Maik staat toch niet op die cap, die noem ik altijd lulletje lampekapquote:
T to the i to the eten; TIETENquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef itsme het volgende:
[..]
wat? een puist tussen je benen? die ken ik niet. (gelukkig)
Ik heb geen idee. Het is wel zo dat ze elkaar bepaalde geheimen gunnen om te raden.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
Zo ja dan is hij echt niet goed.![]()
maar nogmaals. Denken jullie ook dat het perse Flip is die Sharons geheim moet raden? waarom drukt nimand op haar?
Maar waarom? Gerard had het er toen over dat ze zo graag wilde dat haar geheim geraden werdt. dat het een opluchting voor haar zou zijn om er eindelijk over te kunnen praten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar..........
Ik heb echter het idee dat meerdere mensen haar geheim nog graag haar geheim laten
ditquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er genomineerd???????????
Stervio, Maik en Joquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er genomineerd???????????
Ik begin het een beetje irritant te vinden merk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef pullup het volgende:
Die Gerard is toch wel kampioen onzinnige gokjes wagen
Dit!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Ik denk dat Gerard echt wel weet dat ze piercer is. Waarom verstopt hij anders haar oorbellen, als eigengemaakte clue? Dat bolletjesverhaal heeft Aafke zelf de wereld ingeholpen, Geer heeft dat door en heeft daarop gevoed bij de anderen. Dat is hoe ik t zie. Anders snap ik zn oorbelverstopactie echt niet :S
Maar tegelijkertijd is hij ook wel zo'n ventje dat het dan niet voor zich kan houden en meteen wil checken of het waar is. Kijk maar naar al z'n andere gokjes, die op vrij weinig verstand en veel impulsiviteit zijn gebaseerd. Ik denk dat hij gewoon iets wilde verzinnen, en oorbellen mis je niet zo snel in zo'n chaotisch toilettasje. Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Ik denk dat Gerard echt wel weet dat ze piercer is. Waarom verstopt hij anders haar oorbellen, als eigengemaakte clue? Dat bolletjesverhaal heeft Aafke zelf de wereld ingeholpen, Geer heeft dat door en heeft daarop gevoed bij de anderen. Dat is hoe ik t zie. Anders snap ik zn oorbelverstopactie echt niet :S
jawel kijk maar hij staat voor lauraquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maik staat toch niet op die cap, die noem ik altijd lulletje lampekap
We weten toch nog niet waar hij voor gedrukt heeft?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef ieniemieniee het volgende:
Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.
Het is mogelijk maar het lijkt mij bizar toeval dat zijn zelfverzonnen clue zo dicht bij haar geheim ligt... Maar goed, het ís mogelijk. We zullen zienquote:Ik denk dat hij gewoon iets wilde verzinnen, en oorbellen mis je niet zo snel in zo'n chaotisch toilettasje. Als hij wist dat ze piercer was, had hij wel daarvoor gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |