wel opsporing verzocht
Wil je zeggen dat ie dat dan niet is?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik had serieus een enorme kneus met een irritante kut kop verwacht.
Nou, ik vind het wel mee vallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ie dat dan niet is?
daar is je stem te nerdy voor om die kop er bij te hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/pro(...)le_opsporingslijst/#
Helemaal onderin.
Vandaar dat je jezelf kaal scheertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja i'm like half ginger so i got half a soul
Terechtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doh nobody may know, or they wil hunt me down
Dat en omdat ik deze week tentamens heb. Als ik nu Live koop weet ik dat ik geen zak meer ga doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij moet even wachten tot de 24ste tochh.
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef kutkabouter het volgende:
Godver, bijna een heel topic gemist. Ik vroeg me al af waarom er niet gepost werd.
Wordt er hier een meet gefikst? Count me in.Als jullie dat willen tenminste.
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.
Of met mannen, natuurlijk. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat mannen ook nog wel eens een optie zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of met mannen, natuurlijk. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat mannen ook nog wel eens een optie zijn?
Interwebz!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_! Nee.
Wie is die betrouwbare bron?
quote:
[USA] Jersey Shore #7: Sammi, you're a sneaky bitch!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ligt me in. Geen zin om heel het topic terug te lezen. Waar? Wanneer? Wie? Hoeveel drank? Hoeveel vlees? Hoeveel strippers?
En meteen is het weer "die chick"quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef kutkabouter het volgende:
Dat dacht ik al ja.Dat was vooral om die chick te dissen.
Ik zeg toch ook "die vent". Waarom zou die chick niet kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En meteen is het weer "die chick"![]()
Zie je mijn sig? Als je normaal met vrouwen omgaat, krijg je dat![]()
Oh heb je hem er in gezet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga jullie toevoegen, of je het wilt of niet.
Mijn leven beteren. Kom op vent, wat is dit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga jullie toevoegen, of je het wilt of niet.
Je hebt 'm nu als het goed is.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.
Ik heb alleen mensen op Facebook die hebben bewezen goed om te gaan met de medemens en niet elke vrouw als lustobject te zien. Ik hecht zeer, maar dan ook echt zeer veel waarde aan het normaal en respectvol behandelen van vrouwen. Mijn moeder heeft me niet voor niets opgevoed als een echte gentleman!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn leven beteren. Kom op vent, wat is dit.
Dan krijg je complimentjes van mij inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil je helemaal niet met tam delenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
UiteraardJe hebt nu de eer om met Rossdale in mijn sig te staan, en geloof mij, dat is heul speciaal
Church!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
liever een bitch dan een respectloos man
Jij noemde mij een ginger, dat vind ik ook respectloos vriend.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
liever een bitch dan een respectloos man
Precies. Rossdale heeft ook bewezen goed om te kunnen gaan met vrouwen. Man man, ga maar eens een biertje drinken met die jongen. Om de haverklap de deur openhouden, drankjes kopen, noem het maar op. Rossdalen is een voorbeeld voor elke man!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan krijg je complimentjes van mij inderdaad
Dat doe ik ook vriend. Valt niet veel te bewijzen he? Jullie geloven me toch niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen op Facebook die hebben bewezen goed om te gaan met de medemens en niet elke vrouw als lustobject te zien. Ik hecht zeer, maar dan ook echt zeer veel waarde aan het normaal en respectvol behandelen van vrouwen. Mijn moeder heeft me niet voor niets opgevoed als een echte gentleman!
Wat is dat dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil je helemaal niet met tam delen
En ik danquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Rossdale heeft ook bewezen goed om te kunnen gaan met vrouwen. Man man, ga maar eens een biertje drinken met die jongen. Om de haverklap de deur openhouden, drankjes kopen, noem het maar op. Rossdalen is een voorbeeld voor elke man!
dat was een interpertatie op de medische aandoening die jij beschreefquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij noemde mij een ginger, dat vind ik ook respectloos vriend.
Ik weet alleen dat ik Mauritius heet en dat dat een of andere behoorlijk respectloze romeinse generaal ofzoiets was ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Michhas het volgende:
Kutkabouter, wist je dat jouw echte naam Maurice 'De respectloze' betekend?
Klopt!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vriend. Valt niet veel te bewijzen he? Jullie geloven me toch niet meer.
True that.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik Mauritius heet en dat dat een of andere behoorlijk respectloze romeinse generaal ofzoiets was ja.
Haha nep negert.quote:Maurice is een Franse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `donker gekleurd`
Jaloers zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil je helemaal niet met tam delen
Ik moest echt hard lachen.quote:
Uit medelijden jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen.
En pierre, ik wist wel dat je me zou accepteren. Gewoon omdat je zo'n poepie bent en kei lief.![]()
No homo.
Wat denk je nu? Dat jij in zijn onderschrift mag? Think again biatch.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen.
En pierre, ik wist wel dat je me zou accepteren. Gewoon omdat je zo'n poepie bent en kei lief.![]()
No homo.
Alleen echte bazen/bazinnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat denk je nu? Dat jij in zijn onderschrift mag? Think again biatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |