yep,quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Gerard heeft een sanctie omdat ie stout is geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef marky het volgende:
Wat gaan ze doen als Joanna, Flip en Servio en Gerard zijn genomineerd dan kunnen ze niet meer rommelen met de procentjes want in de ogen van de redaktie is alles een aderlating.
ook goedquote:Op maandag 21 maart 2011 15:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop Maik.. zo'n pannenkoek die niets inbrengt, en Moniek, twee vliegen in een klap
Nette SL dusquote:
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nette SL dus
Niet onnodig lang opslot geweest
Zou me niet verbazen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok dat Servio en Aafke genomineerd zullen staan naast Gerard.
En dan moet Aafke weg.
Ik ga weer door met leven..... Zie vanavond wel hoe alles weer gemanipuleerd wordquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen inderdaad.![]()
Maar we moeten eerst maar 'ns afwachten of en hoe er genomineerd wordt vandaag.
Ik heb het (half) gelezenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou moet je niet zeggen Bong, net lang genoeg om me verhaal te posten ff terug scrollen zijn er 2
Vreselijk, anderen een beetje verbieden om te suggeren dat zij en Flip wat hebben omdat ze een vent thuis heeft. Gedraag je er dan naar fluisterhoer.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
wat is die jo toch een domme muts, ze snapt echt zelf niet dat het gedrag van haar en flipje de reden zijn dat iedereen dat denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |