quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had het over stijve tepels niet over tieten
idd, tieten zijn zoveel boeienderquote:
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet opdan hopen dat je toch snel bij je tegoeden kan. Morgen gewoon ff met je bank bellen.
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psies. Ik heb die kaart geweigerd. Flinke rel ook. Ik haat het gebrek aan vertrouwen bij het bedrijf. Alsof ik die kaart ga gebruiken voor persoonlijke dingen...
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Die hotels in Rio zijn niet goedkoop... euro of 280 per nacht.
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kansloos, ik vind dat als je veel reist en/of voor schiet, je gewoon een CC van de zaak hoort te hebben. Je moet toch bonnetjes inleveren. Met declaraties kan je net zo goed, misschien zelfs nog wel makkelijker frauderen
Die zijn niet toegestaan door de baas.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Rio != New York of zo. Je hebt er zat goede hotels voor 150$ of minder. Dollars ja.
Damn, ik snap steeds meer dat je het zat bent. Tot nu toe alleen bij t chauffeuren/vervoersprojecten bedrijf naar het buitenland geweest, maar iedereen kreeg al een voorschot en de leiding een pinpas van de zaak mee. Grotere uitgaven (tickets, hotels ed) werden meestal vooraf/direct betaald vanuit kantoor. En dat met "onbetrouwebare studenten" zoals mn baas ons altijd noemdequote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En vroeger kon je nog voorschotten krijgen (in het kleine Duitse overgenomen bedrijf), maar das ist alles VERBOTEN.
Ik reis en betaal me de tering, maar wel van mijn eigen geld. Reizen korter dan 6 uur zijn ook eigen tijd.
Wel goed telefoongesprek gehad over die nieuwe positie. Binnen 2 weken weet ik meer.
Hmm, ben bang dat ik morgen hetzelfde heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
Die in Arnhem?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, appartement dat ik op 't oog had is weg
jupquote:
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?quote:
kan altijd gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel was er verder niet he? Ga je nu toch voor die in Oosterbeek? Of wacht je tot er iets nieuws vrij komt in dezelfde buurt?
Kijken kan geen kwaad nee, de omgeving zag er prima uit.quote:
jij bent ook zoveel wegquote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, jullie worden saai zonder mij.
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bijquote:
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het Leven is overrated. Ik heb vanmiddag lekker met JoeBravo op t terras gekeken hoe het leven voorbij liep, was niet zoveel boeiends bij
ooh ik heb ook geen sociaal levenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik doelde ook niet op het sociale leven hoor. Dat heb ik niet.
Gewoon, werk. Kind. Met name dat laatste.
Wat ging je in Breda doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik heb ook geen sociaal levenging helemaal naar Breda gisteren, om met een deceptie weer naar huis te gaan
Verder t hele weekend bij mn ouders gezeten
![]()
Kind gaat beter? Of nog weinig nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |