quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had het over stijve tepels niet over tieten
idd, tieten zijn zoveel boeienderquote:
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet opdan hopen dat je toch snel bij je tegoeden kan. Morgen gewoon ff met je bank bellen.
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Die hotels in Rio zijn niet goedkoop... euro of 280 per nacht.
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderen
Die zijn niet toegestaan door de baas.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.
Damn, ik snap steeds meer dat je het zat bent. Tot nu toe alleen bij t chauffeuren/vervoersprojecten bedrijf naar het buitenland geweest, maar iedereen kreeg al een voorschot en de leiding een pinpas van de zaak mee. Grotere uitgaven (tickets, hotels ed) werden meestal vooraf/direct betaald vanuit kantoor. En dat met "onbetrouwebare studenten" zoals mn baas ons altijd noemdequote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.
Ik reis en betaal me de tering, maar wel van mijn eigen geld. Reizen korter dan 6 uur zijn ook eigen tijd.
Wel goed telefoongesprek gehad over die nieuwe positie. Binnen 2 weken weet ik meer.
Hmm, ben bang dat ik morgen hetzelfde heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
Die in Arnhem?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
jupquote:
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?quote:
kan altijd gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?
Kijken kan geen kwaad nee, de omgeving zag er prima uit.quote:
jij bent ook zoveel wegquote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, jullie worden saai zonder mij.
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bijquote:
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bij
ooh ik heb ook geen sociaal levenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.
Gewoon, werk. Kind. Met name dat laatste.
Wat ging je in Breda doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook geen sociaal levenging helemaal naar Breda gisteren, om met een deceptie weer naar huis te gaan
Verder t hele weekend bij mn ouders gezeten
![]()
Kind gaat beter? Of nog weinig nieuws?
Kennis opzoekenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ging je in Breda doen?
Kind gaat iets beter, komt steeds weer dichter bij zichzelf te staan, fijn om te merken. Daarnaast heb ik besloten om minder te gaan werken, hoeft hij minder naar de oppas én ik ben er gewoon meer voor hem, dat heeft hij blijkbaar nodig.
Die 'kennis' was minder geil dan je hoopte?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kennis opzoeken![]()
Wel fijn dat je een oplossing hebt gevonden, wel lastig dat je daarvoor minder moet gaan werken. Kan me voorstellen dat het financieel wel zwaarder wordt daardoor
Ik ging er niet heen voor de sex, wat voor een reputatie heb ikquote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 'kennis' was minder geil dan je hoopte?
Ja, dat wordt financieel wat zwaarder maar komt wel goed, maak ik me niet druk om. Kwestie van prioriteiten stellen.
Maanden geen seks? Bevalt het?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging er niet heen voor de sex, wat voor een reputatie heb ikheb al weken, wat zeg ik, maanden geen sex gehad en wel naast vrouwen geslapen
![]()
Ik kan me voorstellen dat Peuter voor gaat, dus dan is het inderdaad een kwestie van keuzes maken. Wel goed dat je dit doetEn straks als die naar school gaat, hoeft hij natuurlijk sowieso minder naar de oppas toe?
Ik heb minder frustraties dan ik had verwachtquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Maanden geen seks? Bevalt het?
Ik ook niet hoor.
Ja, als hij 4 is dan gaat hij minder naar de gastouder, maar ze blijft wel in beeld. Vermoedelijk een middagje per week, en in de schoolvakanties.
Kan ik me voorstellen ja. Hoe gaat het met de jobhunt?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb minder frustraties dan ik had verwachtmaar t is ook wel bewust, wil niet per ongelijk ergens in rollen om over een week ineens te horen dat ik binnen 10 dagen verhuisd moet zijn, dat is niet tof
![]()
Ooh, dat scheelt dan alweer een heleboel. Hadden de ouders van dat andere kindje nog gereageerd?
Voorals nog lijkt het goed te gaan, maar ik word wel zenuwachtig als dingen worden uitgesteld, al hoort dat er natuurlijk gewoon bij. Ik ben nu met drie serieuze dingen bezig. Twee heb ik het 1e gesprek gehad en wacht ik op de reactie of ik een 2e krijg. Bij de andere ben ik door naar de 3e (en laatste) ronde, maar de aankondig daarvan is al 2x uitgesteld, dus ik hoop morgen echt te horen wanneer dat nu isquote:Op maandag 21 maart 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Hoe gaat het met de jobhunt?
Dat zei je al ja, dat het via de gastouder loopt. Ik hoop dat alles zo een beetje opgelost wordt dan. Wel goed hoe je het aanpakt en er op in speelt, dat zie ik ook wel eens andersquote:Nou, ze gingen het jongetje in kwestie "aanspreken". En dat was het dan, of zo, I guess? Heb ze niet zelf gesproken hoor.
Dan ga je ook lekker rustig slapen zo jaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, werk af, pff hoe kom ik erbij om op zondagavond laat wat werk af te maken?
Ja ik ben nu sowieso nog veel te druk in mijn hoofd van dat werk.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga je ook lekker rustig slapen zo jaHoewel, bij jou is dat sowieso al een uitzondering
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
Fijn dat het met Peuter wat beter gaat L-E
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.
Superquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden gisteren een 'Lentefeestje' met de familie, met allemaal mensen die hij nauwelijks kent. Hij was zooo heerlijk zichzelf, zo vol zelfvertrouwen, zo blij en grappig en slim, zo supersociaal zonder dat hij over zich heen liet lopen.. deed me echt heel erg goed om hem weer zo te zien. Zoals hij op zijn best is.
Klinkt goed allemaal!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorals nog lijkt het goed te gaan, maar ik word wel zenuwachtig als dingen worden uitgesteld, al hoort dat er natuurlijk gewoon bij. Ik ben nu met drie serieuze dingen bezig. Twee heb ik het 1e gesprek gehad en wacht ik op de reactie of ik een 2e krijg. Bij de andere ben ik door naar de 3e (en laatste) ronde, maar de aankondig daarvan is al 2x uitgesteld, dus ik hoop morgen echt te horen wanneer dat nu is
[..]
Dat zei je al ja, dat het via de gastouder loopt. Ik hoop dat alles zo een beetje opgelost wordt dan. Wel goed hoe je het aanpakt en er op in speelt, dat zie ik ook wel eens anders
achja, ik herken t wel, alleen resulteerde het bij mij op een gegeven moment in maar de hele nacht doorwerken en dan van uitputting 2u van 6-8u slapen en dan weer verder gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben nu sowieso nog veel te druk in mijn hoofd van dat werk.Ms niet zo handig gedaan van mezelf
Op het feestje gisteren: "Ik ben zo blij dat ik hier ben mam. Met al mijn vrienden."quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah fijn zo!
Kleine man was ook zo als peuter, echt heerlijk.
Kind protesteert > kut, afleiden met cadeau > kind rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
Ja kleine man kon je net handelen, omdat ie ziek op de bank lag de eerste keer.
Hij is leuker dan de gemiddelde volwassene, dus dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SuperDit moet je niet slijmerig opvatten (want zo gaat t wel over komen), maar ik vermoed dat jouw peuter, een van de weinige kinderen is waar ik wel mee om zou kunnen gaan
Uhuh, een Mannencadeau nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kind protesteert > kut, afleiden met cadeau > kind rustig
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Op het feestje gisteren: "Ik ben zo blij dat ik hier ben mam. Met al mijn vrienden."
Alleen echt Mannen weten wat echte Mannen willenquote:
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietquote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!
Ja, het is lastig om te zien wat je kind nodig heeft en daar dan op in te spelen. Maar lastig of niet, wel je hoofdtaak als ouder.
Je streven is er een paar kinderen bij te vinden?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietdus wil er deze week nog 2-3 bij zoeken en dan de week erna ook zoiets. Dan hoop ik met 7-9 sollicitaties lopende daar er wel een van te krijgen
![]()
Het voordeel van full-time solliciteren, is dat ik er uitgeruster mee bezig kan zijn.
Het kan zijn dat het je hoofdtaak is als ouder, maar je moet het ook kunnen herkennen en mee om kunnen gaan. Hoeveel ouders zitten er niet zelf al in de shit, waardoor ze daar helemaal geen oog meer voor hebben? Of hebben geen idee hoe/wat/waar ze hulp moeten zoeken/vinden.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je streven is er een paar kinderen bij te vinden?
Dan mag je de kledder praat van mij overnemenquote:
De meeste ouders zijn dan ook te dom om te poepen. Het komt nooit goed op deze wereld als idioten zich blijven voortplanten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben nog niet tevreden, mijn streven is om toch nog een paar er bij te vinden, om de zekerheid te hebben dat ik er ook echt eentje binnen sleep. Zo zelfverzekerd ben ik dan namelijk weer nietdus wil er deze week nog 2-3 bij zoeken en dan de week erna ook zoiets. Dan hoop ik met 7-9 sollicitaties lopende daar er wel een van te krijgen
![]()
Het voordeel van full-time solliciteren, is dat ik er uitgeruster mee bezig kan zijn.
Het kan zijn dat het je hoofdtaak is als ouder, maar je moet het ook kunnen herkennen en mee om kunnen gaan. Hoeveel ouders zitten er niet zelf al in de shit, waardoor ze daar helemaal geen oog meer voor hebben? Of hebben geen idee hoe/wat/waar ze hulp moeten zoeken/vinden.
Laat ik dat even niet doen. Ik moet ook slapen!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag je de kledder praat van mij overnemenga ik wel voor jou slapen, goed plan?
geboorte beperking zou geen slecht idee zijn. En dan op basis van intelligentie inderdaad. Maar dat mag helaas nietquote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
De meeste ouders zijn dan ook te dom om te poepen. Het komt nooit goed op deze wereld als idioten zich blijven voortplanten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat ik dat even niet doen. Ik moet ook slapen!
Heb net voor de zoveelste keer dit weekend m'n ogen eruit gehuild. Emo aflevering van House
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt ze dr wel weer in gestopt? Anders wordt t zo lastig werken morgen
Oeh, spannend!!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen een basisschool bezoeken.
Trusten all!
Wat? Jij reageert op een post van L-E over kids.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
Vanmiddag nog even gecamd met kids.en ze vonden het helemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Ditoquote:Op maandag 21 maart 2011 06:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet!
Thuis zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
Idem. Gelukkig werk ik vandaag thuis, dat is bijna vrij zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoeveel bewijs wil je nog dat jullie echt voor elkaar zijn gemaakt?quote:
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef Samzz het volgende:
CL, hoe is het met je ruziende opdrachtgeefster afgelopen?
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel gedaan wat betreft bedrag, nu hopen of ze daarmee akkoord kan gaan.
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan komt ze er nog goed mee weg, dunkt me
Juist! Helaas komt er zo een schoorsteenmannetje langs dus ik heb toch maar kleren aangedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je je niet eerst aan te kleden om niks te doen, maar kun je gewoon in je pyjama blijven lopen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen, vind het al heel wat dat ik zover ben gekomen.
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.quote:
Oh zo. Jij kan het je ook niet veroorloven moeilijk te doen, denk ik. Maar vooralsnog sta je wel in je recht.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een grapje om jullie luie kutstudenten wakker te maken.
beetje fris nogquote:
Bij een eventuele volgende opdracht kun je ook eisen dat ze 80% van te voren betalen, juist vanwege dit soort fratsen. Als het werk klaar is, hebben ze meestal wat minder haast om je te woord te staan. Zo niet, dan zoeken ze maar een ander. Dat werkte vrij goed bij mijn vorige werkgever.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Omdat dit een heel stug bedrijf is, ik heb al van andere mensen gehoord dat zij nooit hun gelijk krijgen. Ik blijf gewoon onderhandelen en ze hebben nu al toegegeven dat zij fouten hebben gemaakt, want ik had alle afspraken en opmerkingen nog in de mail staan. Ik ben al heel blij dat zij hun fouten toegeven, dus dan ben ik bereid om iets ruimer te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |