ben hem meteen maar ff aan het binnenhalen, zal ook eens kijken vanavondquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben hem meteen maar ff aan het binnenhalen, zal ook eens kijken vanavond
niet 1 maar 2 trillende lipjesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier een broodje gezond van de Bakker Bart..
Benieuwd hoe gek Aafke zo weer doet op de streams
Heb je bij die radslag goed opgelet? Dat waren er ook sowieso al een paar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
niet 1 maar 2 trillende lipjes
Ze lezen tyoch hier joh? Ze weten dat ze die SL langer moeten laten duren en allemaal plakband op de bek plakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is de streamlock er al af?
Zou hij het dan toch geraden hebben of hebben ze wat geleerd bij Net5
Lijkt mij het meest waarschijnlijke ook, vandaar dat hij naast de geheimen blijft gokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijk
Waarna we alsnog binnen 2 minuten weten wat er is gebeurd......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze lezen tyoch hier joh? Ze weten dat ze die SL langer moeten laten duren en allemaal plakband op de bek plakken
miljonairs blijven van spelletjes houden, daarom worden ze steeds rijkerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt mij het meest waarschijnlijke ook, vandaar dat hij naast de geheimen blijft gokken.
Het geld parkeren en dan aan het einde de geheimen raden, alhoewel hij als miljonair het geld minder hard nodig heeft dan de anderen....
Oh zo waar......quote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
miljonairs blijven van spelletjes houden, daarom worden ze steeds rijker
Servio sowieso, Gerard automatisch en Laura/Flip/Joanna/Alex maken wel kansquote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef marky het volgende:
Ok dus ze moeten nu allemaal elkaar nomineren ik ben benieuwd.
Servio in ieder geval op de bank Gerard ook en ik denk Joanna.
Volgens mij officieel nog niet bekend....quote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Chiara_StaR het volgende:
Huh? Heb paar dagen geen SST gekeken,
maar worden nou mannen en vrouwen gecombineerd voor de eliminatie? :S
Ook niet helemaal eerlijk.
Maik, Servio, Jo en Gerard zijn genomineerd? Of is het nog niet bekend...
Niet eerlijk?? juist wel. Mannen die vrouwen moeten nomineren en vica versa, dat is niet eerlijk. NU wordt alles gelijk getrokken, zo is er geen verdeeldheid meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Chiara_StaR het volgende:
Huh? Heb paar dagen geen SST gekeken,
maar worden nou mannen en vrouwen gecombineerd voor de eliminatie? :S
Ook niet helemaal eerlijk.
Maik, Servio, Jo en Gerard zijn genomineerd? Of is het nog niet bekend...
Ik heb zo een raar gevoel, dat we Mo ook niet moeten uitsluiten. Janken als chantagemiddel valt niet bij iedereen in goede aardequote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Volgens mij officieel nog niet bekend....
yep,quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Gerard heeft een sanctie omdat ie stout is geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef marky het volgende:
Wat gaan ze doen als Joanna, Flip en Servio en Gerard zijn genomineerd dan kunnen ze niet meer rommelen met de procentjes want in de ogen van de redaktie is alles een aderlating.
ook goedquote:Op maandag 21 maart 2011 15:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop Maik.. zo'n pannenkoek die niets inbrengt, en Moniek, twee vliegen in een klap
Nette SL dusquote:
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nette SL dus
Niet onnodig lang opslot geweest
Zou me niet verbazen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Ik ga weer door met leven..... Zie vanavond wel hoe alles weer gemanipuleerd wordquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen inderdaad.![]()
Maar we moeten eerst maar 'ns afwachten of en hoe er genomineerd wordt vandaag.
Ik heb het (half) gelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2
Vreselijk, anderen een beetje verbieden om te suggeren dat zij en Flip wat hebben omdat ze een vent thuis heeft. Gedraag je er dan naar fluisterhoer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
wat is die jo toch een domme muts, ze snapt echt zelf niet dat het gedrag van haar en flipje de reden zijn dat iedereen dat denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |