Deze boy boy represent het midden van het land samen met steen, je weet hoe wij rollenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jullie wonen allemaal in het zuiden.
Behalve Doopstah, Teun en Pot4toe(denk ik)..
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Skitta hieran, noord-Present!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik woon officieel nog steeds in Druten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz, ik en Tlic wonen in Arnhem man
In het weekend geld hij niet voor mijquote:
Sorry, Fsmxi is Daan!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ook ik viel buiten de boot, misschien moet ik wat vaker online zijn
Korting, jwtz!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In het weekend geld hij niet voor mij
Met de lange haren?quote:
True that homeboy, maar heb verplichtingen hierzo dus ben er niet bij.quote:
Fsmxi je bent uitgenodigd om bij mijn online gangsta unit te komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godzijdank is die heks die mijn naam had van facebook. Ik zie d'r iig niet meer
Die was inderdaad prachtigquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godzijdank is die heks die mijn naam had van facebook. Ik zie d'r iig niet meer
quote:
G ik ben d'rquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fsmxi je bent uitgenodigd om bij mijn online gangsta unit te komen.
Hangen op de straathoekquote:
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
vrijdag/donderdag aan het eind van de middag zou ideaal voor mij zijn. Dan ben ik toch in arnhem
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst een pic van jou, anders mag je niet binnen komen.
Oh Tams, maak me gekquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtzquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we niet even 2 maanden wachten met meeten, dan kan ik ook mee
Mental imagequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor deze baas hosselen we een rolstoel. En dan houd je je vast aan de motor van bozz, jwtz
Noooquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee, ik til je gewoon op.
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhemquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
Maar vrijdagmiddag is waarschijnlijk wel een mogelijkheid, dan kan Rossdale ook meteen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |