G ik ben d'rquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fsmxi je bent uitgenodigd om bij mijn online gangsta unit te komen.
Hangen op de straathoekquote:
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
vrijdag/donderdag aan het eind van de middag zou ideaal voor mij zijn. Dan ben ik toch in arnhem
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.
Oh Tams, maak me gekquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtzquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
Mental imagequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtz
Noooquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhemquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijdagmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhem
Oh, dacht dat je ouder zou zijnquote:
Utrecht?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, navraag leert dat vrijdag prima is. Dus het wordt bier in Tilburg of bier in Arnhem/Utrecht. Dat je het even weet.
Prima planquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik ben in hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik durfde het niet te zeggen, maar Utrecht is perfecte locatie. Bazenstadquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |