Moet het eerlijk gezegd zelf ook nog ff checkenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale, navraag leert dat vrijdag prima is. Dus het wordt bier in Tilburg of bier in Arnhem/Utrecht. Dat je het even weet.
Breda ligt vast niet op de route?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik moet daar savonds zijn, en ben met de auto, ik zal even kijken, misschien rij ik wel even langs
Komt goed!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet het eerlijk gezegd zelf ook nog ff checkenZo ver ik weet heb ik dan nog niets in de planning, maar ik vergeet altijd alles dus ik check het nog even met mijn agenda (ook wel vriendin genoemd) vanavond
Vrijdag 's avonds in Utrecht vind ik trouwens ook prima, als meer mensen willen meeten
MW2!!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens z'n xbox aanzet en cod erin duwt
Jou missen we ook nogquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2!
Tot zo ver mijn bijdrage in deze topic
Danger Close, noobtube, RPGquote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar rondrennen met een RPG!
Maar ondertussen wél black ops doen ehquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2!
Tot zo ver mijn bijdrage in deze topic
Ik ben UFC aan het kijken en mijn xbox staat aan maar ik ben niet aan het gamenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ondertussen wél black ops doen eh
Facebook!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor die meet? Of mijn facebook pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |