Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef kutkabouter het volgende:
Godver, bijna een heel topic gemist. Ik vroeg me al af waarom er niet gepost werd.
Wordt er hier een meet gefikst? Count me in.Als jullie dat willen tenminste.
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.
Of met mannen, natuurlijk. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat mannen ook nog wel eens een optie zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of met mannen, natuurlijk. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat mannen ook nog wel eens een optie zijn?
Interwebz!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
_! Nee.
Wie is die betrouwbare bron?
quote:
[USA] Jersey Shore #7: Sammi, you're a sneaky bitch!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ligt me in. Geen zin om heel het topic terug te lezen. Waar? Wanneer? Wie? Hoeveel drank? Hoeveel vlees? Hoeveel strippers?
En meteen is het weer "die chick"quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef kutkabouter het volgende:
Dat dacht ik al ja.Dat was vooral om die chick te dissen.
Ik zeg toch ook "die vent". Waarom zou die chick niet kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En meteen is het weer "die chick"![]()
Zie je mijn sig? Als je normaal met vrouwen omgaat, krijg je dat![]()
Oh heb je hem er in gezet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En meteen is het weer "die chick"![]()
Zie je mijn sig? Als je normaal met vrouwen omgaat, krijg je dat![]()
Uiteraardquote:
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga jullie toevoegen, of je het wilt of niet.
Mijn leven beteren. Kom op vent, wat is dit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ga jullie toevoegen, of je het wilt of niet.
Je hebt 'm nu als het goed is.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik accepteer het niet. Eerst je leven beteren.
Ik heb alleen mensen op Facebook die hebben bewezen goed om te gaan met de medemens en niet elke vrouw als lustobject te zien. Ik hecht zeer, maar dan ook echt zeer veel waarde aan het normaal en respectvol behandelen van vrouwen. Mijn moeder heeft me niet voor niets opgevoed als een echte gentleman!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn leven beteren. Kom op vent, wat is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |