Klopt, maar ik wil eigenlijk het liefst gewoon face 2 face introduceren. Alleen telkens als ik haar zie overdondert het me en meestal leent de situatie zich niet voor socializen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Niemand van je collegae weet hoe ze heet? Jullie hebben geen smoelenboek o.i.d. op het intraweb? Kan toch niet zo moeilijk zijn binnen 1 bedrijf?
Nieuw hierquote:
Nou en.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
In Singles is het niet nodig om in elk nieuw deel "hoi" ofzo te zeggen.
Voed ze op, die onwetende noobs!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
In Singles is het niet nodig om in elk nieuw deel "hoi" ofzo te zeggen.
Techno is old-skool! Die heeft het niet zo op nieuwelingen.quote:
Oke, oke, sorry.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Als iedereen dat steeds doet, is het topic helemaal snel vol. Snappie?
Welkom terugquote:
Wie ben je? Wat doe je? En wat brengt je hier?quote:
D_K daarentegen is wel tof.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Techno is old-skool! Die heeft het niet zo op nieuwelingen.
Kort houden die nieuwelingen!quote:
is het newbie afzeik momentje?quote:
Gewoon terug zeiken.quote:
Nee hoor! We houden het beschaafd! Pas als de handschoenen uitgaan en de mouwen worden opgestroopt gaat het bloed vloeien en sproeien! Mijn woorden zijn zo scherp dat je er het gazon mee kan snoeien!quote:
Die is zo liefquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
'Yo, también' aan het kijken
http://www.imdb.com/title/tt1289449/
waar kom je vandaan dan?quote:
Ja he!quote:
Als ze afzeiken gewend is dan is het vast een toiletjuffrouwquote:
ik bedoelde dus welke SCquote:
scherpquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze afzeiken gewend is dan is het vast een toiletjuffrouw
Om daar nog even op terug te komen. Dat is dus wel degelijk een alternatief. Mail of telnr zien te krijgen oid. Maar is dat niet laf? T.o.v. direct aanspreken?quote:
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.quote:
Zegt me niks, maar ik kom dan ook heel apatisch niet buiten Singles en de PTA SCquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.
Negeer je deze regel dan zal hel en verdoemenis tot je komen.
Koffie SlowChatquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ik kom dan ook heel apatisch niet buiten Singles en de PTA SC
Ik heb toch wel degelijk gepost in KSC.quote:
Was het daar zo erg danquote:
Tenzij ze op oorlogspad is, dan berg je maar en blijf weg tot die bui over is. Dan zéker niet poezelig gaan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Handleiding van Yuki: maak geen spel-, taal- en tikfouten en ze is hartstikke poezelig.
Negeer je deze regel dan zal hel en verdoemenis tot je komen.
O jee CSI: Yukiquote:
Met recht een newbiequote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gepost in KSC.En ik ben pas op FOK! sinds vandaag.
Ik wil je handje wel vasthouden en je wegwijs maken in singlesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen. Ik ben een newbie.
Oh, dat lijkt me ook wel een ervaring.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tenzij ze op oorlogspad is, dan berg je maar en blijf weg tot die bui over is. Dan zéker niet poezelig gaan doen
Dank je.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je handje wel vasthouden en je wegwijs maken in singles
Ik heb je zwaar op je pik getrapt hè?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen. Ik ben een newbie.
terwijl jij ook gewoon een newbie bentquote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik heb je zwaar op je pik getrapt hè?
Ik ben een meisje.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik heb je zwaar op je pik getrapt hè?
Tja, doordeweeks is het vaak wel stuk drukker.quote:
Je eerste SC was toch Singlesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gepost in KSC.En ik ben pas op FOK! sinds vandaag.
Weet ik.quote:
Betrapt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terwijl jij ook gewoon een newbie bent
Ik ben een heer. Vrouwen sla ik alleen met de rug van de hand!quote:
En dan keert zij jouw haar andere wang toe.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een heer. Vrouwen sla ik alleen met de rug van de hand!
Busted!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Jezus. De TV-show over Justin Bieber.
Waar gaat het heen met de wereld?_!
Rustig aan he newbiequote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef Yevoul het volgende:
ZONDER NEWBIE'S WAS FOK! ER NIET WEES ME DANKBAAR
Justin Bieber herkennen, waar gaat het heen met jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Dat je dat zelfs durft te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Ik wil het niet zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Dat vraag ik mij al langer afquote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef Yuki het volgende:
Ik heb de afgelopen 5 minuten wel 300 keer Justin Bieber gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Justin Bieber herkennen, waar gaat het heen met jou?
Tegen de tijd dat ze weer kan herinneren wie ze is heeft ze al weer Alzheimer!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan keert zij jouw haar andere wang toe.
Moet ik je misschien temmen?quote:
Dan was je 4min45sec te laat met zappenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 minuten wel 300 keer Justin Bieber gehoord.
Ik kan niet bij de afstandsbedieningquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je 4min45sec te laat met zappen
Waarom sla jij bejaarden?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze weer kan herinneren wie ze is heeft ze al weer Alzheimer!
Zie je wel, je tolereert hem gewoon in je hoofdquote:
Omdat ik niet discrimineer qua leeftijd.quote:
niks wat een slaapmiddel niet kan oplossenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks wat een slaapmiddel niet kan oplossen
Inmiddels is de TV helemaal uit. De combinatie Justin Bieber en Ivo Niehe werd me echt te veelquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie je wel, je tolereert hem gewoon in je hoofd
Tsja, je moet altijd voor de simpelste oplossing gaan, kan wel moeilijk gaan doen en mezelf en jou afmatten, terwijl iets in je eten/drinken stoppen een stuk makkelijker isquote:
Ivo Niehe kan ik dan nog wel hebben, soms. Wel balen dat ik de Reunie heb gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inmiddels is de TV helemaal uit. De combinatie Justin Bieber en Ivo Niehe werd me echt te veel
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, je moet altijd voor de simpelste oplossing gaan, kan wel moeilijk gaan doen en mezelf en jou afmatten, terwijl iets in je eten/drinken stoppen een stuk makkelijker is
Altijd eerst even glazen ruilen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.
Nu weet hij al dat ik dat ga doen en rekent hij erop.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd eerst even glazen ruilen.
Dan baal je, ik schijn redelijk te koken.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu ga ik toch niks meer eten/drinken wat jij aan me geeft.
Doet me denken aan de finale scene van "Confessions of a dangerous mind"quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd eerst even glazen ruilen.
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu weet hij al dat ik dat ga doen en rekent hij erop.
Geloof me. Ik baal harder.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ivo Niehe kan ik dan nog wel hebben, soms. Wel balen dat ik de Reunie heb gemist
Niets is onmogelijkquote:
Gewoon omwisselen als hij(peu) niet kijktquote:Op zondag 20 maart 2011 21:56 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nu weet hij al dat ik dat ga doen en rekent hij erop.
Ik geloof je, maar eigen schuld, had je maar overeind moeten komen, de TV show wordt altijd uitgebreid aangekondigd, incl inhoudquote:
Ik bedoel het missen van de Reünie. Ik viel namelijk pas halverwege in.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar eigen schuld, had je maar overeind moeten komen, de TV show wordt altijd uitgebreid aangekondigd, incl inhoud
Ah, ja. Je doet de GHB hossle.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Tsja, je moet altijd voor de simpelste oplossing gaan, kan wel moeilijk gaan doen en mezelf en jou afmatten, terwijl iets in je eten/drinken stoppen een stuk makkelijker is
Ik ga nooit bij Peu etenquote:
Hmm, ook niet leukquote:Op zondag 20 maart 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel het missen van de Reünie. Ik viel namelijk pas halverwege in.
checkquote:
Je bent niet bepaald mijn typequote:
Dit doet me denken aan "Do the monkey"quote:
Begin je zin maar met een hoofdletter, daar wordt het beginnende woord vrolijk van.quote:
Wat?quote:Pr
quote:vooral in het openbaar vervoer!
Oh gadverdamme.quote:Heb er zelfs een x
Getallen schrijven we los van de eenheden.quote:een relatie (6maanden)
Laat die MSN-emoticons voor wat het zijn hier.quote:aan overgehouden (L)
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin je zin maar met een hoofdletter, daar wordt het beginnende woord vrolijk van.
[..]
Wat?
[..]
[..]
Oh gadverdamme.
[..]
Getallen schrijven we los van de eenheden.
[..]
Laat die MSN-emoticons voor wat het zijn hier.
Bovendien: waar is je onderwerp in de laatste zin?
Sinds wanneer ben jij zo'n taalpurist geworden?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin je zin maar met een hoofdletter, daar wordt het beginnende woord vrolijk van.
[..]
Wat?
[..]
[..]
Oh gadverdamme.
[..]
Getallen schrijven we los van de eenheden.
[..]
Laat die MSN-emoticons voor wat het zijn hier.
Bovendien: waar is je onderwerp in de laatste zin?
Zie DMquote:Op zondag 20 maart 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ook niet leuk![]()
Als ik aan een programma mee zou moeten doen over een aantal jaren, dan zou het dat wel zijn.
Heb jij WT ooit ontmoet?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n taalpurist geworden?
jij gaat bij mij eten?quote:
Daar was jij 1x zelfs bij doosquote:
Oke, handig dat ik dat ook weetquote:
DM kapot? zal ff kijken of de aparte DM pagina wel werktquote:
En wanneer gaat dat plaats vinden?quote:
Waterige Taalpurist?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Ik ben helemaal geen taalpurist.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereldquote:
Eeeuh, hoi, hopeloos gevalquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen taalpurist.
Ik vind gewoon dat iedereen die van de basisschool afkomt fatsoenlijk Nederlands moet kunnen.
Was me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: Have you met him? Hij is echt taalpuritein in hart en nieren
Hierbij vind ik je laatste zin dan wel lichtelijk jammerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen taalpurist.
Ik vind gewoon dat iedereen die van de basisschool afkomt fatsoenlijk Nederlands moet kunnen.
Potverdorie. Ik ga bijna naar bed.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
aah joh, maar 7min vertraging in de DM@yuki, ik krijg geen reactie verstuurd naar je via DM
Altijd de lach en de traan in balans.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hierbij vind ik je laatste zin dan wel lichtelijk jammer
Laat me eens goed lachen dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd de lach en de traan in balans.
Teleurstellendquote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
Ja, nu vraag je gelijk wel weer heel veel hè!
Hier zul je het mee moeten doen.
Ja, jij ja!quote:
*H-J tje geeftquote:
Myrtje!quote:
Wat heb je gedaan dit weekend? Hier alles goed, nog even lekker aan de zondagavonddrank.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
Tof weekend gehad.Maar verder alles veel te rustig. En daar?
Was met een vriendin en een kennis van die vriendin, zouden eigenlijk uit gaan, maar dat ging niet meer door omdat iets anders te erg uitliep en het te laat werd, dus maar gewoon gezellig gemaakt. Maar teveel gedronken of iets, want mijn hoofd is nog steeds wazig.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dit weekend? Hier alles goed, nog even lekker aan de zondagavonddrank.
Niks mis met teveel drinken op z'n tijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Was met een vriendin en een kennis van die vriendin, zouden eigenlijk uit gaan, maar dat ging niet meer door omdat iets anders te erg uitliep en het te laat werd, dus maar gewoon gezellig gemaakt. Maar teveel gedronken of iets, want mijn hoofd is nog steeds wazig.
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met teveel drinken op z'n tijd.
wtf heb je gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.Was helemaal weggevallen, was echt weird. maar was misschien niet alleen de drank.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb spierpijn van het kotsen gek.Was helemaal weggevallen, was echt weird. maar was misschien niet alleen de drank.
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ken t niet, wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...
Het was ook niet echt gezond, ik schijn de heletijd gezegd te hebben dat ik dood wilde, en zweten als een gek. Gingen ze koude doekjes op me voorhoofd leggen en zorgen dat ik niet van de bank af viel. Echt onwijs lief overigens. Vriendinnen zijn doorgegaan op speed zodat ze mij in de gaten konden houden en ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd voelde het als een soort kater.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf heb je gedaanklinkt niet echt gezond.
Eeuh, ik kan je vrijwel zeker zeggen dat er iets in je drankje zatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was ook niet echt gezond, ik schijn de heletijd gezegd te hebben dat ik dood wilde, en zweten als een gek. Gingen ze koude doekjes op me voorhoofd leggen en zorgen dat ik niet van de bank af viel. Echt onwijs lief overigens. En toen in slaap gevallen, vriendinnen zijn doorgegaan op speed zodat ze mij in de gaten konden houden en ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd voelde het als een soort kater.en dat gevoel heb ik nu nog steeds.
Maar ik weet niet hoe het kwam, had niet belachelijk veel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hoe was je weekend in Bogota trouwens? Morgen weer serieus aan de slag?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had je ook Scopolamine in je drankje? Dat wordt vermoed dat ik vorige week in Rio gehad heb...
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
zo, weer ff hier na de online held te hebben uitgehangen
haha, je wapens neergelegd en nu met woorden vechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
1e is goed ja, 2e nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, je wapens neergelegd en nu met woorden vechten
Hmm nee, dr wordt niet echt gereld inderdaad.quote:
Dat duurde ffquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolaminequote:
altijd leuk..datquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolamine
Een soort atropine-achtig middel. Schijnt vaak gebruikt te worden hier.
Mijn weekend is lekker; gisteren goed gestapt en met een stel Colombianen meegegaan naar hun huis achteraf. Supergezellig. En vandaag uitbrakken en een beetje werken. Morgen vrij en dan naar de zoutgrot als ik tijd heb. En dinsdag en woensdag werken.
Maar mijn pinpas is geblokkeerd. In Rio geskimd en te vaak foute code ingetoetst... Mijn credit card heeft bijna geen limiet meer...
Al contact gehad met je bank? Het probleem is, dat je een nieuwe pinpas krijgt dan, dus je oude heb je niks meer aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scopolamine
Een soort atropine-achtig middel. Schijnt vaak gebruikt te worden hier.
Mijn weekend is lekker; gisteren goed gestapt en met een stel Colombianen meegegaan naar hun huis achteraf. Supergezellig. En vandaag uitbrakken en een beetje werken. Morgen vrij en dan naar de zoutgrot als ik tijd heb. En dinsdag en woensdag werken.
Maar mijn pinpas is geblokkeerd. In Rio geskimd en te vaak foute code ingetoetst... Mijn credit card heeft bijna geen limiet meer...
Hey, een newbie!quote:
Slimquote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
altijd leuk..datdaarom heb ik 2 rekeningen en blijft iemand die ik vertrouw altijd met een gemachtigde pas van beiden achter
Heb je meer foto's?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Popjes, dropjes, ander gespuis, ik ga mijn mand opzoeken en wilde jullie nog even een fijne avond wensen.
Sterkte met de weinige centen E_M
Eentje, van gras.quote:
dat is ook handigquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slimik heb een telefonische pincode, waarmee ik transacties en wijzigingen via de telefoon kan doorvoeren.
die van t gras had ik gezienquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Eentje, van gras.Ik ga zo denk ik ook nog wel een foto van mezelf zetten.
heb bij de bank gewerkt, dus dat was niet zo moelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is ook handig![]()
Ach peu, wij zijn gewoon slim en goed bezig
Bedankt!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die van t gras had ik gezientoffe lijn van klavertjes
hahaha..nog makkelijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb bij de bank gewerkt, dus dat was niet zo moelijk
Sja, daar heb ik weinig aan in het buitenland. Maar slim idee.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
altijd leuk..datdaarom heb ik 2 rekeningen en blijft iemand die ik vertrouw altijd met een gemachtigde pas van beiden achter
Dat is wel relaxed. Toch klote, verdien je goed, zit je alsnog zonder geldquote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, daar heb ik weinig aan in het buitenland. Maar slim idee.
Ik kan hem wel deblokkeren denk ik, moet ik zo ff gaan doen. Heb nog 60 euro voor vandaag en morgenochtend, dus dat scheelt. En mocht ik echt diep in de shit zitten kan het bedrijf bijspringen, dat scheelt.
Je hebt er wel wat aan hoor. Want als de ene pas geblokkeerd wordt, en je hebt nog andere rekening kunnen ze in nl voor je opnemen en storten op de andere rekening, en zo kan je toch bij je centenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, daar heb ik weinig aan in het buitenland. Maar slim idee.
Ik kan hem wel deblokkeren denk ik, moet ik zo ff gaan doen. Heb nog 60 euro voor vandaag en morgenochtend, dus dat scheelt. En mocht ik echt diep in de shit zitten kan het bedrijf bijspringen, dat scheelt.
Ja. En mijn credit card is bijna aan de max van 3000 euro. Die hotels in Rio zijn niet goedkoop... euro of 280 per nacht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed. Toch klote, verdien je goed, zit je alsnog zonder geld
Ja ik ben veel te makkelijk met dat soort dingen...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je hebt er wel wat aan hoor. Want als de ene pas geblokkeerd wordt, en je hebt nog andere rekening kunnen ze in nl voor je opnemen en storten op de andere rekening, en zo kan je toch bij je centen
oepsquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. En mijn credit card is bijna aan de max van 3000 euro. Die hotels in Rio zijn niet goedkoop... euro of 280 per nacht.
puntenquote:
Nee. Die kan ik aanvragen, maar is nog steeds gelinkt aan mijn EIGEN rekening, teringlijers...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oepsheb je geen CC van t werk ook? Met zulke voorschotten is dat wel prettig.
Punttietjesquote:
Dat schiet opquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Die kan ik aanvragen, maar is nog steeds gelinkt aan mijn EIGEN rekening, teringlijers...
volle tieten met puntenquote:
Oh. saai.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had het over stijve tepels niet over tieten
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had het over stijve tepels niet over tieten
idd, tieten zijn zoveel boeienderquote:
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet opdan hopen dat je toch snel bij je tegoeden kan. Morgen gewoon ff met je bank bellen.
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Die hotels in Rio zijn niet goedkoop... euro of 280 per nacht.
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderen
Die zijn niet toegestaan door de baas.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.
Damn, ik snap steeds meer dat je het zat bent. Tot nu toe alleen bij t chauffeuren/vervoersprojecten bedrijf naar het buitenland geweest, maar iedereen kreeg al een voorschot en de leiding een pinpas van de zaak mee. Grotere uitgaven (tickets, hotels ed) werden meestal vooraf/direct betaald vanuit kantoor. En dat met "onbetrouwebare studenten" zoals mn baas ons altijd noemdequote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.
Ik reis en betaal me de tering, maar wel van mijn eigen geld. Reizen korter dan 6 uur zijn ook eigen tijd.
Wel goed telefoongesprek gehad over die nieuwe positie. Binnen 2 weken weet ik meer.
Hmm, ben bang dat ik morgen hetzelfde heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
Die in Arnhem?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
jupquote:
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?quote:
kan altijd gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?
Kijken kan geen kwaad nee, de omgeving zag er prima uit.quote:
jij bent ook zoveel wegquote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, jullie worden saai zonder mij.
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bijquote:
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bij
ooh ik heb ook geen sociaal levenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.
Gewoon, werk. Kind. Met name dat laatste.
Wat ging je in Breda doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook geen sociaal levenging helemaal naar Breda gisteren, om met een deceptie weer naar huis te gaan
Verder t hele weekend bij mn ouders gezeten
![]()
Kind gaat beter? Of nog weinig nieuws?
Kennis opzoekenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ging je in Breda doen?
Kind gaat iets beter, komt steeds weer dichter bij zichzelf te staan, fijn om te merken. Daarnaast heb ik besloten om minder te gaan werken, hoeft hij minder naar de oppas én ik ben er gewoon meer voor hem, dat heeft hij blijkbaar nodig.
Die 'kennis' was minder geil dan je hoopte?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kennis opzoeken![]()
Wel fijn dat je een oplossing hebt gevonden, wel lastig dat je daarvoor minder moet gaan werken. Kan me voorstellen dat het financieel wel zwaarder wordt daardoor
Ik ging er niet heen voor de sex, wat voor een reputatie heb ikquote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 'kennis' was minder geil dan je hoopte?
Ja, dat wordt financieel wat zwaarder maar komt wel goed, maak ik me niet druk om. Kwestie van prioriteiten stellen.
Maanden geen seks? Bevalt het?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging er niet heen voor de sex, wat voor een reputatie heb ikheb al weken, wat zeg ik, maanden geen sex gehad en wel naast vrouwen geslapen
![]()
Ik kan me voorstellen dat Peuter voor gaat, dus dan is het inderdaad een kwestie van keuzes maken. Wel goed dat je dit doetEn straks als die naar school gaat, hoeft hij natuurlijk sowieso minder naar de oppas toe?
Ik heb minder frustraties dan ik had verwachtquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Maanden geen seks? Bevalt het?
Ik ook niet hoor.
Ja, als hij 4 is dan gaat hij minder naar de gastouder, maar ze blijft wel in beeld. Vermoedelijk een middagje per week, en in de schoolvakanties.
Kan ik me voorstellen ja. Hoe gaat het met de jobhunt?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb minder frustraties dan ik had verwachtmaar t is ook wel bewust, wil niet per ongelijk ergens in rollen om over een week ineens te horen dat ik binnen 10 dagen verhuisd moet zijn, dat is niet tof
![]()
Ooh, dat scheelt dan alweer een heleboel. Hadden de ouders van dat andere kindje nog gereageerd?
Voorals nog lijkt het goed te gaan, maar ik word wel zenuwachtig als dingen worden uitgesteld, al hoort dat er natuurlijk gewoon bij. Ik ben nu met drie serieuze dingen bezig. Twee heb ik het 1e gesprek gehad en wacht ik op de reactie of ik een 2e krijg. Bij de andere ben ik door naar de 3e (en laatste) ronde, maar de aankondig daarvan is al 2x uitgesteld, dus ik hoop morgen echt te horen wanneer dat nu isquote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Hoe gaat het met de jobhunt?
Dat zei je al ja, dat het via de gastouder loopt. Ik hoop dat alles zo een beetje opgelost wordt dan. Wel goed hoe je het aanpakt en er op in speelt, dat zie ik ook wel eens andersquote:Nou, ze gingen het jongetje in kwestie "aanspreken". En dat was het dan, of zo, I guess? Heb ze niet zelf gesproken hoor.
Dan ga je ook lekker rustig slapen zo jaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, werk af, pff hoe kom ik erbij om op zondagavond laat wat werk af te maken?
Ja ik ben nu sowieso nog veel te druk in mijn hoofd van dat werk.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga je ook lekker rustig slapen zo jaHoewel, bij jou is dat sowieso al een uitzondering
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
Fijn dat het met Peuter wat beter gaat L-E
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.
Superquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.
Klinkt goed allemaal!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorals nog lijkt het goed te gaan, maar ik word wel zenuwachtig als dingen worden uitgesteld, al hoort dat er natuurlijk gewoon bij. Ik ben nu met drie serieuze dingen bezig. Twee heb ik het 1e gesprek gehad en wacht ik op de reactie of ik een 2e krijg. Bij de andere ben ik door naar de 3e (en laatste) ronde, maar de aankondig daarvan is al 2x uitgesteld, dus ik hoop morgen echt te horen wanneer dat nu is
[..]
Dat zei je al ja, dat het via de gastouder loopt. Ik hoop dat alles zo een beetje opgelost wordt dan. Wel goed hoe je het aanpakt en er op in speelt, dat zie ik ook wel eens anders
achja, ik herken t wel, alleen resulteerde het bij mij op een gegeven moment in maar de hele nacht doorwerken en dan van uitputting 2u van 6-8u slapen en dan weer verder gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben nu sowieso nog veel te druk in mijn hoofd van dat werk.Ms niet zo handig gedaan van mezelf
Op het feestje gisteren: "Ik ben zo blij dat ik hier ben mam. Met al mijn vrienden."quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah fijn zo!
Kleine man was ook zo als peuter, echt heerlijk.
Kind protesteert > kut, afleiden met cadeau > kind rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
Ja kleine man kon je net handelen, omdat ie ziek op de bank lag de eerste keer.
Hij is leuker dan de gemiddelde volwassene, dus dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SuperDit moet je niet slijmerig opvatten (want zo gaat t wel over komen), maar ik vermoed dat jouw peuter, een van de weinige kinderen is waar ik wel mee om zou kunnen gaan
Uhuh, een Mannencadeau nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kind protesteert > kut, afleiden met cadeau > kind rustig
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Op het feestje gisteren: "Ik ben zo blij dat ik hier ben mam. Met al mijn vrienden."
Alleen echt Mannen weten wat echte Mannen willenquote:
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!
Ja, het is lastig om te zien wat je kind nodig heeft en daar dan op in te spelen. Maar lastig of niet, wel je hoofdtaak als ouder.
Je streven is er een paar kinderen bij te vinden?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietdus wil er deze week nog 2-3 bij zoeken en dan de week erna ook zoiets. Dan hoop ik met 7-9 sollicitaties lopende daar er wel een van te krijgen
![]()
Het voordeel van full-time solliciteren, is dat ik er uitgeruster mee bezig kan zijn.
Het kan zijn dat het je hoofdtaak is als ouder, maar je moet het ook kunnen herkennen en mee om kunnen gaan. Hoeveel ouders zitten er niet zelf al in de shit, waardoor ze daar helemaal geen oog meer voor hebben? Of hebben geen idee hoe/wat/waar ze hulp moeten zoeken/vinden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je streven is er een paar kinderen bij te vinden?
Dan mag je de kledder praat van mij overnemenquote:
De meeste ouders zijn dan ook te dom om te poepen. Het komt nooit goed op deze wereld als idioten zich blijven voortplanten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietdus wil er deze week nog 2-3 bij zoeken en dan de week erna ook zoiets. Dan hoop ik met 7-9 sollicitaties lopende daar er wel een van te krijgen
![]()
Het voordeel van full-time solliciteren, is dat ik er uitgeruster mee bezig kan zijn.
Het kan zijn dat het je hoofdtaak is als ouder, maar je moet het ook kunnen herkennen en mee om kunnen gaan. Hoeveel ouders zitten er niet zelf al in de shit, waardoor ze daar helemaal geen oog meer voor hebben? Of hebben geen idee hoe/wat/waar ze hulp moeten zoeken/vinden.
Laat ik dat even niet doen. Ik moet ook slapen!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag je de kledder praat van mij overnemenga ik wel voor jou slapen, goed plan?
geboorte beperking zou geen slecht idee zijn. En dan op basis van intelligentie inderdaad. Maar dat mag helaas nietquote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
De meeste ouders zijn dan ook te dom om te poepen. Het komt nooit goed op deze wereld als idioten zich blijven voortplanten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat ik dat even niet doen. Ik moet ook slapen!
Heb net voor de zoveelste keer dit weekend m'n ogen eruit gehuild. Emo aflevering van House
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt ze dr wel weer in gestopt? Anders wordt t zo lastig werken morgen
Oeh, spannend!!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen een basisschool bezoeken.
Trusten all!
Wat? Jij reageert op een post van L-E over kids.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
Vanmiddag nog even gecamd met kids.en ze vonden het helemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Ditoquote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoeveel bewijs wil je nog dat jullie echt voor elkaar zijn gemaakt?quote:
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Samzz het volgende:
CL, hoe is het met je ruziende opdrachtgeefster afgelopen?
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt me
Juist! Helaas komt er zo een schoorsteenmannetje langs dus ik heb toch maar kleren aangedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.quote:
Oh zo. Jij kan het je ook niet veroorloven moeilijk te doen, denk ik. Maar vooralsnog sta je wel in je recht.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een grapje om jullie luie kutstudenten wakker te maken.
beetje fris nogquote:
Bij een eventuele volgende opdracht kun je ook eisen dat ze 80% van te voren betalen, juist vanwege dit soort fratsen. Als het werk klaar is, hebben ze meestal wat minder haast om je te woord te staan. Zo niet, dan zoeken ze maar een ander. Dat werkte vrij goed bij mijn vorige werkgever.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
Bij opdrachten zo op de korte termijn wordt dat erg lastig. Veel dingen moeten dezelfde dag of binnen twee, drie dagen af. Het geld komt uit het buitenland en doet er twee dagen over voor het op m'n rekening staatquote:Op maandag 21 maart 2011 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij een eventuele volgende opdracht kun je ook eisen dat ze 80% van te voren betalen, juist vanwege dit soort fratsen. Als het werk klaar is, hebben ze meestal wat minder haast om je te woord te staan. Zo niet, dan zoeken ze maar een ander. Dat werkte vrij goed bij mijn vorige werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |