Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef Vinamp het volgende:
Precies Karim beetje normen en waarden. Ze hebben een vriend(in) thuis, dit kan niet!
Ieder zijn smaak, ik vond hem niet kostelijk, eerder walgelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder had
aafke liep paar dagen geleden al een heel betoog te houden over all privileges die jo heeft in het huis, electrische tandeborstel bijv, terwijl niemand dat mocht en dat ze tig keer per dag de kamer in mag enzo, dus dat aaf jo niet helemaal vertrouwd is niks nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Wel grappig als Joanne wordt verdacht van medewerker van de mol te zijn. Dat betekent dus eigenlijk dat Aafke haar een verrader vindt, onbetrouwbaar. Benieuwd of Jo dat ook doorheeft.
Er moet ook gewoon iemand in het huis zitten waar mensen een pesthekel aan hebben. Kijkers en bewoners. Zo werkt het gewoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder had
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .
Onzin, je weet wat je doet, ze spelen stommetje, want Jo heeft een vent thuis.quote:
Jo hoeft niks door te hebben, ze krijgt overal haar zin in en bemoeit zich niet met het spel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Wel grappig als Joanne wordt verdacht van medewerker van de mol te zijn. Dat betekent dus eigenlijk dat Aafke haar een verrader vindt, onbetrouwbaar. Benieuwd of Jo dat ook doorheeft.
We hebben een clubje opgericht lalalalaaaaaaaa!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wachten is dat iemand gaat posten dat het 2011 is en geen 1950 en dat het allemaal heel normaal is dat je intiem met en ander bent als je een vent thuis hebt zitten .
You just did.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht lalalalaaaaaaaa!
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De weldenkende preutse bejaardenclub
En ?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
Jo heeft er nu alweer moeite mee om haar mond te houden over wat er in de kamer is gezegd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De weldenkende preutse bejaardenclub
Nu al terug? En weer omgekleed zie ik, weer een gewaad.quote:
Ik word bij deze lid.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
Vindt ik ook ze denkt als de bewoners er zo over denken wat moet haar vriend dan wel niet denken die ziet ook hoe close ze is met haar hondje.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
geweldig dit ,laat flip en joanne maar zweten
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011quote:
ik wil dan wel in het clubje met de normen en waarden van 1950 (wat trouw zijn betreft dan hé)quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
dan ben ik van de partijquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011![]()
Ja dat ze droog met hem ligt te geilen telt niet mee, dat is 2011.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
En dan zeggen: jullie moeten er niet steeds over praten, anders denken ze thuis, dat ik vreemdga, ik kan me niet verdedigen.
net als Monique zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat gaat zomaar niet, je moet wel zwaar achterhaalde normen en waarden hebben die thuis horen in 1950 en niet in 2011![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
zou leuk zijn als die dennis hier mee leest.....kan hij eigenlijk wel lezen? hij kan volgens jo toch niks?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
zou leuk zijn als die dennis hier mee leest.....kan hij eigenlijk wel lezen? hij kan volgens jo toch niks?
Eerst het erg vinden dat Laura Alex loopt af te houden. En dan vervolgens Jo afbranden om ze er makkelijker mee of gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
nee totaal niet zoals moniquequote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
net als Monique zeker![]()
ik doe niet mee
Hohoho, het ligt net even iets subtieler.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef mYsca het volgende:
[..]
Eerst het erg vinden dat Laura Alex loopt af te houden. En dan vervolgens Jo afbranden om ze er makkelijker mee of gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |