eindelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard vindt het fijn dat er open kaart wordt gespeeld ipv dat geroezemoes.
Ja, en laat die anderen er nu eens niet aan toegeven, misselijkmakend dat stampvoeten met siliconentieten.quote:
Ja maar......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Vultarian het volgende:
als ze nou gewoon niet zo klef doet met flipje hoeft ze ook niets uit te leggen maar dat kan ze niet, lijkt me idd beter dat ze naar huis gaat
deel 2quote:
Joh ze geilt veels te veel op de aandacht van Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef kaatje50 het volgende:
Snapt Joanne nu echt niet dat ze zelf aanleiding geven voor deze roddel??
Als ze beiden echt afstand hadden genomen, was de roddel allang over geweest.
Valt toch best mee hoor. De enige spanning die er nu nog is is toch hoofdzakelijk rond Gerard. Servio is uitgespeeld. Dat was hij donderdag al onterecht erin gehouden. De rol van tegenstander kan makkelijk door Philip worden overgenomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Servio zal zeker in het huis blijven tot dichtbij de finale, veel te belangrijk voor de spanningen in het huis en zijn gedrag als hij onder invloed is
zal wel medewerker van de stem worden denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna dus...
Die had ze ff niet verwacht..
Weet iemand waar Aafke voor drukt?
ja, dat zie ik ook, daarom snap ik niet dat ze zo reageert als ze nu doet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh ze geilt veels te veel op de aandacht van Flip.
Klopt wel, Servio is te ver gegaan dit weekend, dat is niet de spanning die ze willen. Ze willen wel ruzies en intriges, maar niet dat liederlijke gedoe. Gerard en Flip zijn spannenderquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Valt toch best mee hoor. De enige spanning die er nu nog is is toch hoofdzakelijk rond Gerard. Servio is uitgespeeld. Dat was hij donderdag al onterecht erin gehouden. De rol van tegenstander kan makkelijk door Philip worden overgenomen.
Dit is alleen om haar pot te spekken. Luister naar Flip. Ze moeten op Jo drukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna dus...
Die had ze ff niet verwacht..
Weet iemand waar Aafke voor drukt?
Volgens mij ook, ik hoorde Karim (?) dat gisteren zeggen tegen Gerard (of andersom) maar het was iig doorgesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zal wel medewerker van de stem worden denk ik
Ik heb me anders kostelijk vermaakt die avond, zeker toen Servio nog de rol als sleutelbewaarder hadquote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Klopt wel, Servio is te ver gegaan dit weekend, dat is niet de spanning die ze willen. Ze willen wel ruzies en intriges, maar niet dat liederlijke gedoe. Gerard en Flip zijn spannender
Bepaalde handelingen gaan automatischquote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
En zowel Flip als Jo weten zich niks te herinneren van het billen tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |