Jij noemde mij een ginger, dat vind ik ook respectloos vriend.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
liever een bitch dan een respectloos man
Precies. Rossdale heeft ook bewezen goed om te kunnen gaan met vrouwen. Man man, ga maar eens een biertje drinken met die jongen. Om de haverklap de deur openhouden, drankjes kopen, noem het maar op. Rossdalen is een voorbeeld voor elke man!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan krijg je complimentjes van mij inderdaad
Dat doe ik ook vriend. Valt niet veel te bewijzen he? Jullie geloven me toch niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen op Facebook die hebben bewezen goed om te gaan met de medemens en niet elke vrouw als lustobject te zien. Ik hecht zeer, maar dan ook echt zeer veel waarde aan het normaal en respectvol behandelen van vrouwen. Mijn moeder heeft me niet voor niets opgevoed als een echte gentleman!
Wat is dat dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil je helemaal niet met tam delen
En ik danquote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Rossdale heeft ook bewezen goed om te kunnen gaan met vrouwen. Man man, ga maar eens een biertje drinken met die jongen. Om de haverklap de deur openhouden, drankjes kopen, noem het maar op. Rossdalen is een voorbeeld voor elke man!
dat was een interpertatie op de medische aandoening die jij beschreefquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij noemde mij een ginger, dat vind ik ook respectloos vriend.
Ik weet alleen dat ik Mauritius heet en dat dat een of andere behoorlijk respectloze romeinse generaal ofzoiets was ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Michhas het volgende:
Kutkabouter, wist je dat jouw echte naam Maurice 'De respectloze' betekend?
Klopt!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vriend. Valt niet veel te bewijzen he? Jullie geloven me toch niet meer.
True that.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik Mauritius heet en dat dat een of andere behoorlijk respectloze romeinse generaal ofzoiets was ja.
Haha nep negert.quote:Maurice is een Franse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `donker gekleurd`
Jaloers zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil je helemaal niet met tam delen
Ik moest echt hard lachen.quote:
Uit medelijden jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen.
En pierre, ik wist wel dat je me zou accepteren. Gewoon omdat je zo'n poepie bent en kei lief.![]()
No homo.
Wat denk je nu? Dat jij in zijn onderschrift mag? Think again biatch.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen.
En pierre, ik wist wel dat je me zou accepteren. Gewoon omdat je zo'n poepie bent en kei lief.![]()
No homo.
Alleen echte bazen/bazinnenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat denk je nu? Dat jij in zijn onderschrift mag? Think again biatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |