Flip is een grote schijnheil!quote:
als het allemaal niet gescript is, dan is het een zak en best een stoot voor zijn kop van Dennis waardquote:
heeft ze eerder wel eens de mening van een ander gewaardeerd? ik heb haar er wel eens naar zien vragen, meningen van anderen, maar daar doet ze toch niks mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef Vinamp het volgende:
Joan is duidelijk in haar kruis getast (figuurlijk) En kan de mening van een ander niet waarderen. Verwend kind.
die snap ik al 6 weken nietquote:
Is dit een typo? Anders bril-fakking-jant.quote:
Dat is meestal bij zulke typesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze doet er werkelijk alles aan om bij kerels geil over te komen, maar als dat uitgesproken wordt is ze plots beledigd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit een typo? Anders bril-fakking-jant.
En die belediging is fakking gespeeld, believe me.quote:
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
als het allemaal niet gescript is, dan is het een zak en best een stoot voor zijn kop van Dennis waard
ik ook hoor !quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.
Gerard natuurlijk die slijmerige kwal.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef Flow3r het volgende:
wat vond Aaf respectloos? ( net effe gemist)
+1. Wat een walchelijke manipulator.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
Nou, gescript of niet. Hij heeft écht wel gevoelens voor haar. Vond het eerst zielig, maar na zijn walgelijke gedrag van de afgelopen weken, met zijn gejank van zaterdag als hoogtepunt, hoop ik echt dat hij een paar knallen van Dennis krijgt.
Ze is nog in staat om een gemeend compliment om te draaien naar kritiek.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft ze eerder wel eens de mening van een ander gewaardeerd? ik heb haar er wel eens naar zien vragen, meningen van anderen, maar daar doet ze toch niks mee?
Hij is echt reddeloos verloren ja... Het is dat ik 'm ook een lul vind, anders had ik het ook zielig gevonden...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Kan dat niet in een privékliniek?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is nog in staat om een gemeend compliment om te draaien naar kritiek.
Maar ze wil wel aan zichzelf werken.
Ze had die clue toch zelf bedacht, moet ze ook maar de consequenties dragen......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Chiara_StaR het volgende:
Dat Gerard voor de camera stond en riep: 'Aafkeee...bolletjes slikker'
Ow ja, zo vies mens, dat kan nooit goed gaan met piercenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef delfse het volgende:
Toch denk ik dat Aafke af en toe wat gebruikt . Vorige week toen ze weer doordraaide over gerard ik heb echt mijn twijfels. Het is zo een rare griet . En als dat een piercer is of was dan lopen er heel wat mensen met een onsteking ze is zo smerig.
+1quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Chiara_StaR het volgende:
Aafke irriteerd me vanaf dag 1 al. Haar stem, haar flauwekul verhalen, dat geknijp aan die pukkels. bah bah bah bah
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Chiara_StaR het volgende:
Aafke irriteerd me vanaf dag 1 al. Haar stem, haar flauwekul verhalen, dat geknijp aan die pukkels. bah bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |