Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over vrijdag in het algemeen. Ik ben de komende 2/3 weken niet in arnhem
Oh, dacht dat je ouder zou zijnquote:
Utrecht?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, navraag leert dat vrijdag prima is. Dus het wordt bier in Tilburg of bier in Arnhem/Utrecht. Dat je het even weet.
Prima planquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik ben in hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Waarom organiseren we niet een keertje gewoon een echte meet. Bijvoorbeeld in Utrecht, ligt centraal voor iedereen.en dan ook pas over een tijdje dat iedereen kan en Michhas niet meer kreupel is.
Ik durfde het niet te zeggen, maar Utrecht is perfecte locatie. Bazenstadquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
Koffie zuipen, bier zuipen en slap ouwehoerenquote:
Dan kan ik niet, moet dan terug naar het ziekenhuis voor controlequote:
Ben er dan ook niet bij, beetje op kosten van de uni dan drinken bij rechten bedrijven dag.quote:
Tentamensquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
10 juni!
(ik lul wat data bij elkaar, zolang het maar een vrijdag is)
Nee man, eerder. Dan heb ik tentamens. Vrijdag 15 april!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
10 juni!
(ik lul wat data bij elkaar, zolang het maar een vrijdag is)
Ik moet ook al half uur geleden weg gaan maar dan mis ik teveelquote:
Lastig shizzle jwtzquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet ook al half uur geleden weg gaan maar dan mis ik teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |