welke? Ben aan 't werk, geen streamsquote:Op maandag 21 maart 2011 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ow god die film waar Gerard het over heeft heb ik ook gezien...
Toen ik zwanger was ook nog
Ik bleef maar janken...![]()
![]()
Zij is nu niet bepaald een visitekaartje voor de tandarts, wat een lelijk gebit.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Persoonlijk had ik voor Aafke, anders gedrukt. (als ik het niet zou weten natuurlijk) Ik zou voor tandartsassistente zijn gegaan. Tandarts is ze niet slim genoeg voor.
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien wil Geer zijn kluis wel leeg houden ...
quote:
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ooit, iets over geld parkeren en een laatste slag slaan. Kijk dan laten ze hem met rust natuurlijk
en...andere kluizen spekkenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.
quote:
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionairequote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege keel[quote]Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist, met een lege kluis zullen ze niet zo snel op je drukken.
Speculant he? zo werd hij miljonairquote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionaire
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hij speelt het spel financieel heel slim. Niet voor niets een self made millionaire. Eens kijken wie zo slim is om dit door te hebben. Ik zou willen inzetten op Moniek qua IQ, maar helaas denk ik toch dat Karim of Alex het door gaan hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was echt brullen met uithalen...
Oh, over gelezen en volgens mij heb ik zelfs een kuch...kopietje...kuch. Binnenkort eens kijken. Sowieso Richard Gerequote:
Ik zou best eens een speculaasje met hem willen eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Speculant he? zo werd hij miljonair
Haha in de rij !!!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou best eens een speculaasje met hem willen eten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
De 5 minuten zijn om.... zou G het dan toch goed hebben...
Ach welnee, hij kan helemaal niet goed geheimen raden joh...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:58 schreef Sjalalamantha het volgende:
De 5 minuten zijn om.... zou G het dan toch goed hebben...
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
Waarom stapt Guido weer binnen, wat is dat voor een onzin hij zat toch alweer in nederland.\
Wat heeft hij bij zich, een nieuwe bewoner??? mooie meid donker lang donker haar wat zegt guido nou, zusje van Cynthia wist niet dat ze een zus had.
alles loopt door elkaar te schreeuwen, staat niet in mijn contrakt roept gerard en ramt tegen een deur aan, Philip staat te huilen en monique roept, jank jij nu eens niet zo, pppfftttttt dat gejank steeds dat zien ze op stream en op tv dan zeggen ze als je weer thuis bent dat je een watje bent.
Karim pakt zijn gitaar en gaat gelijk zitten tokkelen, die zegt als het spel zo gespeeld moet worden dan maak ik wel een nummer 1 hit, dan verdien ik ook wel mijn centjes.
Sharon vertrapt nu stientje sorbo die als een gek op karim afstuift en zich gelijk wil aanmelden als zangeres, Sharon zegt en jij bent vals en kan ook vals zingen dus ga opzij, karim kies mij!! Karim kies mij hoor ik Sharon boven alles uit gillen.
Maik maakt zich uit de voeten ondertussen trekt hij laura aan haar arm mee en fluistert........wil jij mijn vogeltje eens van dichtbij zien??? Alexander kijkt ze beteutert na, wat een zooitje is het in het huis.
Hier een broodje gezond van de Bakker Bart..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Allemaal aan de tosti? Ik pitabroodje met gesmolten kaas (had geen brood meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |