Yip klopt (sorry ben een beetje duf vandaag)quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat weet ze al lang dat hij dat denkt
Ik geloof het ook bijna niet. Was het niet een test voor Jo, zoals hij zelf tijdens de periode dat ze in de boeien zaten had aangegeven?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof niet dat Geer gedrukt heeft voor bolletjesslikker.
Ben bang van wel maar hoop van niet.....quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
Zo ja dan is hij echt niet goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
Dit vind ik ook raar..........quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Zo ja dan is hij echt niet goed.![]()
maar nogmaals. Denken jullie ook dat het perse Flip is die Sharons geheim moet raden? waarom drukt nimand op haar?
Nou wat hij ook doet, fout zal het zijn. as ususalquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik geloof het ook bijna niet. Was het niet een test voor Jo, zoals hij zelf tijdens de periode dat ze in de boeien zaten had aangegeven?
wat? een puist tussen je benen? die ken ik niet. (gelukkig)quote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En Aafke knijpt maar weer eens een puist uit tussen haar tieten
Er zijn er toch een paar die haar willen meenemen naar de finale en daarom niet drukken? Die redenatie snap ik overigens niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar..........
Ik heb echter het idee dat meerdere mensen haar geheim nog graag haar geheim laten
Maik staat toch niet op die cap, die noem ik altijd lulletje lampekapquote:
T to the i to the eten; TIETENquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef itsme het volgende:
[..]
wat? een puist tussen je benen? die ken ik niet. (gelukkig)
Ik heb geen idee. Het is wel zo dat ze elkaar bepaalde geheimen gunnen om te raden.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
Zo ja dan is hij echt niet goed.![]()
maar nogmaals. Denken jullie ook dat het perse Flip is die Sharons geheim moet raden? waarom drukt nimand op haar?
Maar waarom? Gerard had het er toen over dat ze zo graag wilde dat haar geheim geraden werdt. dat het een opluchting voor haar zou zijn om er eindelijk over te kunnen praten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar..........
Ik heb echter het idee dat meerdere mensen haar geheim nog graag haar geheim laten
ditquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er genomineerd???????????
Stervio, Maik en Joquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er genomineerd???????????
Ik begin het een beetje irritant te vinden merk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef pullup het volgende:
Die Gerard is toch wel kampioen onzinnige gokjes wagen
Dit!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Ik denk dat Gerard echt wel weet dat ze piercer is. Waarom verstopt hij anders haar oorbellen, als eigengemaakte clue? Dat bolletjesverhaal heeft Aafke zelf de wereld ingeholpen, Geer heeft dat door en heeft daarop gevoed bij de anderen. Dat is hoe ik t zie. Anders snap ik zn oorbelverstopactie echt niet :S
Maar tegelijkertijd is hij ook wel zo'n ventje dat het dan niet voor zich kan houden en meteen wil checken of het waar is. Kijk maar naar al z'n andere gokjes, die op vrij weinig verstand en veel impulsiviteit zijn gebaseerd. Ik denk dat hij gewoon iets wilde verzinnen, en oorbellen mis je niet zo snel in zo'n chaotisch toilettasje. Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Ik denk dat Gerard echt wel weet dat ze piercer is. Waarom verstopt hij anders haar oorbellen, als eigengemaakte clue? Dat bolletjesverhaal heeft Aafke zelf de wereld ingeholpen, Geer heeft dat door en heeft daarop gevoed bij de anderen. Dat is hoe ik t zie. Anders snap ik zn oorbelverstopactie echt niet :S
jawel kijk maar hij staat voor lauraquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maik staat toch niet op die cap, die noem ik altijd lulletje lampekap
We weten toch nog niet waar hij voor gedrukt heeft?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef ieniemieniee het volgende:
Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.
Het is mogelijk maar het lijkt mij bizar toeval dat zijn zelfverzonnen clue zo dicht bij haar geheim ligt... Maar goed, het ís mogelijk. We zullen zienquote:Ik denk dat hij gewoon iets wilde verzinnen, en oorbellen mis je niet zo snel in zo'n chaotisch toilettasje. Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.
Hij kan ook tegen de groep doen over die bolletjes slikken etc. etc. maar in de KVDW gewoon het echte geheim vertellen of in de buurt zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is mogelijk maar het lijkt mij bizar toeval dat zijn zelfverzonnen clue zo dicht bij haar geheim ligt... Maar goed, het ís mogelijk. We zullen zien
Dat gevoel heb ik dus ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij kan ook tegen de groep doen over die bolletjes slikken etc. etc. maar in de KVDW gewoon het echte geheim vertellen of in de beurt zitten.
Gerard neemt iedereen in de zeik die is er allang achter of zit er tegen aan.
quote:
Gerard is niet gek die is als enigste echt met het spel bezig, al denk ik dat Sharon en karim ook meer weten dan ze los laten over geheimen, maar Gerard belazerd gewoon de hele boel en lacht in zijn vuistjequote:
En eerlijk gezegd vind ik het wel een leuke manier van spelen (soms een beetje gemeen, maar het is het spel)quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard is niet gek die is als enigste echt met het spel bezig, al denk ik dat Sharon en karim ook meer weten dan ze los laten over geheimen, maar Gerard belazerd gewoon de hele boel en lacht in zijn vuistje
daarom, en de meeste zijn te dom om dat in te zien van de andere bewonersquote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef danilel het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd vind ik het wel een leuke manier van spelen (soms een beetje gemeen, maar het is het spel)
welke? Ben aan 't werk, geen streamsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ow god die film waar Gerard het over heeft heb ik ook gezien...
Toen ik zwanger was ook nog
Ik bleef maar janken...![]()
![]()
Zij is nu niet bepaald een visitekaartje voor de tandarts, wat een lelijk gebit.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Persoonlijk had ik voor Aafke, anders gedrukt. (als ik het niet zou weten natuurlijk) Ik zou voor tandartsassistente zijn gegaan. Tandarts is ze niet slim genoeg voor.
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien wil Geer zijn kluis wel leeg houden ...
quote:
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijk
en...andere kluizen spekkenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.
quote:
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionairequote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege keel[quote]Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.
Speculant he? zo werd hij miljonairquote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionaire
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionaire. Eens kijken wie zo slim is om dit door te hebben. Ik zou willen inzetten op Moniek qua IQ, maar helaas denk ik toch dat Karim of Alex het door gaan hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was echt brullen met uithalen...
Oh, over gelezen en volgens mij heb ik zelfs een kuch...kopietje...kuch. Binnenkort eens kijken. Sowieso Richard Gerequote:
Ik zou best eens een speculaasje met hem willen eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Speculant he? zo werd hij miljonair
Haha in de rij !!!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou best eens een speculaasje met hem willen eten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
De 5 minuten zijn om.... zou G het dan toch goed hebben...
Ach welnee, hij kan helemaal niet goed geheimen raden joh...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
De 5 minuten zijn om.... zou G het dan toch goed hebben...
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
Waarom stapt Guido weer binnen, wat is dat voor een onzin hij zat toch alweer in nederland.\
Wat heeft hij bij zich, een nieuwe bewoner??? mooie meid donker lang donker haar wat zegt guido nou, zusje van Cynthia wist niet dat ze een zus had.
alles loopt door elkaar te schreeuwen, staat niet in mijn contrakt roept gerard en ramt tegen een deur aan, Philip staat te huilen en monique roept, jank jij nu eens niet zo, pppfftttttt dat gejank steeds dat zien ze op stream en op tv dan zeggen ze als je weer thuis bent dat je een watje bent.
Karim pakt zijn gitaar en gaat gelijk zitten tokkelen, die zegt als het spel zo gespeeld moet worden dan maak ik wel een nummer 1 hit, dan verdien ik ook wel mijn centjes.
Sharon vertrapt nu stientje sorbo die als een gek op karim afstuift en zich gelijk wil aanmelden als zangeres, Sharon zegt en jij bent vals en kan ook vals zingen dus ga opzij, karim kies mij!! Karim kies mij hoor ik Sharon boven alles uit gillen.
Maik maakt zich uit de voeten ondertussen trekt hij laura aan haar arm mee en fluistert........wil jij mijn vogeltje eens van dichtbij zien??? Alexander kijkt ze beteutert na, wat een zooitje is het in het huis.
Hier een broodje gezond van de Bakker Bart..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Allemaal aan de tosti? Ik pitabroodje met gesmolten kaas (had geen brood meer)
ben hem meteen maar ff aan het binnenhalen, zal ook eens kijken vanavondquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben hem meteen maar ff aan het binnenhalen, zal ook eens kijken vanavond
niet 1 maar 2 trillende lipjesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier een broodje gezond van de Bakker Bart..
Benieuwd hoe gek Aafke zo weer doet op de streams
Heb je bij die radslag goed opgelet? Dat waren er ook sowieso al een paar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
niet 1 maar 2 trillende lipjes
Ze lezen tyoch hier joh? Ze weten dat ze die SL langer moeten laten duren en allemaal plakband op de bek plakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is de streamlock er al af?
Zou hij het dan toch geraden hebben of hebben ze wat geleerd bij Net5
Lijkt mij het meest waarschijnlijke ook, vandaar dat hij naast de geheimen blijft gokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijk
Waarna we alsnog binnen 2 minuten weten wat er is gebeurd......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze lezen tyoch hier joh? Ze weten dat ze die SL langer moeten laten duren en allemaal plakband op de bek plakken
miljonairs blijven van spelletjes houden, daarom worden ze steeds rijkerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt mij het meest waarschijnlijke ook, vandaar dat hij naast de geheimen blijft gokken.
Het geld parkeren en dan aan het einde de geheimen raden, alhoewel hij als miljonair het geld minder hard nodig heeft dan de anderen....
Oh zo waar......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
miljonairs blijven van spelletjes houden, daarom worden ze steeds rijker
Servio sowieso, Gerard automatisch en Laura/Flip/Joanna/Alex maken wel kansquote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef marky het volgende:
Ok dus ze moeten nu allemaal elkaar nomineren ik ben benieuwd.
Servio in ieder geval op de bank Gerard ook en ik denk Joanna.
Volgens mij officieel nog niet bekend....quote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Chiara_StaR het volgende:
Huh? Heb paar dagen geen SST gekeken,
maar worden nou mannen en vrouwen gecombineerd voor de eliminatie? :S
Ook niet helemaal eerlijk.
Maik, Servio, Jo en Gerard zijn genomineerd? Of is het nog niet bekend...
Niet eerlijk?? juist wel. Mannen die vrouwen moeten nomineren en vica versa, dat is niet eerlijk. NU wordt alles gelijk getrokken, zo is er geen verdeeldheid meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Chiara_StaR het volgende:
Huh? Heb paar dagen geen SST gekeken,
maar worden nou mannen en vrouwen gecombineerd voor de eliminatie? :S
Ook niet helemaal eerlijk.
Maik, Servio, Jo en Gerard zijn genomineerd? Of is het nog niet bekend...
Ik heb zo een raar gevoel, dat we Mo ook niet moeten uitsluiten. Janken als chantagemiddel valt niet bij iedereen in goede aardequote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij officieel nog niet bekend....
yep,quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Gerard heeft een sanctie omdat ie stout is geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef marky het volgende:
Wat gaan ze doen als Joanna, Flip en Servio en Gerard zijn genomineerd dan kunnen ze niet meer rommelen met de procentjes want in de ogen van de redaktie is alles een aderlating.
ook goedquote:Op maandag 21 maart 2011 15:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop Maik.. zo'n pannenkoek die niets inbrengt, en Moniek, twee vliegen in een klap
Nette SL dusquote:
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nette SL dus
Niet onnodig lang opslot geweest
Zou me niet verbazen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Ik ga weer door met leven..... Zie vanavond wel hoe alles weer gemanipuleerd wordquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen inderdaad.![]()
Maar we moeten eerst maar 'ns afwachten of en hoe er genomineerd wordt vandaag.
Ik heb het (half) gelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2
Vreselijk, anderen een beetje verbieden om te suggeren dat zij en Flip wat hebben omdat ze een vent thuis heeft. Gedraag je er dan naar fluisterhoer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
wat is die jo toch een domme muts, ze snapt echt zelf niet dat het gedrag van haar en flipje de reden zijn dat iedereen dat denkt?
eindelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard vindt het fijn dat er open kaart wordt gespeeld ipv dat geroezemoes.
Ja, en laat die anderen er nu eens niet aan toegeven, misselijkmakend dat stampvoeten met siliconentieten.quote:
Ja maar......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Vultarian het volgende:
als ze nou gewoon niet zo klef doet met flipje hoeft ze ook niets uit te leggen maar dat kan ze niet, lijkt me idd beter dat ze naar huis gaat
deel 2quote:
Joh ze geilt veels te veel op de aandacht van Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef kaatje50 het volgende:
Snapt Joanne nu echt niet dat ze zelf aanleiding geven voor deze roddel??
Als ze beiden echt afstand hadden genomen, was de roddel allang over geweest.
Valt toch best mee hoor. De enige spanning die er nu nog is is toch hoofdzakelijk rond Gerard. Servio is uitgespeeld. Dat was hij donderdag al onterecht erin gehouden. De rol van tegenstander kan makkelijk door Philip worden overgenomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Servio zal zeker in het huis blijven tot dichtbij de finale, veel te belangrijk voor de spanningen in het huis en zijn gedrag als hij onder invloed is
zal wel medewerker van de stem worden denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna dus...
Die had ze ff niet verwacht..
Weet iemand waar Aafke voor drukt?
ja, dat zie ik ook, daarom snap ik niet dat ze zo reageert als ze nu doet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh ze geilt veels te veel op de aandacht van Flip.
Klopt wel, Servio is te ver gegaan dit weekend, dat is niet de spanning die ze willen. Ze willen wel ruzies en intriges, maar niet dat liederlijke gedoe. Gerard en Flip zijn spannenderquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Valt toch best mee hoor. De enige spanning die er nu nog is is toch hoofdzakelijk rond Gerard. Servio is uitgespeeld. Dat was hij donderdag al onterecht erin gehouden. De rol van tegenstander kan makkelijk door Philip worden overgenomen.
Dit is alleen om haar pot te spekken. Luister naar Flip. Ze moeten op Jo drukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna dus...
Die had ze ff niet verwacht..
Weet iemand waar Aafke voor drukt?
Volgens mij ook, ik hoorde Karim (?) dat gisteren zeggen tegen Gerard (of andersom) maar het was iig doorgesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zal wel medewerker van de stem worden denk ik
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder hadquote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Klopt wel, Servio is te ver gegaan dit weekend, dat is niet de spanning die ze willen. Ze willen wel ruzies en intriges, maar niet dat liederlijke gedoe. Gerard en Flip zijn spannender
Bepaalde handelingen gaan automatischquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
En zowel Flip als Jo weten zich niks te herinneren van het billen tikken.
Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef Vinamp het volgende:
Precies Karim beetje normen en waarden. Ze hebben een vriend(in) thuis, dit kan niet!
Ieder zijn smaak, ik vond hem niet kostelijk, eerder walgelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder had
aafke liep paar dagen geleden al een heel betoog te houden over all privileges die jo heeft in het huis, electrische tandeborstel bijv, terwijl niemand dat mocht en dat ze tig keer per dag de kamer in mag enzo, dus dat aaf jo niet helemaal vertrouwd is niks nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Wel grappig als Joanne wordt verdacht van medewerker van de mol te zijn. Dat betekent dus eigenlijk dat Aafke haar een verrader vindt, onbetrouwbaar. Benieuwd of Jo dat ook doorheeft.
Er moet ook gewoon iemand in het huis zitten waar mensen een pesthekel aan hebben. Kijkers en bewoners. Zo werkt het gewoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder had
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .
Onzin, je weet wat je doet, ze spelen stommetje, want Jo heeft een vent thuis.quote:
Jo hoeft niks door te hebben, ze krijgt overal haar zin in en bemoeit zich niet met het spel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Wel grappig als Joanne wordt verdacht van medewerker van de mol te zijn. Dat betekent dus eigenlijk dat Aafke haar een verrader vindt, onbetrouwbaar. Benieuwd of Jo dat ook doorheeft.
We hebben een clubje opgericht lalalalaaaaaaaa!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .
You just did.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht lalalalaaaaaaaa!
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De weldenkende preutse bejaardenclub
En ?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
Jo heeft er nu alweer moeite mee om haar mond te houden over wat er in de kamer is gezegd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De weldenkende preutse bejaardenclub
Nu al terug? En weer omgekleed zie ik, weer een gewaad.quote:
Ik word bij deze lid.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
Vindt ik ook ze denkt als de bewoners er zo over denken wat moet haar vriend dan wel niet denken die ziet ook hoe close ze is met haar hondje.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
geweldig dit ,laat flip en joanne maar zweten
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011quote:
ik wil dan wel in het clubje met de normen en waarden van 1950 (wat trouw zijn betreft dan hé)quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
dan ben ik van de partijquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011![]()
Ja dat ze droog met hem ligt te geilen telt niet mee, dat is 2011.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
En dan zeggen: jullie moeten er niet steeds over praten, anders denken ze thuis, dat ik vreemdga, ik kan me niet verdedigen.
net als Monique zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
zou leuk zijn als die dennis hier mee leest.....kan hij eigenlijk wel lezen? hij kan volgens jo toch niks?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
zou leuk zijn als die dennis hier mee leest.....kan hij eigenlijk wel lezen? hij kan volgens jo toch niks?
Eerst het erg vinden dat Laura Alex loopt af te houden. En dan vervolgens Jo afbranden om ze er makkelijker mee of gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
nee totaal niet zoals moniquequote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
net als Monique zeker![]()
ik doe niet mee
Hohoho, het ligt net even iets subtieler.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef mYsca het volgende:
[..]
Eerst het erg vinden dat Laura Alex loopt af te houden. En dan vervolgens Jo afbranden om ze er makkelijker mee of gaat.
Flip is een grote schijnheil!quote:
als het allemaal niet gescript is, dan is het een zak en best een stoot voor zijn kop van Dennis waardquote:
heeft ze eerder wel eens de mening van een ander gewaardeerd? ik heb haar er wel eens naar zien vragen, meningen van anderen, maar daar doet ze toch niks mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef Vinamp het volgende:
Joan is duidelijk in haar kruis getast (figuurlijk) En kan de mening van een ander niet waarderen. Verwend kind.
die snap ik al 6 weken nietquote:
Is dit een typo? Anders bril-fakking-jant.quote:
Dat is meestal bij zulke typesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze doet er werkelijk alles aan om bij kerels geil over te komen, maar als dat uitgesproken wordt is ze plots beledigd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit een typo? Anders bril-fakking-jant.
En die belediging is fakking gespeeld, believe me.quote:
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
als het allemaal niet gescript is, dan is het een zak en best een stoot voor zijn kop van Dennis waard
ik ook hoor !quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.
Gerard natuurlijk die slijmerige kwal.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef Flow3r het volgende:
wat vond Aaf respectloos? ( net effe gemist)
+1. Wat een walchelijke manipulator.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.
Ze is nog in staat om een gemeend compliment om te draaien naar kritiek.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft ze eerder wel eens de mening van een ander gewaardeerd? ik heb haar er wel eens naar zien vragen, meningen van anderen, maar daar doet ze toch niks mee?
Hij is echt reddeloos verloren ja... Het is dat ik 'm ook een lul vind, anders had ik het ook zielig gevonden...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Kan dat niet in een privékliniek?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is nog in staat om een gemeend compliment om te draaien naar kritiek.
Maar ze wil wel aan zichzelf werken.
Ze had die clue toch zelf bedacht, moet ze ook maar de consequenties dragen......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Chiara_StaR het volgende:
Dat Gerard voor de camera stond en riep: 'Aafkeee...bolletjes slikker'
Ow ja, zo vies mens, dat kan nooit goed gaan met piercenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef delfse het volgende:
Toch denk ik dat Aafke af en toe wat gebruikt . Vorige week toen ze weer doordraaide over gerard ik heb echt mijn twijfels. Het is zo een rare griet . En als dat een piercer is of was dan lopen er heel wat mensen met een onsteking ze is zo smerig.
+1quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Chiara_StaR het volgende:
Aafke irriteerd me vanaf dag 1 al. Haar stem, haar flauwekul verhalen, dat geknijp aan die pukkels. bah bah bah bah
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Chiara_StaR het volgende:
Aafke irriteerd me vanaf dag 1 al. Haar stem, haar flauwekul verhalen, dat geknijp aan die pukkels. bah bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |